38

4.8K 211 4
                                    

Ahojte :) konečně část na kterou asi všichni čekáte, tak si to užijte <3

Justin

„Takže, co bylo tak naléhavý?" právě jsem seděl u mě doma se Scooterem. Potřeboval jsem s ním probrat něco fakt důležitýho. 

„Jde o Ellie" nevěděla jsem, co mám dělat, byl jsem v tom zamotanej. „Co se stalo?" „Asi jsem se zamiloval" vybalil jsem na něj. „Jako do Ellie?" přikývl jsem. „Já nevím, co mám dělat, já ani nevím, jestli to je pravda, ale zřejmě je" jak by to asi nemohla být pravda. Všechno, co jsem při ní cítil, byl náznak zamilovanosti.

„Jak nevíš?" povzdechl jsem si. „Dobře, tak asi vím, všechno naznačuje tomu, že ji miluju, jenže já si to nechci přiznat" navíc jsem se bál s ní být, co když se pak všechno posere? 

Scooter se začal smát, nechápal jsem ho. „Co je k smíchu?" „Ty, Justine" on si z toho ještě dělal srandu.

„Prostě jí to řekni" najednou promluvil. „A co když se něco posere? Já ji nechci ztratit, s ní se cítím jako já, s ní jsem si konečně po dlouhý době užil sex, a hlavně se s ní cítím, jako když mi nic nechybí" 

„Vy jste spolu spali?" kurva já to řekl. „Jo, ale to ona, prostě to chtěla a já se nedokázal odtáhnout, protože..." nevěděl jsem co říct. „Protože ji miluješ" dořekl to za mě.

„Miluju ji" zopakoval jsem to. „Nechtěl jsem, aby se to stalo, ale opravdu ses zamiloval a ta holka tě změnila k lepšímu, takže to udělej, řekni jí to" měl pravdu, změnila mě k lepšímu.

Ellie

„Omlouvám se za to, že jsem žárlila" Jenny byla u mě. „Nemusíš se omlouvat, to já to trochu přeháněla" 

„A jak to mezi vámi je?" „Pořád stejný, stále doufám, že mi to řekne" přikývla.

Celou místností se ozvalo vyzvánění mého mobilu. „Haló?" „Ahoj, já vím, že jsme se viděli asi před pěti hodinami, ale chci tě vzít ven" ozval se krásný Justinův hlas. „A kam?" začala jsem se usmívat jako idiot. „Ke mně, ale je tam něco speciálního" jak lákavé. „Dobře" „Okej, za hodinu tě vyzvednu, vezmi si na sebe něco hezkého" teď určitě kdyby mě viděl, by mrknul.

„Takže se mám zdechnout?" Jenny se na mě usmála. „Pomůžeš mi vybrat, co na sebe" přikývla.

„Kožené kalhoty, překrásná blůza a boty na podpatku" Jenny mi všechno položila na postel. „Vždyť je to průsvitný" narážela jsem na tu blůzu. „O to jde" mrkla na mě. Bože můj.

**

„Vážně bylo nutný mi zavazovat oči?" zasmála jsem se. Justin mě nesl do schodů z jeho garáže. „Bylo to nutný" i když jsem nic neviděla, věděla jsem, že se usmívá.

„Tak..." Justin mě položil na nohy. „Rozvážu ti šátek" udělal přesně to, co řekl. Trochu jsem přivřela oři, abych si zvykla na světlo, pak se moje oči rozhlédly po celé místnosti, kde jsme byli. Nemohla jsem uvěřit tomu, co jsem viděla. Všude okolo mě byly svíčky a poházené kvítky červených růží.

„Líbí se ti to?" Justin mě zezadu objal. Otočila jsem hlavu k němu a usmála se na něj. „Je to překrásný" ale proč to všechno udělal? „To jsem rád" na rty mi vtiskl polibek. 

„Musíme si promluvit" otočil si mě k sobě a chytil mě za boky. „Tohle všechno jsem udělal z jednoho důvodu" na chvíli se kouknul jinam, a pak mě znovu do očí.

„Vím, co ke mně cítíš" srdce mi začalo bít, přesně jako tenkrát, kdy mi řekl, že k němu chovám hluboké city. „Vím to Ellie" znovu to řekl. Srdce se mi ještě víc rozbušilo. „Vím, že mě miluješ" a teď mi skoro vypadlo pryč. Justin zesílil stisk mých boků víc, celá jsem se chvěla.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat