Ellie
Ráno jsem se probudila na ťukání dveří. „Justine? Ellie? Ještě spíte?" uslyšela jsem Pattie. Tohle snad ne, neměli jsme zamčeno, takže sem klidně mohla vejít.
„Nic neříkej, buď odejde a nebo sem vejde" zamumlal mi Justin do vlasů. Pořád jsme leželi u sebe, já na jeho hrudi. Ani jsem se nenadála a uslyšela jsem kroky vzdalující se od dveří.
„Takže odešla" zvedla jsem k němu hlavu. Justin se na mě usmál a já musela taky. „Jak ses vyspala?" pohladil mě po nahých zádech. „Skvěle" „A jak se cítíš?" trochu jsem zčervenala, protože mi připomněl včerejšek. „Myslím, že dobře"
„Dáme si vanu, ano?" zvedla jsem se z Justina a peřinu si držela u prsou. „Asi jo" Justin přikývl a vstal z postele. Měla jsem výhled na jeho dokonalý zadek.
Radši jsem opatrně vstala z postele, ale když se moje nohy dotkly podlahy, projela mi v podbřišku ostrá bolest. „Au" sedla jsem si zpátky na postel.
„Co se děje?" Justin už stál u mě a hladil mi stehna. „Bolí mě v podbřišku" zamumlala jsem a dívala se jinam, než do jeho očí. Justin si povzdechl a pohladil mě po tváři. „To je normální, neboj se, ono to přejde" vtiskl mi na rty malý polibek.
„Půjdeme se umýt" Justin mě vzal pod koleny, takže jsem skončila v jeho náručí. Peřina ze mě spadla, ale já to už neřešila. Justin se mnou vešel do koupelny a posadil mě na jednu skříňku. Otočil se ke mně zády a pustil vodu, aby se vana naplnila.
Justin se otočil zpátky ke mně a přešel ke mně, kde si mi stoupl mezi nohy a chytil mě za boky. „Přejde to, nemusíš mít obavy" podíval se mi do očí. „Dobře" obmotala jsem si okolo jeho krku ruce, čímž jsem si ho přitáhla ještě blíž k sobě. Tohle bylo vážně divný, protože ani jeden neměl žádný oblečení na sobě.
Justin se ke mně sklonil a políbil mě. „Obmotej si okolo mě nohy" řekl, když se odtáhl. Obmotala jsem si nohy okolo jeho pasu, přesně, jak řekl. Justinovy ruce se přemístily na můj zadek a vyzvedl mě.
Justin s námi přešel k vaně, kam i se mnou vlezl dovnitř. Stáli jsme ve vaně a já pochopila, že z něho mám slézt, abych si lehla na něj, což jsme taky udělali. Natáhl se přese mě a vypnul vodu. Ruce mi dal na břicho, kde je spojil. Opřela jsem si hlavu o jeho hruď.
Justin vzal sprchový gel, a pak mi ho začal natírat na moje tělo. Nevynechal ani kousek a mně se to líbilo. Přivřela jsem oči, když mi myl prsa a taky jsem vzdychla, když mi pomalu přejížděl po vnitřní straně stehna.
„Ellie?" přerušil ticho Justin mezi námi. „Hm?" „Bereš tu antikoncepci, co jsem tenkrát u tebe viděl na stole?" zčervenala jsem. „Ano, beru ji" uklidnila jsem ho. Vůbec mi to nedošlo, že se do mě vlastně udělal, co kdybych ji nebrala? Ale ještě štěstí, že jsem si došla k doktorovi, aby mi ji napsal, bylo to chvíli po tom incidentu, co jsem se opila a s Justinem.
„Dobře, protože jinam by to byl problém" zamumlal mi na krku. „Byla jsem za doktorem po tom, co jsem se opila" řekla jsem Justinovi, chtěla jsem, aby měl jasno. „Dobře, udělal jsem se do tebe, protože jsem předpokládal, že ji bereš" Ježíš, to bylo trapný.
„Měli bychom vylézt" přikývla jsem a začali jsme lézt ven. Justin šel pro ručník, a pak ho obmotal okolo mě a taky okolo jeho pasu. Zase mě vzal do náruče a šel se mnou zpátky do pokoje, kde mě položil na postel.
„Donesu ti oblečení" přešel ke kufru a něco z něho vytáhl, pak šel zpátky ke mně. „Tady" podal mi jeho tričko a moje legíny společně se spodním prádlem. „Děkuju" sundala jsem si ze sebe ručník, a pomalu se začala oblékat.
„Můžeš chodit, bolí tě to pořád?" Justin se objevil u mě. Už byl oblečený a já taky, ale pořád jsem seděla na posteli. „Nevím" ještě jsem to nezkoušela. „Tak to zkusíme" přikývla jsem. Opatrně jsem vstala z postele a postavila se na nohy. Už jsem v podstatě skoro nic necítila.
„Dobrý?" Justin mě jednou rukou přidržel. „Myslím, že jo. Jen se ještě cítím trochu divně, ale není to ta ostrá bolest" vysvětlila jsem mu. „Tak jo, ale stejně tě vezmu dolů" vzal si mě zase do náruče.
„Kdy to přestane úplně?" zamumlala jsem mu do hrudě. „No, už by tě to asi bolet, já sám nevím, ale myslím, že to je normální" přikývla jsem. Justin pokračoval dál v cestě až došel do kuchyně, kde byla Pattie. Sakra, co ji řekne?
„No konečně, je skoro poledne, co jste v noci vyvá..." nedořekla to, protože se k nám otočila a viděla, jak mě Justin drží v náruči. „Co se stalo?" začala se strachovat.
„No, my jsme..." „Chci to vůbec vědět?" přešla k nám a podívala se na nás. „Radši ne" zasmál se Justin. „Tak si sedněte ke stolu, mám pro vás oběd" Justin i se mnou přešel ke stolu a sedl si na židli a mě si posadil na klín.
„Chcete to zvlášť nebo na jeden talíř?" usmála se na nás Pattie. „Dej to dohromady" řekl ji Justin. A za chvíli se před námi objevil talíř se špagetami. „Děkujeme" usmála jsem se na Pattie.
**
„Dojdu nám zabalit, počkej tady" s Justinem jsme se už najedli. Teď jsme seděli u stolu společně s Pattie a povídali si o všem možném, naštěstí na téma, co se stalo, se neptala. „Dobře" Justin mi na rty vtiskl polibek a posadil mě na židli, a pak odešel. Škoda, hřál.
„Takže když je teď pryč, co se ti stalo?" sakra. Co teď? „No já, ehm, víš..." nevěděla jsem, co ji mám říct. „Ellie, ještě nejsem hluchá, takže vím, co jste včera s Justinem dělali" zrudla jsem. Ona nás slyšela? Ježiši to snad ne.
„Ty jsi to slyšela?" zašeptala jsem. „Ano, ale nemusíš se stydět, jen mě to překvapilo" jo to mě taky, Pattie. „Vím, že nemáš mámu, se kterou by ses mohla takhle bavit, takže mě to říct můžeš, cokoliv" pohladila mě po ruce, kterou jsem měla položenou na stole.
„Já vím a moc děkuju" usmála jsem se na ní. „Bolí tě ještě podbřišek, viď?" zase jsem zčervenala. „Už ani moc ne" řekla jsem popravdě. „Přejde to, navíc Justin se o tebe krásně stará"
„Stará se o mě skvěle, ale je to zvláštní, chová se ke mně jako by jsme spolu opravdu chodili" „To protože tě miluje, jenom ti to ještě neřekl, ale ono to přijde" mohl by mě milovat? Byla tu taková možnost? „Byla bych ráda, kdybys měla pravdu"
Justin
Celou dobu jsem je poslouchal. Věděl jsem, že vtah jí a mojí mámy byl vážně dobrý. Padla si s ní do oka. Ale dost mě překvapilo, že se s ní o tom bavila.
To, že moje máma řekla, že ji miluju byla asi pravda. Já sám nevím, jsem zmatený, ale cítím při Ellie lásku. Bojím se, že když si to přiznám, něco se stane, že to třeba poseru.
Co se týče včerejška. Snažil jsem se být opatrný a vím, že si to užila. Po bahenní koupeli mi celou dobu vrtalo hlavou, proč zrovna se mnou chce přijít o pannenství. Ano miluje mě, ale ona nevěděla o tom, co cítím já k ní, bohužel to přesně nevím ani já.
Když se začaly bavit o něčem jiném, tak jsem šel do pokoje zabalit nám ty věci.
Ellie
„Měj se Pattie, moc ráda jsem tě poznala a chtěla bych se zase někdy sejít" loučila jsem se s Pattie.
„Určitě se uvidíme, přiletím kdyžtak za vámi" objala mě a já se usmála.
**
„Jsme zpátky v LA" řekl Justin, když jsme přijeli k němu domů. „Zpátky" zašeptala jsem.
„Chceš odvést domů a nebo tu přespíš?" zeptal se mě Justin. „Je dost pozdě, takže tu zůstanu" přikývl.
Další den
„Kdy se uvidíme?" zeptala jsem se Justina v autě. „Dneska je středa, takže v pátek?" zeptal se a já se divila. „Dobře, kam půjdeme?" „Do studia, dořešíme ten videoklip, a pak si zajdeme na večeři" usmál se na mě. „Fajn, tak se měj" s váháním jsem se k němu nahla a políbila ho. „Ty taky" řekl, když se ode mě odtáhl. „Pa, zlato" ještě mě políbil.
Po chvilce líbání jsem vystoupila z auta a šla domů.
ČTEŠ
Only fake? ✔️ (probíhá korekce)
FanfictionJedno setkání změní život dvou lidem najednou. Začalo to předstíráním vztahu, jenže ona se zamilovala. On si začal uvědomovat, že už to není jen hra, zamiloval se.