56 - Den s kamarády

3.6K 173 11
                                    

Ellie

„Tak, fajn znova" zakřičel Fredo. Dneska je natáčení mého prvního videoklipu. Jak jsem chtěla, tak i bude. Sel bude tancovat v mém videoklipu společně se mnou a objeví se tam i Justin. „Dělám to dobře?" zeptala jsem se Nicka tanečníka od Justina, který mi pomáhá dodělávat kroky. „Tancuješ dobře, Justin tě to naučil, ale potřebuju, aby jste se sladily a to ještě není dokonalý" přikývla jsem.

„Fajn, pojď sem" ukázal k sobě a naznačil mi, abych si k němu stoupla zády. Přesně to jsem udělala. „Tak jo, musíš víc hýbat bokami" dal mi ruce na boky. Absolutně nic to se mnou nedělalo jako u Justina. Maximálně tak trošku znervózňovalo, ale v jiným smyslu. Jeho ruce začaly kroužit s mými bokami. Kdyby teď přišel Justin nejsem si jistá, že by Nick přežil. „Takhle je to správně" pustil mě a já se k němu otočila. „Justinovi to radši neříkej" mrkl na mě. „Neboj, nebudu" usmála jsem se na něj a pak šla na své místo.

„Tak fajn, Ellie, stoupni si teď sem a ty Sel za ní" udělaly jsme tak jak nám řekl. „Dobře, zkuste to znovu a pokud to půjde zkusíme to natočit na vážno" pustili hudbu. Začala jsem tančit jak nejlíp umím a myslím, že mi to docela šlo.

„Skvělý holky, odpočiňte si a pak to natočíme" se Sel jsme si šli sednout a napít se. „Kde je vůbec Justin?" zeptala se Sel. „Ve studiu, dodělává písničky na album" přikývla. „Nechtěl jít s tebou?" musela jsem se zasmát. „Chtěl, ale řekla jsem mu, že to zvládnu sama, ale trvalo to ho přemluvit" „To věřím"

„Tak holky jedem" zakřičel na nás Fredo. Společně jsme šly na své místo a pak to všechno začalo. Natočila se většina části videoklipu a ten zbytek bude s Justinem.

**

„Můžu se zeptat, dělali jste s Justinem něco, co by mi mohlo ublížit?" se Sel jsme na obědě. Justin mi nic neřekl o předvčerejšku. „Ellie, já nejsem mrcha, na Justina bych něco zkusila jedině, kdyby neměl tebe a nebyl šťastný, takže ne nic se nestalo, jen přátelské náklonnosti" vím, že mi může lhát, ale já ji věřím a Justinovi taky. „Dobře, já bála jsem se, ale na druhou stranu mi nepřišlo možný, aby jste se vy dva rozvášnili" „Nemusíš mít obavy, jsme kamarádi" teď stačí Sel najít kluka a můžeme chodit na společný rande.

„Nad čím přemýšlíš?" usmála se na mě. „Líbí se ti teď někdo?" vykulila oči. Tuhle otázku asi nečekala. „Proč se ptáš?" zakecává to. „Napadlo mě, že kdybys měla kluka, tak dvojité rande není špatný" zašklebila jsem. „No možná se jednou dočkáš" že by? „A kdo je ten šťastný? Znám ho?" chci všechno vědět. „Znáš a je to asi blbý, ale Justinovi kamarádi nejsou k zahození" cože? Ale kterej? „Tak teď to musíš vyklopit, kterej?" zasmála se. „Slíbíš mi, že to nikomu neřekneš?" zakývala jsem hlavou. „Fredo není špatnej" no ne. Sel se líbí Alfredo. „Myslíš to vážně?" nejdřív Jenny a Lil a teď Sel a Alfredo? No páni. „Samozřejmě ti nebudu lhát, Justin je nejlepší kluk a myslím, že vždycky bude, ale to už je za námi, ale ano myslím to vážně" neříkám, že mi to nic neudělalo. „Budu vám to přát, Fredo se mi zdal vždycky fajn"a to je pravda. S ním jsem se do řeči dala asi nejvíc.

„Někdy tě musím seznámit s Jenny, moji nejlepší kamarádkou" nahodila jsem jiné téma. „Jestli je stejně skvělá jako ty, bude jenom ráda" je víc než to. „Má v sobě něco jinýho než já, ale skvěle si rozumíme, protože nás ty ostatní věci spojují, hlavně se známe od malička a se vším jsme si vždycky pomáhaly, to je ještě silnější pouto" nedokážu si život bez Jenny představit. Je součastí mého dětství a vždycky bude součástí mě. „To věřím a jak to má s Lilem?" to ví asi jen ona a on. „Popravdě říká mi, že už spolu jen nespí, že se děje něco víc, ale mě to pořád nejde do hlavy, proč by se jen tak změnil?" zamiloval se? Vždyť to snad v jeho případě ani nejde, nebo jde? „Víš Lil byl vždycky děvkař, nezajímalo ho, jak se holky cítí, prostě je ojel a bylo to. Justin se s ním kamarádil delší dobu a chodili spolu do klubu. Ti byl taky důvod našich rozchodů, ale Justin s nikým nespal, to všechno se stalo až po našem posledním rozchodu" no právě, jak by mohl být najednou jinej? „Ale každý v sobě jednou musí najít něco, co ho zlomí a myslím si, že Lil to našel v Jenny. Líbí se mi, ale ne jen sexuálně, líbí se mu celkově a proto se takhle změnil, ona ho změnila" Sel je starší a je to vidět. Opravdu má rozum a umí dobře vysvětlit danou situaci.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat