46 - Obrovský šok

4.6K 180 16
                                    

Ellie

„Jak je Jenny?" zeptal se mě Justin. Právě jedeme do obchodu s kytarami. Hodně se na to těším, protože mi Justin řekl, že mi koupí jak kytaru normální, tak elektrickou, kterou jsem chtěla už delší dobu. Trochu mi vadí, že to všechno bude kupovat on, ale nemám na to nic říkat a v jeho případě by to prostě nemělo cenu.

„Celý den ve škole byla úplně mimo a víc co je nejhorší?" podíval se na mě a pak zpátky na cestu. „Ne" odpověděl. „Lil ji nezavolal, ani nenapsal, prostě nic" jako by ji nikdy neznal a to dřív spolu chodili i ven. „Abych pravdu řekl, volal jsem mu a taky nic, od té párty jsem ho neviděl" tak tohle mě překvapuje. „Takže žádný kontakt?" zakýval hlavou.

„Myslíš, že by ho to mohlo nějak vzít?" sama jsem překvapená, že jsem to vůbec řekla, ale je tady ta možnost? „Opravdu nevím, ale ta možnost tady je, protože mi řekl, že s ní spát nechce" bylo by to možný? Vážně se to stalo jenom díky alkoholu? „Chtělo by to, abys s ním promluvil, nebo já nevím, ale Jenny to trápí a jestli i Lila, tak si to musí vyřešit" chci Jenny pomoct, ale nic jiného než tohle mě nenapadá. „Zkusím za ním dojít dnes večer" podíval se na mě. „Dobře" Justin mi položil ruku na stehno.

„Vyřeší se to, podle mě je Lil teď hodně zmatený, protože se mu Jenny dostala pod kůži" a je tohle vůbec možný? Vždycky se na nás koukal s Justinem nechutně a říkal, že holky má jen na sex, ale s Jenny spát nechtěl. Všechno je to zamotaný.

„Jsme tady" zmáčkl mi stehno. Podívala jsem se na Justina a pak na silnici přede mnou. Zabrala jsem se do myšlení až jsem si nevšimla, kde Justin zaparkoval. „Jsi v pohodě?" pohladil mi holé stehno. Měla jsem na sobě kraťasy. „Jasně, tak jdeme" usmála jsem se na něj. „Já vím, že tě to trápí, slibuju, že za Lilem dojdu" přikývla jsem.

S Justinem jsme vystoupili z auta a on šel ke mně. Chytil mě za ruku, kde nám propletl prsty a společně jsme se vydali do obchodu s kytarami.

„Tak jakou?" Justin mě pohladil po zádech. Jsme tu už asi hodinu, Justin mi nejdříve říkal která je dobrá, pak i prodavač a pak jsme chodili se na všechny s Justinem dívat a já si stále nemůžu vybrat navíc mi Justin řekl, že si můžu nechat udělat na kytaru i svůj vlastní znak, což mě taky láká. „Já nevím, líbilo by se mi to jako máš ty, kde jsou iniciály tvoje" ta je opravdu hezká. „Dobře, tak to bude" usmál se na mě.

„A elektrická?" tu jsem si vybrala. „Tahle je hezká" přešla jsem k ní s Justinem za ruku. „Dobrý výběr" „Já vím" uviděla jsem paparazzi za sklen krámku, tak jsem Justina políbila. „Za co?" řekl, když se ode mě odtáhl. Ukázala jsem nenápadně za něj, když se podíval, tak to pochopil. „Ale chtěla jsem to udělat i tak" znovu jsem mu na rty vtiskla polibek na rty. „To je dobře" oba jsme se zasmáli. „Tak pojď jdeme za prodavačem"

**

„Ty zase nebudeš jíst?" zeptala jsem se Jenny. Jsme v jídelně a ona stejně jako včera nic nesnědla. „Nemám chuť"viděla jsem na ní, jak zadržuje slzy. „Jenny" poposedla jsem si k ní blíž a objala ji. Samozřejmě si ruce hned obmotala okolo mě. „Proč se to muselo stát mě?" zamrmlala.

„Justin mi slíbil, že za Lilem dojde a promluví s ním" řekla jsem, když se ode mě odtáhla. „A k čemu to bude? Stejně se to nedá vrátit" dala si hlavu do dlaní. „S Justinem máme poct, že Lil to neudělal schválně, byl opilý stejně jako ty" zvedla hlavu zpátky ke mně. „To těžko" „Lil Justinovi řekl, že s tebou spát nechce, Jenny je to jeho kamarád, on by mu nelhal nebo by mu řekl něco výmluvnýho, ale on mu řekl, že tě má rád jako kamarádku a nechce s tebou spát" bylo na ní vidět, že je překvapená, ale to i já.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat