32

4.8K 224 7
                                    

Ellie

Probudila jsem se na hřmění. Ihned jsem otevřela oči, a jelikož jsem byla otočený obličejem k oknu, tak se mi potvrdilo, že pršelo a byla bouřka. Nesnášela jsem bouřky, měla jsem z toho hrůzu. Vždycky se bojím, že se něco stane.

Justin měl přese mě stále položenou ruku. Sundala jsem mu ji ze mě a otočila se k němu čelem. Justin se přetočil na záda, takže jsem se mu ihned nakvartýrovala na hruď.

„Teď už se ti leží pohodlně?" zasmál se. „Nech toho, bojím se bouřky, a ty to víš" praštila jsem ho do hrudě. „Nemáš důvod se bát, jsem tu s tebou" přitáhl si mě blíž k sobě a dal mi pusu na vlasů. 

„Co budeme dneska dělat, když je tak hnusně?" začala jsem mu kroužit prsty po hrudi. „Můžeme se klidně válet v posteli, mámě to vadit nebude" „Ale to je blbý, ne?" přišlo mi blbý, když jsme přijeli za ní, tak bychom s ní nebyli. „Nebude, stejně určitě někam půjde nebo bude něco kuchtit" zasmál se.

„Jdu pro něco k jídlu" Justin se chtěl zvednout, ale já ho chytila za ruku. „Nikam, nejdeš" nebudu tady sama. „Ellie, za chvíli se vrátím" Justin už se smál. „Tak jdu s tebou a nesměj se" slezla jsem z něj a vstala z postele. Justin se mi pořád smál, ale vstal taky.

Justin přešel ke dveřím, které otevřel, a následovně chtěl jít dolů, ale zastavila jsem ho. „Počkej na mě" chytila jsem ho rychle za ruku. Podíval se na mě a pokroutil nade mnou hlavou, naštěstí nic neřekl a společně jsme šli do kuchyně.

„Dobré ráno" pozdravila nás Pattie, která stála v kuchyni a něco vařila. „Dobré" Justin přešel i se mnou k ní a dal ji pusu na tvář. „Dobré Pattie" opověděla jsem ji. 

„Proč se držíte za ruce?" otočila se k nám celým tělem a jako první se koukla na mě. Věděla jsem, kam tím naráží, ale bohužel pro nás s Justinem se nic nezměnilo. „Ellie se bojí bouřky" Justin se zase začal smát. „Nesměj se, nemám dobré vzpomínky"

„Co máte dneska v plánu?" zeptala se nás Pattie. Usmívala se od ucha k uchu. „Justin říkal něco o sledování filmů, ale přijde mi blbé, že jsme přijeli za tebou a byli bychom zalezlí v posteli" Justin ode mě chtěl odpojit ruku, ale já mu ji zmáčkla, že mě nemá pouštět. 

„Mně to nevadí, stejně musím na nákup a něco si zařídím rovnou" „Zlato, chtěl bych si vzít ty lívance, ale když mě nechceš pustit a ty stojíš tady a lívance jsou na stole, tak se k nim nedostanu" mrkl na mě Justin. Pattie se začala smát a já vraždila Justina pohledem.

„Měl by jsi nabídnout hostovi a ne sobě" jen do něho Pattie. „Taky, že jsem to chtěl udělat" usmál se na mě. Na tohle mu nikdo neskočí. „Fajn, tak si sedněte, dělala jsem je před chvílí" podala mi do ruky talířky. „Děkujeme" konečně jsem se rozpohybovala, takže Justin mohl taky.

„Ellie, pustíš mě?" s Justinem jsme si sedli, ale já ho stále nepustila. „Jednou rukou se nenajíme, když si to musíme namazat" chystal se mě pustit, možná bych ho pustila, kdyby se neozvala rána hromu. Celá jsem nadskočila.

„Můžu si na tebe sednout?" zašeptala jsem Justinovi. Jeho ruka opustila tu mou a poklepal na svá kolena, když se odsunul od židle. Ihned jsem se zvedla a sedla si na něj.

„Nemáš dobré vzpomínky?" Pattie nám dala na stůl další várku lívanců. Usmála se na nás, když si všimla, že sedím na Justinovi. „Nemám, omlouvám se, ale nechci se o tom bavit" usmála jsem se na ní. „To je v pořádku, tak jezte"

Justin přese mě natáhnul ruce a začal si mazat lívanec marmeládou. Ovšem, když si ho domazal a chtěla jsem si namazat já, tak mi ten lívanec přiložil k ústům. 

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat