Ellie
„Ahoj" Zack mě objal. Dneska je středa a já jdu se Zackem na oběd. „Ahoj" obětí jsem mu opětovala, i když si myslím, že by mě neměl objímat. „Taj pojď" pobídl mě, abych nastoupila do jeho auta. Abych upřesnila ještě jednu věc, Justin mi řekl, že není nejlepší nápad jít bez ochranky, takže Kenny půjde s námi, ale bude nás sledovat z pozdálí.
Nastoupila jsem teda do jeho auta a Zack si nasedl za chvíli taky. „Tak kam jedeme?" zeptala jsem se ho, když se rozjel. Popravdě, i když Justin řídí rychle, tak se s ním bojím míň než se Zackem. „Nech se překvapit" mrkl na mě. Dobře, takže se mnou flirtuje i přesto, že ví, že mám Justina. „Fajn" dál už nikdo z nás nic neříkal.
„Jsme tu" zaparkoval na parkovišti. Přikývla jsem a vystoupila z auta. Zack přešel ke mně a vedle sebe jsme šli do restaurace. Nedalo se nevšimnout paparazzi , jak nás fotí. Se Zackem jsme vešli dovnitř a šli si sednout dozadu, kde není moc lidí.
„Tak, co si dáš?" usmál se na mě. „Asi špagety" dlouho jsem je neměla, což je divný. „A k pití?" „Dám si kolu" přikývl. Za chvíli přišla číšnice a Zack nám objednal.
„Tak začni, jak jste se s Justinem vlastně seznámili?" Justin mi řekl, že Zackovi můžu říct pravdu. Dokonce mi řekl, že jednoho dne se to stejně všichni dozvědí. „No byla to opravdu náhoda a myslím si, že se budeš divit, ale vůbec to není tak, jak se píše" usmála jsem se na něj. „Tak mluv" pobídl mě. „Justin do mě málem vrazil autem, ale včas zastavil. Vystoupil z auta a ptal se mě jestli mi nic není, ale zvracela jsem a tak mě odvezl do nemocnice" tohle bylo naše první setkání. V tu dobu jsem se o něj vůbec nezajímala. „Zajímavý a dál?" teď přichází na řadu Scootrův nápad. „Scooter, Justinův manažer dostal nápad, jak Justinovi pomoct s tím, aby si o něj lidi nemysleli, že spí s každou. Byla jsem to já ten nápad, Justin pro mě přijel a zavezl mě k němu. Tam byl Scooter a vysvětlil mi ten plán. Měla jsem předstírat vztah s Justinem, měli jsme to hrát a já bych za to dostávala placeno" celou dobu mě poslouchal a bylo vidět, že je to neuvěřitelný, ale je to tak. „Takže jsi s Justinem vlastně nechodila?" přikývla jsem. „Ne, s Justinem jsme se setkávali skoro každý den a stali se z nás dobří kamarádi, jenže pak se to zvrtlo" já se do něj zamilovala. „Co se stalo?" byl zvěděvej. „Zamilovala jsem se do něj Zacku, na té dovolené tenkrát jsem si uvědomila, že jsem se zamilovala a pak když jsem přijela, tak mi Jenny řekla, že jsem v tom až po uši" přikývl. „A jak to šlo dál?" „S Justinem jsme se setkávali pořád, já mu to neřekla samozřejmě, jenže pak se to nějak víc komplikovalo. Justin si ke mně víc dovoloval intimnost a líbali jsme se i normálně a dokonce to šlo i někdy dál" přikývl. „Pak jsme jeli k jeho rodičům a tam se to poprvé stalo, zašli jsme nejdál, jak to šlo, ale já to chtěla a rozhodně toho nelitovala" snad to pochopil. „Jakože jste se spolu vyspali?" přikývla jsem. „Jo, pak jsme jeli na do NY a stalo se to znova, jenže pak když jsme se vrátili se Justin překonal" vzpomněla jsem si na to, jak mi dal ten prstýnek. Pořád ho nosím. „Justin si mě k sobě pozval a tam mi řekl, že mě miluje a dal mi tenhle prstýnek" ukázala jsem mu ho. „No a vyjasnili jsme si to, Justin už nějakou dobu věděl, že ho miluju" věděl to a to bylo trapný. „Nakonec jsme spolu začali chodit doopravdy a klape nám to" usmála jsem se. Víte jsem tu se Zackem a celou dobu myslím na Justina. „To je opravdu zajímavý příběh" jo to je. „Je, ale já nelituju ničeho s Justinem, jsem ráda za svoje rozhodnutí a právě teď jsem pravdu moc ráda, že mě málem tenkrát srazil" zasmála jsem se. „A nejvíc mě těší to, že díky Justinovi jsem nahrála svůj vlastní song, který má obrovský úspěch a taky jsem si zazpívala s ním, to je prostě něco krásného a já cítím, že on je moje první a poslední láska" nevím, proč tohle říkám Zackovi, asi proto, aby věděl, že jsem s Justinem naprosto spokojená. „To je hezký" přikývla jsem.
ČTEŠ
Only fake? ✔️ (probíhá korekce)
FanfictionJedno setkání změní život dvou lidem najednou. Začalo to předstíráním vztahu, jenže ona se zamilovala. On si začal uvědomovat, že už to není jen hra, zamiloval se.