42

5K 186 5
                                    

Ellie

„Tak ukaž, co tam máš" řekl Scooter. Právě jsme s Justinem přijeli do studia a Scooter chtěl vidět, co jsem měla za písničky. Podala jsem mu jednu dokončenou písničku, kterou jsme společně s Justinem dodělávali včera večer. 

Justin si mě stáhl k sobě na klín a já se opřela o jeho hruď, nad čímž si spojil ruce na mém břiše. Scooter si sedl vedle nás a začal číst text.

Celou dobu nic neříkal, stále četl, a já začala být tak trochu nervózní. Scooter konečně přestal číst a podíval se na mě. 

„Tohle jsi napsala ty?" podíval se na mě překvapeně. „No skoro celý ano, ale Justin mi pomáhal to doladit" přikývl. „Je to dobrý?" zeptala jsem se nejistě. „Dobrý? Je to skvělý, navíc si to napsala ty, tohle bude mít úspěch" oddechla jsem si. Bála jsem se, že se mu to nebude líbit.

„Moje láska, bude slavná" řekl Justin. „Opravdu vám to sluší" ve dveřích se objevil Justinův kamarád Alfredo. „Ahoj" spíše jsem zašeptala Alfredovi. Justin se ani nehl, pouze ho pozdravil. 

„Takže vám to klape?" Alfredo si sednul vedle nás z druhé strany. „Samozřejmě" Justin mě stále nepustil, místo toho to samozřejmě řekl, tak jasně a zřetelně.

„Můžu?" Fredo si vzal od Scootera texty. Stejně jako před tím on, si je začal číst. „Páni, to je opravdu skvělý" vrátil mi to zpátky. „Děkuju" trochu jsem zčervenala. 

„Přemýšlel si o tom, že by nebylo na škodu, kdyby Ellie natočila ke své první písničce videoklip?" zeptal se Fredo Scootera. „Popravdě, napadlo mě to, můžete to probrat a vybrat téma" usmál se na mě.

„Teď bychom mohli začít nahrávat" řekl Scooter. „Ale to přijdu o to teplo" promluvil Justin. Otočila jsem hlavu k němu a musela se začít smát stejně tak jako kluci. „Večer budeš mít tepla dost" řekl Fredo. Teď jsem ještě víc zčervenala. „Fajn, tak pojď" 

„Můžeš začít zpívat" už jsem byla v té místnosti, kde se nahrávalo a Justin byl se všemi na druhé straně. „Fajn" zamrmlala jsem si to pro sebe. Zhluboka jsem se nadechla a vydechla. 

Začala jsem zpívat slova mé písničky, které byla celá o Justinovi. Dala jsem do toho všechno a zpívala přesně tak, jak jsem to uměla.

„Je to skvělý" řekl Justin. „Teď tomu stačí pouze dát rytmus" šla jsem zpátky k Justinovi. „Bylo by to hezký pomalý, ale při refrému trochu zrychlit, a pak to nechat" abych pravdu řekla, tomuhle jsem zas tak nerozuměla.. „Klidně" usmála jsem se na něj. „Jde o to, aby se ti to líbilo" objal mě kolem pasu.

„Justin má pravdu, stůjte takhle musím si to vyfotit" musela jsem se opravdu zasmát nad Fredovou poznámkou. S Justinem jsme čekali až to Fredo vyfotí, a když to bliknul Justin si mě k sobě otočil čelem a políbil mě na rty.

**

„Umí Ellie tancovat?" už jsme tu byli dobré dvě hodiny, možná i víc. Zrovna jsme měli pauzu a objednali si pizzu. Scooter šel pryč, ale zůstal tady s námi Fredo. 

„Já myslím, že umí" mrkl na mě Justin. „No, docela jo, proč se ptáš?" „Napadlo mě, že v tom videoklipu by mohl být tanec, jelikož máš pomalý začátek, tak by jsi byla sama a tancovala takový ten pomalý tanec" ten Fredo měl opravdu dobrý nápady. „To je dobrý nápad" řekl Justin. 

„Samozřejmě to záleží na tom, jestli chceš a zvládneš tancovat" „Myslím, že když mi Justin bude pomáhat, tak to půjde" podívala jsem se na Justina. „Rád" zase na mě mrkl. 

„Tak fajn, to bychom měli, teď to běž dozpívat, ať máme nahranou první písničku" přikývla jsem.

**

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat