Další den
Ellie
„Co to má znamenat?" táta přede mě hodil noviny. Přesně jsem věděla, co na nich bylo. Já a Justin v bazénu a bohužel zachytili i to, jak mi Justin dělal dobře, jenže ty fotky večer byly rozmazaný a všichni si usmysleli, že máme sex, což nebyla pravda. „Neměli jsme sex" věnovala jsem se dál jídlu.
„Sakra Ellie, spíš s ním?" táta vypadal doopravdy rozčíleně. „Nespím s nim" zatím. Vážně myslím na tohle? „Co jste tam dělali teda?" ukázal na fotku, která nebyla až tak rozmazaná a tím pádem bylo vidět, jak jsme na sobě s Justinem natisklý a já mám zakloněnou hlavu.
„Plavali jsme" jasně na tohle určitě skočí. Do kuchyně přišel i můj brácha. „Jasně, pokud mi to neřekneš teď a tady, budeš mít zaracha a za ním nepůjdeš" proč to prostě nemohl nechat být?
Brácha si ty noviny vzal do ruky a kouknul se na ty fotky. „Nespal by s ní na veřejnosti" odhodil noviny zpátky na stůl. „Cože?" řekl táta a otočil se směrem k bráchovi. „Říkám, že spolu nespali, navíc Ellie je pořád panna, poznal bych, kdyby s ní už spal" měla bych bráchovi být vděčná a nebo se cítit trapně?
„Jak to můžeš poznat?" taky by mě to zajímalo. „Řekla by mi to, ale hlavně by u něj spala často, věř mi, je pořád panna" proč se mě vlastně zastával? Jak si může bejt jistej, že bych mu to řekla? Jasně, že neřekla, ale on by to ze mě vydoloval.
„Fajn, ale tak mi vysvětli, co jste tam dělali" koukla jsem se na bráchu. Přesně věděl, co se v tom bazénu muselo stát a teď už mi nijak nepomůže.
„Justin mi..." bála jsem se mu to říct. Táta mě pořád bral za holčičku, a navíc to bylo trapný. „Justin ti co?" sklopila jsem hlavu. „Udělal mi dobře" zamrmlala jsem, a ihned vystartovala do svého pokoje. „Ellie!" zakřičel na mě táta. Já ale stále běžela do svého pokoje, kde jsem se i zamkla.
„Ellie" zaklepal táta na dveře. „Nech mě" slzy mi stékaly po tváři. „Ellie, tohle musíme vyřešit" „Není co, nepotřebuju žádný kecy o tom, jak mě využívá a tak dále" zařvala jsem, ale moc mi to díky slzám nešlo.
„A ty jsi to chtěla nebo tě do toho nutil?" proč si pořád myslel, že mě do něčeho nutí? „Chtěla jsem to, Justin by nikdy nedělal nic, co nechci" vzala jsem si kapesník a vysmrkala se. „El.." „Prosím odejdi, chci bejt sama" skočila jsem mu do řeči.
Chvíli se nic neozývalo, ale pak táta promluvil. „Dobře, pak přijď na večeři, udělám špagety" už jsem slyšela jenom kroky pryč.
Povzdechla jsem si a chtěla jít do koupelny, ale zazvonil mi telefon. Vzala jsem ho do ruky a byla to zpráva od Justina.
Ve středu doděláme ten videoklip a v sobotu vyjde. Takže ve středu po škole, měj se :* - Justin.
Musela jsem se pousmát. Poslal mi krásnýho smajlíka a mně je najednou bylo líp. Ihned jsem mu odepsala.
Budu se těšit :) - Ellie.
Mobil jsem dala na noční stolek a šla se vysprchovat.
Justin
Budu se těšit :) - Ellie.
Odepsala mi Ellie na mojí zprávu. Najednou mi před očima přistály noviny. Na titulní straně jsem byl já a Ellie. Noviny jsem si vzal do ruky a začal číst.
Justin Bieber a Ellie White už to nevydrželi a přímo na veřejnosti měli sex!
Cože? Co si to zase vymejšlí? Neměli jsme spolu sex!
ČTEŠ
Only fake? ✔️ (probíhá korekce)
FanfictionJedno setkání změní život dvou lidem najednou. Začalo to předstíráním vztahu, jenže ona se zamilovala. On si začal uvědomovat, že už to není jen hra, zamiloval se.