97 - Výchova

2.1K 131 4
                                    


Ahoj, omlouvám se, že část nebyla delší dobu, ale neměla jsem nápady :/ posunula jsem se v čase, abych to měla lehčí, ale ani to mi moc nepomohlo :/ takže jsem se rozhodla, že napíšu ještě tři části a pak tenhle příběh ukončím, nemám nápady a myslím si, že hlavní úkol tohohle příběhu je dávno splněn :) možná se ale časem k tomuhle příběhu vrátím :)

Předem se omlouvám za chyby :)

Ellie

O 5 let později

„Mami" zakňučel Jason. „Copak?" usmála jsem se na něj. „Kdy se uvidím s tátou?" koukal na mě smutně. Nedivila jsem se, že mu chybí, neviděl ho už týden. „O víkendu" pohladila jsem ho po vláskách, které měl po mně. Zrovna jsme byli doma sami. Pro ujasnění, Justin musel odjet na týden pracovně do New Yorku, no a Jason si rozumí víc s Justinem než se mnou, ale mě to nevadilo, naopak, byla jsem ráda, protože ona byli šťastní a roztomilí spolu.

„Můžu dneska spát zase s tebou?" přitulil se ke mně na sedačce. „To víš, že jo" Jason se mnou za celej ten týden spal skoro pořád, jednou to bylo, abych tam nebyla sama, což bylo strašně roztomilý, potom to bylo, že se mu zdál hnusnej sen, pak, že se mu stýská po tátovi a teď těžko říct. „A musím zítra do školy?" kouknul se na mě Justinovýma očima. Měli je skoro stejný, takže když nebyl Justin se mnou, viděla jsem ho v Jasonových očích.

„Proč bys nešel?" zmateně jsem se na něj podívala. „Protože určitě nestihnu tátu" zafňukal. „Proč bys ho nestihl? Zítra je pátek a táta má přijet v sobotu" pohladila jsem ho po vláskách. „Opravdu?" přikývla jsem. „Opravdu, neboj se" Jason chodil do první třídy a já nechtěla, aby zanedbával, ale Justin opravdu měl přijet až v sobotu. „Tak jo" spokojeně si na mě lehnul a začal se dívat na televizi.

Žila jsem spokojený život, opravdu hodně. Potom, co jsem s Justinem spala a říkala si, že je to možná naposledy, se toho docela dost změnilo až na to, že jsem s Justinem zůstala. Nakonec se ukázalo, že s Hailey nespal, ale i kdyby jo, byla bych na tom zřejmě teď stejně, byla bych s ním akorát, že ne asi úplně šťastná, teď jsem víc než to.

Od té doby se taky Justin začal chovat trochu jinak. Když jsme měli spolu nějaký problém, vyřešili jsme ho, a to v klidu. Dohodli jsme se taky na určitým pravidlech, co se týče našeho vztahu a tak nám to funguje. Samozřejmě Justin se s Hailey pořád stýká, ale je to na čisté kamarádské úrovni, kdyby to tak nebylo, chodil by za ní často, ale to on nedělá, co nejvíc času tráví se mnou a s Jasonem.

Taky jsme začali jezdit za jeho rodinou a Jazzy s Jaxonem, kteří neskutečně vyrostli, ale i tak si s Jasonem, kterýmu je 6 let rozumí. Též jsme navštěvovali i mýho tátu s Jane každých čtrnáct dní na nedělním obědě. Jako novinka u nich je, nejen že jsou svoji, ale taky mají dvouročního syna Alexe, nejdřív jsem tomu nemohla uvěřit, ale pak to bylo opravdu pěkný, měla jsem vlastně nevlastního sourozence. I když měli vlastní, hlídání nebyl problém.

Můj brácha je pořád se Sarah, klape jim to skvěle a prý plánují dítě, i když mám pocit, že Sarah už v tom je, minulý týden jsem s ní byla na nákupech, a tak jsem něco málo poznala, ale nechtěla jsem se jí ptát, možná mi to neřekla, protože já děti mít nemůžu. Nic se nezměnilo, pořád by to bylo velký riziko, abych pravdu řekla, tak nás to s Justinem oba pořád mrzí, ale snažíme se to nevnímat.

Jenny a Lil s Laurou jsou na tom podobně jako já s Justinem, vztah jim klape, všechno v pohodě, oni druhý dítě neplánujou za což jsem ráda. Ne, že bych jim to nepřála, ale když všichni okolo mě plánujé děti a já nemůžu, zabolí to. Změnila jsem totálně názor na to, že bych nechtěla další dítě, chtěla bych ho, chtěla bych, aby Jason měl sourozence, bohužel se to nesplní.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat