O 2 dny později
Ellie
Celé dva dny jsme se s Justinem koupali, chodili na jídlo a občas se políbili. Ano, nic víc se nestalo.
Teď jsme šli na trhy se projít, ale já si chtěla něco koupit.
„Nejdeme na módní přehlídku, ale jenom se projít" křičel na mě Justin. Malovala jsem se v koupelně, ale jenom trochu. A nebyla jsem tady dlouho, pouze Justinovi se to zdálo.
„Nemůžu jít mezi lidi jen tak." Nanesla jsem si ještě lesk na rty, a pak už šla za ním.
„No konečně" vstal z postele a šel ke dveřím.
„Jsem holka Justine, navíc mi to netrvalo dlouho jako nějaký modelce" odsekla jsem hnusně. Vážně mě teď naštval. Chtěla jsem otevřít dveře, ale Justin mi to neumožnil.
„Počkej" vydechl. Teď se bude chtít omlouvat. „Promiň, jen dneska nemám náladu, vážně promiň" jo toho si nedalo nevšimnout. Justin už od rána byl nějakej divnej, měl telefon a od té doby jbyl nepříjemnej. „Odpuštěno" pokrčila jsem ramena.
„Tak jdeme" chytil mě za ruku hned, jak jsme vyšli ze dveří a Justin zamknul.
„Proč jdeš bez trička?" věděla jsem, že ho skoro vůbec nenosí, ale teď si ho mohl vzít. „Je teplo" jasně Bieber.
**
„Je vtipný, jak na nás koukají" hodil poznámku Justin. Už nějakou dobu jsme chodili do různých krámků s propletenými prsty a úsměvy.
„Nevím, co ti na tom přijde vtipnýho, mně to spíš děsí" ale snažila jsem se tomu nevěnovat pozornost. Justin už radši nic neřekl.
Momentálně jsme stáli v obchodě se šperky a prohlížela jsem si je. Justin si odskočil vyfotit s fanoušky.
Chtěla bych si koupit jeden náramek, ale byl to moc drahý, takže zase nic. Povzdechla jsem si a šla pryč za Justinem. Nikdo u něj už nebyl a čekal na mě.
„Koupila sis něco?" chytil mě kolem pasu. „Ne" odtáhla jsem se od něho a šla dál. Štvalo mě, že tady bylo všechno drahý a já si nemohla nic pořádnýho koupit.
„Počkej" doběhl mě Justin. Chytil mě za ruku a šel se mnou dál.
**
„Jsem unavená, takže si půjdu lehnout" právě jsme s Justinem přišli. Prochodili jsme celý den a mě teď bolel celej člověk. „Jasně" odpověděl a šel si lehnout na svou půlku postele. Já se vydala do koupelny dát si pořádnou sprchu.
Po sprše, která byla uvolňující, jsem šla zpátky do pokoje. Justin ležel na zádech v posteli a v ruce měl mobil. Lehla jsem si na druhou stranu postele a přikryla se peřinou.
Justin vstal z postele a šel do koupelny. Nic neřekl, ani pitomý dobrou. Poslední dobou byl nějakej divnej.
Justin se za chvíli vrátil a zase si lehl vedle mě do postele. „Dobrou" zašeptal a otočil se ke mně zády. Skvělý. „Dobrou" povzdechla jsem si a otočila se k němu taky zády.
Nebudu to řešit, asi neměl svůj den, ale bylo mi líto, že byl takovej.
Ráno
„Zařídil jsem pro nás na dnešek výlet" řekl Justin během snídaně. Mně málem zaskočilo.
„Výlet?" překvapivě jsem se na něj podívala. „Jo, na lodi, pojedeme hned po snídani" cože? A to mi říká jako teď? No aspoň, že už má dobrou náladu.
**
„A pojede někdo, kdo to bude řídit?" zeptala jsem se už na lodi. „Jo, já" cože? Jak on? Asi ještě vystoupím. „Neboj se, mám už zkušenosti a nikam daleko nepojedeme" mrkl na mě. No, ale to mě moc neuklidnilo. „Fajn, ale kdyžtak to je tvoje vina" ukázala jsem na něj prstem.
**
„Takže, tady zakotvíme a můžeme si jít dělat, co chceme" Justin řídil docela dobře. „Dobře" seděla jsem nebo spíš ležela na lehátku a opalovala se po dobu, co jel.
„Dáš si něco?" Justin přede mě postavil nějaké jídlo. „Ne zatím ne, ale děkuju" usmála jsem se na něj.
„Chtěl jsem ti to dát až večer, ale..." Justin vytáhl nějakou krabičku ze zadní kapsy u jeho kalhot. Koukala jsem na něj zmateně.
Justin otevřel tu krabičku a mě málem vypadly oči z důlku. „Panebože" přikryla jsem si rukou pusu.
„Viděl jsem, jak na to koukáš, ale když si viděla tu cenu, tak jsi šla za mnou, chci, aby sis něco odvezla" dojal mě. Justin mi koupil ten náramek, na který jsem koukala.
„Ale to nemůžu" nechodíme spolu doopravdy. Tak proč mi to koupil?
„Hele, chtěl jsem ti udělat radost, nic neříkej, jenom se kochej" Justin vzal do ruky ten náramek a zapnul mi ho na ruku. „Tak děkuju, je moc krásnej" usmála jsem se na něj. „Nemáš za co" dal mi pusu na tvář.
„Můžu se tě na něco zeptat?" prolomila jsem chvilkové ticho mezi námi. Justin naznačil, ať pokračuju.
„Včera si neměl moc dobrou náladu, stalo se něco?" řekla jsem opatrně. Nechtěla jsem ho naštvat. „Nic zvláštního" chtěla jsem vědět víc. „Mně to říct můžeš"
„Volal mi Lil a já se s ním pohádal" ou, takže hádka s kamarádem. „Hádám, že to bylo kvůli mně" Lil mě chtěl svést, takže to určitě bylo o mě.
„Jo bylo, ale on je idiot, pořád mi říká, ať tě dotáhnu do postele a konečně si užiju, sere mě, protože bych ti tohle neuděl" jak milé.
„Víš, Lil to na tebe zkusí klidně znovu, takže na tebe musím dávat pozor" jak zkusí znovu? „Myslíš, že by to zkusil?" přikývl. „Ale nebavme se o něm, užijme si tenhle den" měl pravdu.
**
Tenhle den jsem si užila" s Justinem už jsme se vrátili, a dokonce i zdraví a živí. „To jsem rád"
„Za dva dny už pojedeme domů viď?" líbilo se mi tady a nechtělo se mi domů. „Jo, ještě dvě noci, a pak ráno letíme" měla jsem pocit, že Justin se těšil, ale já ne.
„Ellie?" kouknul se na mě. „Hm?" „Půjdu si zavolat a projít se, takže na mě nečekej" přikývla jsem. „Dobře" slabě jsem se usmála.
„Dobrou noc" Justin přešel ke mně a políbil mě na rty.
Než jsem se stačila vzpamatovat, byl pryč.
Zase mě nechal zmatenou. Ale měla jsem pocit, že i on sám začínal bejt zmatenej.
Justin
Poslední dobou jsem byl hodně zmatenej. Ellie jsem vlastně měl, abych mohl šukat s jinýma holkama a nikdo si nic nemyslel. Jenže od tý doby, co se s Ellie znám, tak mě holky omrzely a málokdy jdu do klubu.
Tohle všechno bylo špatně, jenže už se to stalo. Ellie nemiluju, ale mám ji rád.
Sice jsem řekl, že jdu s někým volat, ale pravdou bylo, že jsem si musel provětrat hlavu. Byli jsme spolu pár dní v kuse, celou dobu a tím to bylo těžší.
Nevěděl jsem, jak dlouho jsem se jen tak procházel, ale hodina to byla určitě.
Když jsem přišel zpátky, Ellie ležela na posteli a spala.
Sundal jsem si kraťasy a lehl si k ní.
ČTEŠ
Only fake? ✔️ (probíhá korekce)
FanfictionJedno setkání změní život dvou lidem najednou. Začalo to předstíráním vztahu, jenže ona se zamilovala. On si začal uvědomovat, že už to není jen hra, zamiloval se.