98 - Přátelsko-rodinný výlet

2.4K 131 5
                                    


Ahojky :) jsem tu s další částí, doufám, že se vám bude líbit :) blížíme se pomalu ke konci, ještě přidám dvě části a ukončím to, říkala jsem, že se možná k tomuhle příběhu vrátím, ale myslím si, že je čas to ukončit, protože hlavní účel byl už dávno splněn :) 

Červenec

Ellie

„Máme všechno?" zeptala jsem se Justina. „Určitě jo, nebudeme toho potřebovat tolik" pohladil mě Justin po boku. „Tak fajn, takže všichni tam přijedou?" přikývl. „Jo a pokud nepohneme, tak budeme poslední" zasmála jsem se. „No a co, někdo musí bejt poslední" vyplázla jsem na něj jazyk. „Ok, Jasone, vyrážíme" zakřičel Justin ke schodům. Jason se tu objevil skoro hned a v ruce držel plyšáka médi. Dostal ho od Justina nedávno a on s ním teď spí.

„To si chceš vzít sebou?" klekla jsem si k němu. „Jo" usmál se na mě. „Tak dobře" pohladila jsem ho po vláskách. Ten méďa nebyl tak úplně malej, ale zase ani ne velkej, takže nebyl problém, aby si ho vzal. „Takže můžeme" položil si Justin ruku na moje záda. „Můžeme" usmála jsem se.

Aby bylo jasno, je třetího července a my se chystáme na dovolenou. Ovšem nejen tak nějakou, pojede s námi spousta lidí. Takže:

Jenny, Lil a Laura.

Sel, Niall a Nina.

Brácha Nick a Sarah, která je mimochodem těhotná.

Táta, Jane a Alex.

No a měl jet i Jeremy s Jazzy a Jaxonem, ale nakonec se rozhodlo, že nepojedou, protože jsou o pár let starší a asi by je to moc nebavilo. Nabízela jsem to i Harrymu, ale ten s Kendall má práci. Možná by s námi jeli i další přátelé, ale my chtěli, abychom byli zadaní všichni, takže se jede takhle, ale i kvůli tomu, že ostatní nemají čas, práce slávy není jednoduchá.

Dovolená bude trvat čtrnáct dní, začneme na lodi. Pamatuju si ten den, kde jsme jeli taky s přáteli na loď, to jsme s Justinem vůbec nic pořádně netušili a Jenny s Lilem spolu ani nebyli. Je to takovej krásnej návrat, ale bude to o něčem úplně jiným, protože tady budeme mít děti. Na lodi poplujeme pět dní a pak zůstaneme na pevnině. Věřím, že tahle dovolená bude stát za to.

Na lodi oslavíme i Jasonovi narozeniny, přesně 7. 7. mu bude 7 let a v září půjde do druhé třídy. Je až neuvěřitelný, jak ten čas utekl, ale nic bych nevyměnila, protože bych nebyla, kde jsem teď.

„Hlavně nesvádějte na dítě to, že jste přijeli pozdě" zasmál se Lil. „Někdo musel přijet pozdě" mrkne na něj Justin a já se uchechtnu. „Každopádně, loď tady stojí, takže jsem tu akorát" dodal ještě Justin. Se všemi jsme se přivítali a pak jsme se postupně vydali na loď a Justin hodil řeč s kapitánem. Loď odplula skoro hned po tom, co jsme nastoupili. Potom jsme každý šel do své kajuty se zabydlet.

„Kdy se půjdeme už koupat?" zafňukal Jason. „Klidně běže napřed, mě to bude ještě chvíli trvat" usmála jsem se na kluky. Oba už byli v plavkách a já si je teprve vyndávala. „Jen ho tam dovedu a pak za tebou přijdu" políbil mě Justin na rty. Chtěla jsem říct, že za mnou nemusí chodit, ale nechala jsem to bejt, protože by si stejně stál za svým. „Dobře" usmála jsem se na něj.

Justin s Jasonen odešli a já si ze sebe svlékla oblečení. Nejdřív jsem si nandala spodní díl plavek a na straně si uvázala šňůrky. Potom jsem si sundala podprsenku, která mi ale nešla zavázat. Chvíli jsem s tím bojovala, ale pak se ve dveřích objevil Justin. „Jdeš akorát, zavážeš mi to?" otočila jsem se k němu zády. „Jasně" slyšela jsem, jak ke mně přešel a pak cítila, jak mi zavazuje vrchní díl plavek.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat