14

4.7K 215 2
                                    

Ellie

Celý týden opět utekl jako voda a už byla sobota, což znamenalo, že jdu s Justinem na tu akci. Byla jsem z toho vážně nervózní, nevěděla jsem, jak se chovat a tak. Budou tam samý slavní, a já si budu připadat divně.

„Připravená?" Justin stál opřený o rám dveří. Mimochodem byla jsem u něj a tady mě nalíčila a celkově připravila nějaká paní, kterou Justin najal.

„Bojím se" slyšela jsem pouze povzdechnutí a kroky ke mně. Stála jsem Justinovi zády. Ucítila jsem na svých bocích jeho ruce, trochu mě omrazilo. 

„Nemáš čeho, budu tam s tebou" pořád stál za mnou a držel mě za boky.

„O to nejde, jde o to, že tam všichni budou slavní a já..." nenechal mě domluvit. „Uklidni se, ano? Prostě to neřeš" jemu se to řekne snadno. „Dobře" Justin si mě otočil k sobě čelem.

„Chci, abys mě pak sama od sebe políbila nebo chytila za ruku, bude tam moc lidí, takže ti to nebudu moct říkat" stále mě držel za boky a příjemně mě po nich hladil. „Okej" přikývl. 

„Tak pojď pojedeme" chytil mě za ruku a šel se mnou k autu.

**

Celou cestu v autě jsem měla v krku knedlík. Nedokázala jsem se uvolnit, prostě nervozita byla silnější.

„Vystupujeme" probudil mě z tranzu Justin. Justin otevřel dveře a vyšel z auta, podal mi ruku a pomohl mi vystoupit.

Když jsem vylezla, oslnilo mě několik fotoaparátů, a hlavně ječící dav. Justin mě chytil za ruku a propletl nám prsty. 

Vedl mě dopředu a ignoroval všechno okolo něj, kromě mě. Přitáhl si mě blíž k sobě, stále v ruku v ruce jsme šli až k červenému koberci.

Paráda, teď se bude chtít fotit a určitě se mnou.

Samozřejmě, že jsem měla pravdu, Justin mě zatáhl za ruku a už jsme se ocitli na červeným koberci před několika fotoaparáty. Všichni na nás začali pokřikovat, hlavně Justinovo jméno.

Justin si mě k sobě přitáhl blíž a jednu ruku mi dal kolem pasu. Oba jsme se začali usmívat na ty lidi.

Jakmile tohle šílenství skončilo, Justin mě odtáhnul pryč. Šli jsme okolo lidí, kteří dávali rozhovory, takže to znamenalo, že teď byl správný čas.

„Justine" Justin se zastavil u jedné z moderátorek. „Jak se máš? Po delší době jsi zase mezi lidmi, jaké to je?" stále mě držel za ruku. „Mám se skvěle a je to zvláštní, musím si na to zase zvyknout" zasmál se. Musela jsem se pousmát taky.

„Koukám, že sis sebou vzal doprovod, poslední dobou se stýkáte hodně často, můžeš nám ji konečně představit?" a bylo to tu. Justin mi více stiskl ruku a koukl se na mě. „Ano, poslední dobou strávíme spolu hodně času, ona je skvělá, je s ní zábava" řekl. Ale pořád neřekl nic o tamtom. Líbilo se mi, jak o mě mluvil.

„A kdo to teda je?" zeptala se ho zvědavě. „No, myslím, že je na čase abych všem představil mojí novou přítelkyni, Ellie White" usmál se na mě. A bylo to venku, právě teď to bylo oficiální.

„Takže spolu chodíte?" byla překvapená. „Ano, chodíme spolu, teď jsem zase šťastnej a i zamilovanej, myslím, že ona je pro mě ta pravá" málem mi z hrudi vyskočilo srdce. Vážně řekl, to co řekl? Tohle byl vážně dobrej herec, navíc to řekl úplně přesvědčivě.

„Je skvělý, že se tak cítíš, viděli jsme spousty fotek vás dvou, jak se k sobě máte, nejvíc asi když jste byli v bazénu a musím říct, že vypadáte zamilovaně. Jak jste se vlastně seznámili?" nečekala jsem, že se bude ptát dál. Nevěděla jsem, jestli má Justin připravenýho něco na tyto otázky.

Only fake? ✔️ (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat