♔⠀XXIV. ᵉᶻʳᵃ ᵐᶜᶜᵒʸ

25 1 2
                                    


DRVGONOVV: kiedy ona wpadnie na tak absurdalny pomysł, że nie wiesz, czy się śmiać, czy zgodzić DREVMCVTCHER

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

DRVGONOVV: kiedy ona wpadnie na tak absurdalny pomysł, że nie wiesz, czy się śmiać, czy zgodzić DREVMCVTCHER

DREVMCVTCHER, LITTLEKITTY, QuicksilverBaby, miss.perfect, XSCOTTYX and 870 more.

⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Możliwość dodawania komentarzy została zablokowana.

⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ♔⠀

Mieszkańcy Instytutu byli przekonani, że w życiu Ezry nie ma miejsca dla innej kobiety niż jego bliźniaczka Astoria. Niektórzy spekulowali, że może jednak wolał mężczyzn, inni myśleli, że żywił romantyczne uczucia względem bliźniaczki, nieliczni sądzili, że był osobą aseksualną. Nic bardziej mylnego! Oczywiście, najważniejszą kobietą dla niego zawsze będzie siostra, jednak nie znaczyło to, że nie potrafiłby pokochać innej. Od niedawna czuł miętę do starszej panny Pryde — Rosemary. A wszystko zaczęło się niewinnie, niemal jak w większości książek młodzieżowych — od wspólnej nauki. McCoy pomagał Rose z nauką chemii, z którą dziewczyna miała spory problem. Wystarczyło kilka sesji sam na sam, by Ezra  zauważył, jak niezwykle śliczną dziewczyną jest Rosie. Potem obserwował ją ukradkiem — podczas wspólnej nauki, treningów w Danger Roomie czy wspólnym przygotowywaniu posiłków. Nie mógł wtedy jeszcze wiedzieć, że panna Pryde od dawna się w nim podkochiwała. Zawsze była dla niego miła, uprzejma i pomocna. W podziękowaniu dawała mu buziaka w policzek, z chęcią słuchała o jego muzycznej pasji czy pomysłach na nowe piosenki. Dopiero kilka tygodni temu, młodzieniec odważył się zaprosić ją do kina. Był pewny, że będzie chciała zabrać ze sobą jeszcze kogoś, ta jednak zgodziła się na wypad we dwójkę. I tak w spotykali się już kilka tygodni, bez nazywania swojej relacji inaczej niż przyjaźń. Dziś Ezra McCoy wziął się w garść i odważył się zapytać Rosemary, czy nie zostałaby jego dziewczyną. Ciemnowłosa milczała kilka sekund, po czym oczywiście, zgodziła się.

A wszystkiemu przyglądała się Astoria, wiedząc, jak skończy się ich historia.


_______________

Przepraszam najmocniej za to opóźnienie, ale okazało się, że doba ma jednak za mało godzin.
Przyszły tydzień powinien być spokojniejszy niż ten, więc rozdziały powinny wlecieć planowo.
Do poniedziałku! ♥

VOICES⠀ ♔⠀ x-men: evoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz