REDQUEEN: i think i'm in love ♥❤️❤️ TOAD_TOAD
♡ TOAD_TOAD, AVALANCHE, QuicksilverBaby, DREVMCVTCHER, miss.perfect and 820 more.
comments:
VVYVERNA: O matko! Wanda, Todd! Gratulacje!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀↳ REDQUEEN: Dziękuję :DATROPOS: No w końcu się przyznali!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀↳ QuicksilverBaby: CHWILA! AST?! TY WIEDZIAŁAŚ?!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀↳ ATROPOS: YEP ^^
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀↳ QuicksilverBaby: OD KIEDY!?
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀↳ ATROPOS: Heh... od imprezy?
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀↳ QuicksilverBaby: ....TOAD_TOAD: ♥️
DRAGONOVV: No, to skoro ja przyznałem się do związku z Rosie, a Wanda do związku z Toddem to....
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀↳ AVALANCHE: IMPREZKA!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀↳ DRAGONOVV: NO CZYTASZ MI W MYŚLACH, STYARY!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀↳ AVALANCHE: TO CO? ZA DWIE GODZINY U NAS?
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀↳ DRAGONOVV: NO BA!AVALANCHE: CIOŁKI, IMPREZA ZA DWIE GODZINY! IchBinKurt, LITTLEKITTY, QuicksilverBaby, ATROPOS, JUST.ROGUE, VVYVERNA, DREVMCVTCHER, DRVGONOVV
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀↳ ATROPOS: ja odpadam, mam migrenę...
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀↳ JUST.ROGUE: Wybaczcie, ale ja też odpadam, mam już plany
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀and 700 coments more.
________
rhena:Trzydziesty rozdział już za nami, co oznacza, że ... zbliżamy się do końca historii! Pozostało nam równo dziesięć rozdziałów — epilog będzie numerem czterdzieści. Jestem podekscytowana wizją kolejnych rozdziałów, zwłaszcza że są opisowe. Jednakże!, na epilogu historia się nie skończy! Mam w planie kilka rozdziałów bonusowych — ile ich końcowo wyjdzie, nie jestem pewna, mam rozpisane 4, ale czy dodam wszystkie, nie wiadomo.
W związku, z tym że zostało rozdziałów tylko 10, postanowiłam zmienić dni dodawania ich. Będą trzy (może cztery) razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek (jak się wyrobię, może nawet i w sobotę ^^).
love, pietrova!
CZYTASZ
VOICES⠀ ♔⠀ x-men: evo
Fanfiction" voices in my head, echo all that's left unsaid from the dead they said " ⠀ ♔⠀