Dillere Düşeceğiz Seninle

14.5K 552 375
                                    

"Beni Maraş  dondurmacısının sütlü dondurmayı dövüşü gibi dövmeni istiyorum."

"Beni bir apaçinin manitasının ismini ağaçlara kazırcasına kazımanı istiyorum."

"Beni Nusret'in bonfile dövüşü gibi dövmeni istiyorum yakışıklı."

"Sen kalem ol ben de kağıt çiz beni Çaki Çaki."

Gönderildi : 12:03 ✔✔

Duhan bir kahkaha patlatıp telefonu kapattı. Kolasından bir yudum alıp surat ekşitti.
"Sidik gibi olmuş lan bu."

"Tadını ne biliyorsun kanki?"diye mırıldandı Poyraz tek kaşını havaya kaldırırken. Kafasındaki iskelet desenli bandanayı biraz daha sıkılaştırıp kurulduğu çimler üzerinde alan genişleterek yayıldı usulca.

"İçmiştir ki bu saykopat."diye mırıldandı Alp gözlerini kutu kolaya çevirirken.

"Abartın..."
Kayra başını oyundan bir milisaniye dahi kaldırma lüzumunu görmeyerek miskince homurdandı kendi kendine. Yine oyunda vurulmuş,tüm sinirini zavallı dokunmatik -artık yalama olmuş- ekrandan çıkarmıştı.

"Şey nasıl?"diye  kıkırdadı Duhan burnunu kıvırıp.
"Ben çiğköfte ben lavaş,sar beni yavaş yavaş."

Alp olumsuz anlamda iki yana salladı başını.
"Çiğköfteciye yazılmıyoruz,dövmeciyi sinir etmeye çalışıyoruz burada."

"Ya mesajlara bile bakmıyor herif. "dedi Duhan hırsla.

Mevzu çok basitti.
Kayra'nın eski flörtü bir dövmeciden aşırı etkilendiğini ballandıra ballandıra anlatıyor,her yerde  dillendiriyordu. Zamanla okulun tüm kızlarının stalk listesinde zirveleri oynayan  bu çocuğun ise "fan" hesapları açılmaya başlandığından bahsetmek gerekirdi.

Bir avuç dolusu ergenin ilah gibi tapındığı dövmeci çocuk okulun tüm erkekleri tarafından bir nefret ve günah keçisi olmuştu.
Yeni nesil bir Justin Bieber sayılırdı herif !

Duhan fake hesaplarından birini kankası Alp için feda ederek güzel mi güzel bir fake profil dizayn ederek şansını zorlamıştı.
Sabahtan beri dünyanın en saçma  mesajları ile veledin dikkatini çekmeye gayret ediyor,elinden geleni ardına koymuyordu.

"Bu eforu okulda harcasam atom mühendisi olurdum amına koyayım ya."diye fısıldadı Duhan.
"Herifte nasıl ego varsa görüldü dahi atmıyor."

Ceylin ise olumsuz anlamda iki yana salladı başını. Turunç kıvrık saçları terden alnına yapışırken "Siz erkekler ne kadar basit varlıklarsınız. Belki hayatında çok sevdiği bir kadın var...Ona olan saygısından dönmüyor kimselere."

"Yine gider ayak gömdü bizi feminazi."diye kahkaha savurdu Duhan.
"Her olayda  bize nasıl pay çıkarıyorsun ki sen?"

Ceylin "Siz eğitilemez bir çomarsanız sizin probleminiz."diye mırıldandı. Mentollu sigaranın mentol kısmını dişiyle patlatırken çizgili uzun çoraplarını çekiştirip çimlere uzattı ayaklarını.
"Sevdiği biri vardır. Okuldaki hiç bir kız cevap alamadı o adamdan."

"Defne hariç."diye tısladı Alp sinirle.
"Maşallah baya yürümüş herife."

"Abi..."dedi Kayra ellerini havaya kaldırıp  susmalarını isterken.
"Herif üniversite çağlarında ilik gibi hatunlarlayken sidikli liseli kızlarla ne işi olur sizce?"

"Dur lan biraz daha yavşayayım."dedi Duhan kahkaha patlatırken.

Çağatayyca yazılı profile girip yaklaşık üç yüz adet olan bütün fotoğraflara baştan sonra kalp bıraktı Duhan.
Sinirli bakışları olan itici bir kedi,saksıdaki kaktüs,Star Wars'tan Yoda Bebek,sırta çizili devasa bir Kızılderili Şef'i....

DehlizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin