Kargaşa

684 51 8
                                    

Tekrardan merhabalaar. Bu arada lgs sonuçları da açıklandı, umarım hepinizin sonuçları iyidir. Olmasa bile ne yapalım yani boşverin. Hadi şimdi bölümümüze geçiyoruuz.

1 saat sonra

Uyandığımda kendimi revirde bulmak beni şaşırtmamıştı doğrusu. Ama neden öyle bir şey yaşadığımdan da emin değildim. Sahi ne olmuştu da gelmiştim buraya? Bir anda odaya giren arkadaşlarımı ve abimi görünce düşüncelerimden ayrıldım.

"Başak, iyi misin?"

"Bizi çok korkuttun."

"İyiyim, iyiyim merak etmeyin. "

Abimin yardımıyla yatağımda doğruldum ve hepsine teker teker göz gezdirdim.

"Burak nerede? "

"Onun da senin gibi davranışları kontrol edildi. Kimseye bir şey olmadı. Şuan odasında. "

Bir anda aklıma gelen düşünceyle donakaldım. Aniden Kaan ile gözgöze geldik.

"Başak sen de düşündüğümü mü düşünüyorsun? "

"Kaan, koş. Emir kaldır beni hadi hemen. "

"Başak ne oluyor hem senin dinlenme lazım. "

"Hayır Emir iyiyim ben. Hadi. "

O sırada Ada da farketmiş olmalıydı ki  aklına bir şey gelmiş gibi gözleri bir yere daldı.

"Olamaz, Burak."

Olduğum yerden kalktım ve Ada ile Kaan'ın peşinden koşmaya çalıştım. Emir ve Ezgi de yanımdaydı.

"Başak neler oluyor, anlamıyorum. "

"Eğer benim gibi kontrol edildiyse muhtemelen o da bana olanları yaşayacak. "

"Koşun. "

Hızlıca merdivenleri çıkarak Burak'ın odasının kapısına geldik. Kapıyı yumruklamak hiçbir şey ifade etmiyordu. Muhtemelen çoktan bilinci kapanmıştı. O sırada bizi gören bir çocuk bize doğru geldi.

"Hey, odamın kapısına ne yapıyorsunuz?"

"Adın Mert öyle değil mi? Burak içeride ve büyük ihtimalle bayılmış olmalı. Kapıyı açmalısın. "

Çocuk seri hareketlerle anahtarı cebinden çıkardı ve odanın kapısını açtı. İçeri girdiğimizde Burak yerde yatıyordu ve titriyordu.

"Biriniz gidip doktoru çağırsın hadi hemen. "

Kaan'ın anlatımıyla

Burak'ı o halde görmek, özellikle Başak da öyle bir şey yaşadıktan sonra, hiç birimize iyi gelmemişti. Sanki sürekli aynı şeylerin yaşandığı rüyalar olur ya, onlardan birinin içindeydik. Başak kendini orada görüyormuş gibi olan biteni şaşkınlıkla izliyordu. Doktorun gelmesiyle ben de Burak'ı yanından kalktım ve Başak'ın yanına gittim. O güçlü bir kızdı, ağlamıyordu ancak yine de ona destek vermek istercesine sarıldım.

"Merak etme, hepsini atlatacağız."

Başak'ın Anlatımıyla

Bana sarılan Kaan'a baktım ve ona bende sarıldım. Daha sonra müdürün de gelmesiyle ona doğru döndük.

"Çocuklar siz iyi misiniz? "

"Evet iyiyiz. "

"Hadi bakalım hepiniz odalarınıza. "

Hepimiz mecburen odalarımıza döndük. Ezgi ile beraber kafa dağıtmak için bir şeyler izlemeye çalıştık ancak dikkatimizi veremediğimiz kesindi.

1 gün sonra

Bütün olaylar başlayalı sadece 1 gün olmuştu. Bir günde en az 15 kişi nöbet geçirerek revire gitmişti. İşin ciddi bir hal aldığını gören Müdüre, şuanlık için 2 günlük bir yasak koymuştu. Odalarımızdan gerekmedikçe çıkmayacaktık. Yemeklerimiz aynı saatlerde odalara dağıtılacaktı. Ayrıca odalarda güç kullanmamız da yasaktı. Muhtemelen bütün tehlikelerin önüne geçilmek istenmişti.

Ezgi ile akşam yemeğimizi yiyorduk ki ikimizin de telefonuna aynı anda mesaj geldi.

"Muhtemelen gruptandır. "

Gerçekten öyleydi. Mesajı Emir yazmıştı.

-Saat sekizde benimle kafeteryada buluşun.

Ezgi ile birbirimize baktık.

"Ama yasak var. "

"Belki önemli bir şeydir. "

Ezgi ile o kadar meraklıydık ki yarım saat zor bekledik. Sonunda saat sekize beş varken odadan sessizce çıktık.

"Umarım yakalanmayız . "

"Umarım. "

Kafetaryaya indiğimizde ışıklar kapalıydı. Bir anda kenardan dönünce karşımızda Kaan, Ada ve Burak'ı gördük.

"Ne yapıyorsunuz, yüreğimize iniyordu. "

"Susun ."

Her yer çok karanlıktı. Emir'i sonunda görebilmiştik ancak bir sandalyeye bağlıydı ve ağzı bantlıydı. Koşarak yanına gittik.

"Bunu yapmamız ne kadar mantıklı? Biz de yakalanırsak-"

Ezgi o sırada Emir'i ağzındaki bantı çıkarmıştı ve lafı Emir'in konuşmasıyla yarıda kesilmişti.

"Gidin buradan, bu bir tuzak. "

Biz henüz olayı kavrayamadan yere yığılmıştık. Başıma aldığım darbe ile acılar içinde yere yığıldım. Tıpkı diğer arkadaşlarım gibi. Galiba yolun sonuna gelmiştik. Başaramamıştık.

Bölüm sonuu. Ne düşünüyorsunuz? Sonraki 1-2 bölümde final yapmayı düşünüyorum. Hepinizi çok seviyorum. Başından beri okuyanlara da çok teşekkür ediyorum. İyiki varsınız. Sonraki bölümde görüşürüz. ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

ÖZEL GÜÇLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin