Son Umut

1.6K 134 39
                                    

Savaş'ın yüzüne son kez emin bakışlarla baktım. Daha sonra Nehir'den izin istedim ve annemin çağırdığı bahanesiyle eve gittim. Bir ara Nehir ile konuşmam gerekecekti. Kafamı toplamaya gerçekten çok ihtiyacım vardı. Kendime bir kahve yaptım ve yaşadıklarımı gözden geçirdim.

Önce güçlerimi öğrenmiştim. Daha sonra o zamanlar saçmalık olarak nitelendirdiğim özel güçler akademisine gitmiştim. Oda arkadaşım Ezgi ile tanışmıştım. Tabi birde Savaş var. Önce arkadaşım gibi gözükmüş ve beni kandırmıştı. Daha sonra abim ile tanışmıştım. O zaman ne kadar da mutlu olmuştum. Ve birde Kaan ile tanışmıştım. Güçlerimi kontrol etmeyi öğrenmiştim. Abim kaza yapmıştı...

Birçok şey yaşamıştım şu birkaç haftalık zaman diliminde. Ben böyle düşüncelere dalmışken telefonum çaldı. Arayan Kaan'dı.

- Efendim Kaan.

- Başak yeni bir bilgiye ulaştık.

- N-nasıl yani?

- Telefonda anlatamam. Ancak sakın kendini strese sokma. Kötü bir şey değil. Okulun kütüphanesine gelebilir misin?

- Pekala

- Hadi görüşürüz.

- Görüşürüz.

Tatilde olmamıza rağmen okul hala açıktı. Çünkü okulda kalanlar vardı, ailesi olmayanlar vb. Telefonu kapattığım gibi hazırlanmaya başladım. Hayatımda ilk kez bu kadar hızlı hazırlanıyor olabilirdim.

Hemen evden çıktım ve kapıyı kilitledim. Annem bana komşuya gideceğini söylemişti. Ona, akademiye gittiğim hakkında bir mesaj yazdım ve yolladım. Çok geçmeden mesaj geldi. Tamam yazmıştı. Telefonu cebime koydum ve hemen okulun olduğu ormana giden bir otobüse bindim.

Ormana geldiğimizde indim ve okula doğru yürümeye, pardon koşmaya başladım. Okula gelir gelmez hızlıca kütüphaneye girdim ve cam kenarında oturan Ada, Ezgi ve Kaan'ı gördüm. Ada benim dövüş sanatları dersinde ilk eşimdi. Gücünü tam olarak bilmiyordum ancak çok iyi bir kız olduğu kesindi. 

"Hoşgeldin Başak"

"Hoşbuldum"

Kaan hızlıca lafa girdi.

"Bakın arkadaşlar. Bildiğiniz gibi talihsiz bir, daha doğrusu birkaç olay yaşadık ve son yaşanan hepimizi sarstı. Ancak onlar bize oyun oynuyorlar. Bizde onlara oynuyoruz ama onlar farkında bile değiller. Ada'nın gücü sayesinde onların nerde olduğunu bulduk. Ada devam edebilirsin."

"Pekala. Benim özel gücüm gücü olan insanları tespit edebilmek. Ben yakınlarda bir yerde çok büyük bir güç akımı hissediyorum. Düşmanlarımız olan Savaş ve adamları, veya başka biri de olma ihtimali de var, onların orda olduklarını düşünüyoruz."

Ada konuşmasını bitirdiğinde Ezgi konuşmaya başladı.

"Benim güçlerimin alındığını biliyorsunuz ancak Emir benimle güçlerini paylaştı. Onunla belli bir mesafede olunca güçlerim çalışabiliyor. Bugün güçlerimin çalışıp çalışmadığı ve ayrıca Emir'in gerçekten de yaşayıp yaşamadığını öğreneceğiz. Eğer güçlerim çalışırsa bu da demek oluyor ki Emir gerçekten yaşıyordur."

Duyduklarımı kafamda toparlamaya çalıştım bir süre. Emir'in yaşıyıp yaşamıyor olabilmesini ögrenebilmemiz için bu son umuttu.

"Ne zaman gidiyoruz."

"Hemen, şimdi."

"Hadi o zaman."

Hızlı adımlarla okuldan çıktık ve 10 dakika boyunca yürüdük. Burası eski bir depoydu. Deponun önünde adamlar vardı. Ada sessizce bize doğru konuştu.

"Doğru yerdeyiz. Çok kuvvetli bir güç var burada." 

"Pekala. Kapının önündeki adamların güçlero olduğu çok büyük bir ihtimal. Çünkü biliyorsunuz bu adamlar insanların güçlerini alıyorlar. İki gruba ayrılalım. Ezgi sen Ada ile sağdan git. Biz de Kaan ile soldan gidelim. Bol şans. "

"Sizede"

Kaan ile soldan ilerlemeye başladık. Önümüze 3 tane adam çıktı bir anda. İkisine buz küresi attım ve bayıldılar. Diğer adam bizden çokça hızlıydı. Anlaşılan gücünü kullanıyordu. Kaan'ın adama toprak yığını atmasıyla adam bayıldı. Güçlerimizin insanlara bir zarar payı yoktu. Zaten güçlerini kötülük için kullananlar ve insanlara zarar verenler akademiden atılıyor. Tıpkı Savaş gibi.

"Ezgi'nin güçleri umarım etkindir."

"Umarım Başak."

Ezgi'nin güçlerinin aktif olması demek Emir'in yaşadığı anlamına geliyordu. Bizim olduğumuz taraftaki adamlar bitince kızların yanına gittik. Hepimiz sorarcasına Ezgi'ye bakıyorduk.

Ezgi her birimize şöyle bir göz attı ve sırıtarak avcunu açtı.

Elinde su küresi vardı. Güçleri etkindi ve biz bunun ne anlama geldiğini çok iyi biliyorduk.

Yeniden bir bölüm sonundayız. Sizlere bir soru sormak istiyorum. Okuyan herkes cevaplayabilirse çok sevinirim gerçekten.

Hangi karakter olmak isterdiniz?

Yıldıza dokunmayi lütfen ama lütfen unutmayalım benim için çok değerli. Sizler de öylesiniz. Seviliyorsunuz.

❤🌸

ÖZEL GÜÇLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin