Tanışma

1K 107 7
                                    

Bölüm çok geç kaldı çünkü oy sayıları çok düşük. Muhtemelen birçoğunuzun hoşuna gitmiyor ama sınır koymaya karar verdim. Sınırı geçtiğiniz veya ulaştığınız zaman yeni bölüm gelecek. Şimdiden teşekkürler ve iyi okumalar ♥️ Şarkıyı açmayı unutmayın.

SINIR 15 OY 20 YORUM

Küçük ama hızlı adımlarla ona doğru ilerlemeye başladım. Bu çok garipti kesinlikle. Karşısında bulunan sandalyeye oturdum ve ona baktım. Kırklı yaşlarındaydı büyük ihtimalle. Saçları beyazlaşmaya başlamıştı.

"Merhaba."

"Merhaba kızım."

"Ee şey Emir'in anlattıkları, yani herşey doğru mu?"

"Evet."

"Peki bizim neden senden hiç haberimiz olmadı?"

"Aslında şu zamana kadar benimde sizden haberim yoktu."

Gözlüklerinin camlarını temizledi ve derin bir nefes alarak konuşmaya devam etti.

"Bazı kötü olaylar yaşıyormuş olduğunuzu öğrendim. Ve size yardımım dokunabileceğini düşündüm. İşte bu mektup eski evimizde bulunmuş. Üzerinde bana gönderildiği yazıyor."

Mektubun üzerindeki yazıları okumaya başlamadan önce amcama tekrar baktım.

"Bu mektubu sana kim göndermiş?"

"Rahmetli deden."

Mektubu açtım ve okumaya başladım.

Sevgili oğlum

Bu mektup sana ulaştığında ben hayata gözlerimi yummuş olacağım. Artık birşeyleri öğrenmenin zamanı geldi.

Abin Yavuz'un bir kızı ve oğlu var. Oğlunun tıpkı annesi gibi güçleri olduğunu zaten biliyorsun. Kızının güçleri ise bambaşka ve gerçekten sanılandan daha güçlü. Başak, ilk doğduğunda kimse güçlerini bilmiyordu. Ancak sadece ben biliyordum. Hemde doğduğu andan beri. Bunun nasıl olduğunu sana şuan açıklayamam. Zaten zamanı gelince hepiniz öğreneceksiniz. Sadece şunu bil istiyorum ki hiçbir şey tesadüf değil.

Bu mektubu sana eski bir dostum ulaştırdığında Başak ve Emir tehlikede demektir. Onlara yardımcı olman gerekiyor. Hepinize bol şanslar diliyorum. Umarım bunu başarabilirsiniz.

Mektubu okumayı bitirdiğimde bundan gerçekten etkilenmiştim ve gözlerim dolmuştu. Beni en çok merak ettiren ise hiçbir şey tesadüf değil cümlesiydi. Neler yaşanacak bilmiyordum. Sanki bir filmdeydik. Ve bu filmin başının sonuyla aynı olmayacağı kesindi.

Umarım sınırı bir an önce geçersiniz size güveniyorum. Bir sonraki bölüme dek görüşmek üzere. Seviliyorsunuz.♥️❤️

ÖZEL GÜÇLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin