İyi okumalar❤❤❤ Medya youngblood 💗
Emir, sorgulayıcı bakışlarla bana döndü ve hiç tahmin edemeyeceğim bir soru sordu.
"Başak, babanın yani babamızın aslında, bir kardeşi var mı?"
"Konumuzla ne alakası var şimdi Emir? Bildiğim kadarıyla yok."
"Demek bilmiyorsun. Bizim bir amcamız var."
"Ne! Ne diyorsun sen farkında mısın? A-amcam mı?"
"Evet."
"Böyle bir şey neden benden saklandı ki?
En kısa sürede annem veya babamla konuşmalıyım. Amcamız ile ne ilgisi var bu konunun?""Evet, şimdi sorularınıza geliyorum. O gün bir kaza olduğu doğru. Beni öldü olarak gösterdiler sizin de bildiğiniz gibi. Muhtemelen aynı Ezgi gibi benim de güçlerim alınacaktı. Beni bir yere götürdüler ancak oranın neresi olduğunu çok anımsamıyorum, dikkat etmedim. Güçlerimin de yardımıyla oradan kaçmayı başardım. Ne yapacağımı bilmiyordum. Annemleri ya da sizi arayamazdım. O gün her yeri dolaştım, düşündüm neler yapabileceğimi. Ben dolaşırken biriyle karşılaştım. Kulağa çok şaşırtıcı ve inanılmaz gelebilir ancak benim amcam olduğunu söyledi. Böyle bir şeye kim olsa inanmaz. Düşünsenize ilk kez gördüğünüz adamın biri gelip size ben senin amcanım diyor. Adamın aklını okudum. Doğru söylüyordu gerçekten de. Bana her şeyi anlattı. Çok gelişmiş ateş gücü olduğunu söyledi. Gerçekten ateşi çok iyi kontrol edebiliyor. Onun yaşadıkları da aynı benim yaşadığım gibi bir kazaymış. Benim ailemden ayrı düştüğüm kaza gibi... Evlerinde bir yangın olmuş. O gün ateş güçleri sayesinde kurtulmuş. Ailesi ona çok baskı yapıyormuş. Bu yüzde ona hiçbir zaman inanmamışlar. O da kendisi güçlerini kontrol etmeyi öğrenebilmiş."
Emir durdu ve soluklandı. Çantasının yanında duran sudan bir yudum adı ve devam etti.
"Bütün bu süre zarfı boyunca amcamdaydım. Sizi her zaman izledim. Her adımınızı takip ettim. Kesinlikle çok iyiydiniz."
Hepimiz bu sözlerle daha yeni ayılabilmiştik. Sırayla konuşmaya başladık.
"Artık seninle daha da iyi olacağız dostum."
"İyi ki döndün."
"Bizi bırakmadın."
"Nasıl bırakabilirim ki sizi?"
"Harikasın benim canım abim."
Beraber bir anda Emir'e sıkıca sarıldık. Artık Emir'in dönüşü ve hesapta olmayan olumlu bir etki, yani amcamız sayesinde daha da güçlü olacağımıza inanıyorduk. Zaten öyle de olmuştuk.
Okuduğunuz için teşekkürler. Yorum ve oy atanlara ayrıca teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız. Uzun bir süre, yaklaşık bir hafta bölüm gelmeyecek maalesef ki. Kusura bakmayın.
Yıldıza.dokunmayı unutmayalım lütfen♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL GÜÇLER
FantasyHerkes gibi normal, okula giden bir kız olduğumu düşünürdüm. Aslında hiç de öyle değilmiş. Böyle şeylerin sadece filmlerde olduğunu sanıyordum. Ta ki kendi gözlerimle görene kadar... Başak Kaya, kendi halinde annesiyle yaşayan bir kızdı. Ancak kendi...