Buluşma

1.4K 111 22
                                    

Medyada çok sevdiğim şarkıcı Halsey var. İyi okumalar. ♥
1 gün sonra

Kapıyı tıklattım ve ayakkabılarımın bağcıklarını çözmeye başladım.

"Başak?"

"Selam Nehir."

"Selam da geleceğinden söz etmemiştin şaşırdım biraz kusura bakma. İçeri gelsene."

"Sorun değil" diyerek içeri geçtim. Nazlı Teyze evde değildi. Hızlıca Nehir'in odasına girdim. O da arkamdan geliyordu.

"Başak önemli bir durum mu var?"

"Aslına bakarsan var." Ona tüm olanları anlattım.

"Böyle birşey nasıl olabilir? Ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Savaş ile bir buluşma ayarlayacağım. Telefonunu kullanabilir miyim?"

"Elbette ancak emin misin?"

Başka bir zaman olsa hayır Başak'ım espirisini yapabilirdim ancak o sırada hiç de havamda değildim.

"Evet. Çok düşündüm."

Masasının üstünden telefonunu aldı ve bana uzattı. Rehberinden Savaş'ı bulup ekrana bakmaya başladım. İçimde hala biraz kararsızlık vardı ama bunu yapmalıydım. Yavaşça arama tuşuna bastım.

"Efendim Nehir."

"Savaş, benim Başak."

"Ne var? Nehir'e birşey mi oldu?"

"Hayır ancak buluşmamız lazım."

"Niyeymiş o?"

"Birşeyleri konuşmamız lazım. Bir saat sonra tek başına ****** çayırına gel."

Telefonu kapattığımda Nehir'e baktım. Bana güven vermek istercesine başını salladı. Telefonu masanın üstüne koydum ve Nehir'e sımsıkı sarıldım. Ondan izin istedim ve evden çıktım. Okula doğru yürümeye başladım. Anneme okulda kalacağım hakkında bir mesaj yazıp gönderdim. Bizimkilere de haber verdim ve telefonumu cebime koydum.

Bir saat sonra ***** çayırı

"Başak bunu yapmak istediğine emin misin? Senin kılına bile zarar gelirse onu yaşatmam bilmiş ol."

"Endişelenmeyin arkadaşlar siz buradasınız zaten. Eğer tek gelmez ise size güvenebileceğimi biliyorum."

"Kesinlikle."

Biz hepimiz çoktan buluşma yerine gelmiştik. Uzaklarda Savaş'ı görmemle bizimkilere seslendim.

"Geliyor saklanın."

Özellikle böyle bir yer seçmiştim. Güç kullanma durumu olursa tatsızlık çıkmasını elbette istemezdik.

"Ben tek geldim ancak senin de tek geldiğinden nasıl emin olacağım?"

"Onu zaman gösterir Savaş. Şimdi söyle bakalım. Emir nerede?"

"Sana söylemiştim. Onun nerede olduğunu bilmiyoruz. Kendisi kaçmış. Bu arada kuzenimle kanka olduğunuzu öğrendiğim iyi oldu."

"Bu seni hiç alakadar etmez. Lafı dolandırma. Devam et. Güçlerini aldınız mı herkese yaptığınız gibi?"

"Onu bilemem sinirli kız. Sabahın erken saatlerinde biz sadece kaçtığını farkedebildik. Hepsi bu kadar."

"Yakında tekrar görüşeceğiz Savaş. Ve o zaman tek bir kazanan olacak."

"Ondan hiç şüphen olmasın."

İkimizde uzun sayılamayacak bu konuşma sonucu farklı yönlere gitmiştik. Savaş görüş açımızdan çıkar çıkmaz bizimkiler saklandıkları yerden çıkmışlardı.

"Şimdi ne olacak?"

"Bilmiyorum. Ancak hiç de iyi şeyler olmayacağı kesin."

Yeni bir bölüm, bayağı uzun bir aradan sonra. Umarım beğenmişsinizdir. Okuduğunuz için çoook teşekkür ederiiiim. Seviliyorsunuzz.

Yıldıza dokunmayı unutmayalım lütfen, teşekkürler. ❤😋

ÖZEL GÜÇLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin