Akıl Okuyucu

7.2K 365 99
                                    

Nasılsınız? Umarım okumaya devam edersiniz. Yorum ve oylarınızı heyecanla bekliyorum. Iyi okumalar.

Düşüncelere dalmışken Nehir'in sesiyle kendime geldim. "Hey sana diyorum Başak. Kafan nerde senin?" Büyük bir ciddiyetle sanki Nehir çok önemli birşey söylemiş gibi "Burada" diyerek kafamı elimle işaret ettim. Bana ciddi olamazsın bakışı attı.

Sonunda Nehirlerin eve gelmiştik. Yürüye yürüye bir hal olmuştuk zaten. Hızlıca eve girip Nehir'in odasına gittik. Bugün yaşadıklarımı Nehir'e anlatıp anlatmamakta kararsız kalmıştım. En sonunda anlatmamaya karar verdim. Belki de ben paranoyaklık yapıyordum.

Her zaman olduğu gibi günlük dedikodumuzu yapmıştık. Bu gece onlarda kalmama karar verdik. Nehir'in annesi Nazlı Teyze bizi kırmadı tabi. Nehir bilgisayardan bir film seçmeye yoğunlaşmış iken ben de o sırada anneme haber vermek için onu aramıştım. O sırada Nazlı Teyze elinde büyük bir kova patlamış mısırla içeri girdi. Odada bir anda ikimizde aynı anda "oleyy" diye bağırdık. Nazlı Teyze bize güldü ve "siz hiç büyümeyeceksiniz" diyerek odadan çıktı.

Kendimizi filme kaptırmış seyrederken Nehir'in telefonu çaldı. Ablası arıyordu. Nehir'in ablası bizden 3 yaş büyüktü ve yurt dışında okuyordu. Tamam dedim kendi kendime. Onların konuşması hiç bitmezdi şimdi. Nehir'e, ablana selamımı söylersin diyerek odadan çıktım. Saat gecenin ikisi falandı. Nazlı Teyze bir saat önce uyumuştu. Biraz hava almak için balkona çıktım. Cebimdeki telefonumun titremesiyle mesaj geldiğini anladım. Yine bilinmeyen numaraydı. Aynen şu şekilde yazıyordu;

"Beni bulmalısın çünkü ait olduğun yer belli ama sen henüz bilmiyorsun. Bu yüzden bulmalısın beni. Seni ait olduğun yere götüreyim."

Bu yine oydu. Sabahki kişi. Ama ya bana zarar vermeye çalışıyorsa. Anında bir mesaj daha geldi;

"Sana zarar vermeyeceğim güven bana."

Yine yapmıştı işte. O-oo aklımı okumuştu. O sırada ileriki çalılarda birini gördüm. Siyahlar içindeydi. Korkmaya başlamıştım. Bir mesaj daha takip etti diğerlerini;

"Korkma"

Bu o olmalıydı. Biraz ileride karşımda o duruyordu. Akıl okuyucu. Bir yolunu bulup onunla en kısa sürede iletişime geçmeliydim. Bu iş bitmeliydi artık. 

Bir bölümün daha sonunda geldik. Yorumlarınızı bekliyorum. Umarım yazdıklarımı beğeniyorsunuzdur. Bu arada kitabın gidişatı hakkında ne düşünüyorsunuz? Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın.

ÖZEL GÜÇLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin