Yeni bir bölüm. Bu bölümü çok seveceğinize eminim. Lafı uzatmadan iyi okumalar. (Ay Tenli Kadın)
Sınıfa hocanın girmesiyle dikkatimi derse odakladım. Derste ateş küresi yapmaya çalışıyorduk ve benim başarısız olduğum söz bile edilemezdi çünkü gerçektende yapabiliyordum.
Dersler ateşten sonra sırasıyla su, toprak ve havaydı. Dersler bittikten sonra kütüphaneye gitmeye karar verdim. Kitaplıkların sık olduğu bölümde kitap seçmeye çalışıyordum ki birinin beni ittirmesiyle yere düştüm. Kim olduğuna baktığımda o kişinin Sude olduğunu gördüm.
"Bana bak yeni kız, bu zamana kadar birinci her zaman bendim. Eğer beni küçük düşürmeye çalışacak bir hareket yaparsan seni mahvederim. Ayağını denk al."
Normalde böyle sözlere bende bir sürü söz söyleyerek altta kalmazdım. Ama o sırada belimin ağrısına bu sözler eklenince hiç birşey diyemedim. Sude arkasını dönüp hemen gidince koşarak oradan uzaklaşmaya başladım. Bir yandan da göz yaşlarım akıp duruyordu.
En sonunda çatıya çıktım. Burada rahatlayabilirdim belki. Bu okul binalardan oluşuyordu ve çok yüksek değildi. O yüzden oturulabilinecek bir konumdaydı. Kulaklığımı çıkardım ve telefonuma takarak en sevdiğim şarkı olan "ay tenli kadın" 'ı açtım. Daha birkaç dakika olmamıştı ki kulaklığımın biri çekildi ve yanıma biri oturdu.
Bakınca onun Emir olduğunu gördüm. Itiraz etmedim. Nakarat kısmı gelince ikimiz beraber mırıldanmaya başladık.
"Tenin almış beyazlığını aydan, saçlarının rengi geceden..."
O an huzur doldu içim. Emir kafasını bana doğru çevirdi. Bakışlarını üzerimde hissediyordum. On saniyelik kadar bir sürede bana baktı ve önüne döndü. Şarkı bitince kulaklığı kulağımızdan çıkardık. Yıldızlara bakarak konuşmaya başladım.
"Hayallerim bana yıldızlar kadar uzak."diyerek iç çektim.
"Yanlış düşünüyorsun Başak. Yıldızlar bizim hayallerimizdir. Onlara baktıkça her gün daha da emin oluruz hayallerimizden. Bu yüzden hayallerimiz yıldızın kendisi kadar parlak, bize olan mesafesi kadar olanaklıdır."
Bunlar çok güzel sözlerdi. O haklıydı. Bir anda ona sarıldım. Yine göz yaşlarımı tutamamıştım. Emir'e teşekkür ettim. Emir bir an biz gökyüzüne bakarken avcunu açtı ve sudan bir yıldız yaptı. Kendime hakim olmayıp su yıldızına dokundum. Bir anda patladı ve içinden parıltılar çıktı. Gülümsedim. Hava artık soğuyordu bu yüzden içeri geçtik. Odalarımız aynı kattaydı. Ben odamın önüne gelince ona tekrar teşekkür ettim. Ellerini omzuma koydu;
"Başak sen güçlü bir kızsın unutma" dedi ve gitti. Arkasından sadece gülümseyebildim ve odama girdim. Ezgi çoktan uyumuştu. Bugün gerçekten yorucu bir gündü. Kendimi yatağa attım.
Biraz kısa oldu ama olsun. En kısa sürede 6. Bölüm de gelecek. Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL GÜÇLER
FantasyHerkes gibi normal, okula giden bir kız olduğumu düşünürdüm. Aslında hiç de öyle değilmiş. Böyle şeylerin sadece filmlerde olduğunu sanıyordum. Ta ki kendi gözlerimle görene kadar... Başak Kaya, kendi halinde annesiyle yaşayan bir kızdı. Ancak kendi...