Oyun

1.5K 132 25
                                    

İyi okumalar. Medya Faded ❤

Biz henüz sevinememiştik ki yanımıza 5-6 tane adam yaklaşmaya başladı...

1 Hafta önce

Telefonumun çalmasıyla dikkatimi oraya yoğunlaştırdım.

- Buyur abilerin kralı.

- Başakcım okul kütüphanesine gelmen  gerekiyor.

- On dakikaya oradayım

- Tamam. Hadi görüşürüz.

- Görüşürüz.

Hemen üzerime ilk bulduklarımı giydim ve evden çıktım. Ormanın girişine giden bir otobüse bindim. İner inmez koşarak ormana ilerledim ve okula girdim. Bizimkiler kütüphanedelerdi.

"Merhabalar."

"Merhaba"

"Selam"

"Merhaba"

"Toplanma nedenimiz nedir? Yeni bir bilgiye mi ulaştık?"

Kaan hemen konuşmaya başladı.

"Evet hemde çok önemli. Bildiğiniz gibi Başak'ın Sude'yi şüpheli bir konuşma yaparken yakalamasının üzerinden bir-iki  gün geçiyor. Sude'yi yakından takip ettim. İntermetten her türlü hesabına girdim. Sonuçlar pek parlak değil. Okulun içindeki hainimizi bulduk. Bize bir oyun oynanacak. Biz de ona göre hareket edeceğiz. Emir anlatacak."

"Pekala. Bu akşam sizlerle beraber lunaparka gideceğiz. Tabiki bunu normal konuşmalarımızı mesaj üzerinden yansıtacağız. Mesajlarımız okunuyor ve telefonlarımız dinleniyor. Biz eve giderken benim bir kaza yaptığımı söyleyecek Kaan size. Ama aslında bu onların bize oynadığı bir oyun. Bizim onlara oyun oynadığımızı onların ruhu bile duymayacak."

"Ama Emir bu çok saçma. Birincisi neden böyle bir yöntem seçiyorlar ki bizi oyuna getirebilmek için? İkincisi oyuna karşılık nasıl bir oyun kurgulayacağız?"

Bu sefer Ezgi konuşmaya başladı.

"Şöyle ki onlar bizim her adımımızı izliyor olacaklar. Bize böyle bir oyun oynamalarının nedeni..." hepimizde şöyle bir göz gezdirdi ve sözlerine devam etti. "...Bizi kendi içimizde dağıtmaya, parçalamaya çalışıyorlar. Akşam bu haber geldiğinde onlar biz hastaneye gidince herşeyi ayarlamış olacaklar. Sahte doktorlar, ölüm raporu, hasta kaydı... Ve birde biz hastaneye gidince bizi izleyenler olacak. Bu yüzden gerçekten yıkılmış olmamız gerekli. Bunu yapabiliriz öyle değil mi?"

"Aramızdaki bağın uğruna. Yapmak zorundayız." Dedi ve omuz silkti Kaan.

"Tamam, herşeyi anladım şuana kadar. Ancak biz Emir ile daha sonradan nasıl bağlantı kuracağız?"

"Ada sayesinde. Ada'yı hepiniz tanıyorsunuzdur. Başak'ın ilk dövüş sanatları eşi. Onun özel gücünün amacı gücü olanları veya güç kaynağını tespit edebilmek. Ondan yardım alacağız. Emir'in sahte ölüm haberinden bir hafta sonra Emir'in yerini Ada sayesinde bulacağız. Biliyorsunuz ki Ezgi'nin güçleri Emir'e bağlı. Biz bu bilgiyi Emir'in öldüğü söylendikten bir hafta sonra bulmuşuz gibi davranacağız. Onlar bizim bir adım geride olduğumuzu düşünecekler. Ancak biz onlardan hep bir adım önde olacağız..."

Günümüz

Kalan adamları da hallettikten sonra depoya girmenin gerek olmadığını biliyorduk. Çünkü Emir orada olmayacaktı tabii. Ama sırf oyun için bunu yapmalıydık. İçeri girdik ve tüm bölümlere baktık. En sonunda üzgün bir ifadeyle çıktık.Emir'in gerçek yerini biliyorduk. Ancak henüz karşımıza kimin çıkabileceğini bilmiyorduk. Bu yüzden herşeye hazırlıklı olmakta fayda vardı.

Okuduğunuz için teşekkür ediyoruuum. Kısa oldu ama olsun. Yıldıza da dokunursanız çok çok mutlu olurum. Sıralamalarda zirveye doğru gidiyoruz. Hepsi sizin sayenizde. Seviliyorsunuz.❤

Yıldıza dokunmayı unutmayalım lütfen. :)

ÖZEL GÜÇLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin