Ovaj Božić bio je najgori u Anđelinom životu, provela ga je u krevetu. Već skoro pa čitav mesec ne izlazi iz spavaće sobe. Po ko zna koji put vrisnula je u jastuk moleći Boga da joj oprosti greh koji je počinila. Molila ga je da njenoj ćerki da život kakav zaslužuje, kakav je i ona imala, molila ga je da ne zaboravi na Julijanu, kad već nju jeste.
"Anđela hajde da jedeš. Božić je, zaboga." Na sve načine je pokušavao da je spasi depresije, znao je da je sve ovo zbog njega. Nije je cenio, nije je voleo, odbacio ju je nakon saznanja da je trudna a ona mu je ipak rodila dete. S njim nije razgovarala, nije jela, nije vode pila, potpuno se osušila. Uhvatio ju je za ruke koje je odmah otrgla iz njegovih.
"Gorane, ne želim te ovde. Rekla sam, ili daj razvod ili me usmrti. Nisi potpisao papire, ja sam još uvek živa, pa sam odlučila da se sama pobrinem za sve. Moja sudbina u mojim je rukama. Neću da jedem, neka je tri puta Božić. Ne zanima me." Udahnuo je.
"Ti nisi ona ista devojka s kojom sam se zabavljao, gde je nestala vesela Anđela?" Podsmehnula se.
"Anđela je ista, ti si se promenio. Zbog tebe moje dete nije u mom naručju, zbog tebe sam nesrećna. Ti si taj koji je obećavao vile i gradove, ja sam samo rekla da ću te uvek voleti. Proklet bio i hoću. Ali ti oprostiti neću. Nikada. Ostavi me samu, hoću da spavam." Bila je besna i uplakana, nije voleo da je gleda takvu, voleo ju je nasmejanu. Doneo je odluku, naći će svoje dete gde god ono bilo.
"Miči se od mene. Idi u svoju sobu i ostavi me da umrem od tuge." Udarila ga je laktom u rebra kad ju je zagrlio, jače ju je probio uz sebe. "Obećavam ti Anđela, pronaći ću je." Šapnuo je.
"Nemoj Gorane! Ne pokušavaj da je dovedeš opet ovamo. Nije zaslužila ovakav život. Zanemarimo to što si odbacio mene, ali nju ne mogu da zanemarim. Ona mora rasti u srećnoj porodici. Mora da oseti roditeljsku ljubav. Idi odavde, molim te. Mi ne možemo to da joj pružimo." Digla je ruke od svega. Nema svrhe boriti se kad Julijana nije kraj nje. Biće kako joj Bog da. Goran ju je poslušao, ostavio ju je samu. Dao je obećanje da će je pronaći kad tad, i hoće. Drugačije mu Anđela ne bi oprostila.
•Jun 2018. godine•
Beogradski asfalt pržio se na nepodnošljivoj junskoj sparini, vesela družina sedela je u hladu pod drvećem i raspravljala o kraju školske godine koje se bližilo. Još svega dve nedelje i završavaju treću godinu škole.
"Ne znam kako da se izborim sa onim ludakom, čovek hoće da me obori zbog jebene sedme cifre u individualnom broju kola. Počeo je da menja lekcije, više nije podserija, sada je serija. Otkad?!" Slušala je svog najboljeg prijatelja kako kuka. Na poslednju rečenicu je prevrnula očima.
"Tupane, uvek je bila serija, od devetog je podserija. Znači niko ne menja lekcije, samo moraš da zagreješ stolicu a ne da zijaš za golim dupetima svaku noć." Ljutito ga je ukorila. Uzvratio joj je besan pogled. "Julijana, ti samo kod tog majmuna imaš trojku. Ne vadiš glavu iz knjige za vuču kola, sve si drugo zanemarila i nikako da ti da peticu. Čovek leči svoje komplekse na nama." Završio je rečenicu mašući rukama okolo. Svi pa i Julijana su se složili sa njim, stvarno se lečio na deci.
"Dobro i šta ja tu mogu da uradim, Džoni? Imam trojku pa imam, šta ću, ne mogu da se ubijem zbog toga. Ne moram uvek da budem vukovac." Sve do sada prosek joj je bio odličan, 5, 00, ali ove godine od toga nema ništa. Nastavnik je prezahtevan i prilično nekorektan kad je ocenjivanje u pitanju.
"Znaš li ti da ona lujka Una ima četvorku. Ali ima jer ističe svoje obline, jebote imamo pedofila u školi. Kako je on dobio posao?" Nastavio je svoj monolog, često je to radio kad se iznervira. "Nekako mi je baš žao što neću da šetkam gola po školi. Pre ću otići na popravni nego doći obučena kao Una u školu. I prestani, vrtiš se tu glava me zabolela. Pašću u nesvest koliko skakućeš." Nasmejala se i dovukla ga do sebe. Prebacio joj je ruku preko ramena i otisnuo poljubac u kosu, pa pogledao tri smorena lica na klupi preko.
"Uskoro će nečiji rođendan. Gospođice Ninković, kako se osećate povodom toga što uskoro postajete punoletni?" Obratio se plavuši koja je sedela naslonjena na Acu, Džonijevog najboljeg druga. "Nisam baš najbolje shvatila, kako da se osećam? Dan kao i svaki drugi, i samo postajem starija za godinu i smrt mi je sve bliža." Da, ona je definitivno bila bez volje za životom. Njeno ime je Helena.
"Što više razmišljam, shvatam da nadimak Hel tebi odlično pristaje. Svaki dan nam pričaš o umiranju, jel tebe Belzebub poslao da nas podaviš ovde pričom o smrti?" Javio se i večito nervozni Aleksa, koji se ovog puta šalio, što je bilo veliko čudo.
"Poslao me je da tebi iskopam oči, ali kad je video da od toga nema ništa kaznio me je time što ću ceo život provesti s tobom. Bolje da me vratio u podzemni svet." Vratila mu je istom merom. Nije volela da ostaje dužna, jedino je Julijani dopuštala da joj popuje. "Razumem barbiko, samo se ne ljuti." Nastavio je da je zafrkava na šta ga je prostrelila svojim zelenim očima, odmah se povukao. Plašio se tog pogleda, zapravo svi su. Imala je neki ludački sjaj u njima.
Julijana i Džoni zajedno su od jaslica, vremenom su postajali nerazdvojni, pa su sada najbolji prijatelji. Helena im se pridružila u osnovnoj školi, bila je sama prvog školskog dana, povučena i tiha slatka plavušica u crnoj haljini i ni manje ni više, martinkama. Bila je drugačija, Julijana je odlučila da će to biti njena najbolja drugarica, tako je i bilo. Aleksandar je došao u petom razredu osnovne škole, prvog dana se potukao sa nekim dečakom koji je odlučio da udari devojčicu, bila je to Julijana. Od tada, Džoni na njega gleda kao na svog brata, ipak njegove drugarice niko nije smeo da gnjavi. Aleksa je išao sa njima u školu od prvog osnovne ali nisu bili preterano bliski. Aca ga je obožavao, on je bio dečak sa kojim se potukao zbog drugarice, često su se zezali zbog toga. U srednjoj školi su ga prihvatili u svoju veselu družinu, to je bilo nešto najbolje što je moglo da im se dogodi. Njih petoro su totalno različiti, zajedno uputpunjuju jedini druge i čine sve što mogu da se održe zajedno.
YOU ARE READING
Otrovana lažima (Julijana & Milovan)
RomanceOna je luckasta sedamnaestogodišnja devojka puna života, radosna, vesela, večito nasmejana. Ali, nije sve kako se čini. Ispod te maske sreće koju nosi na licu, ona je zapravo veoma tužna i usamljena tinejdžerka. Ona je Julijana Lazukić. On je mladić...