"Gospođice su se setile da imaju drugove. Kojim dobrom vas dve navratile? Jebem li vam nebo obema kako ste našle momke nas trojica više nismo zanimljivi?" Aleksandar otvara vrata i povlači devojke u zagrljaj u isto vreme gunđajući sebi u bradu. "Izvini Aco, gde su Andrija i Aleksej?" Obe ga poljube pa ih pusti u kuću.
U dnevnoj sobi sedeli su na kauču poređani Nikola, Aleksa i dve Aleksandrove kopije, Andrija, stariji brat blizanac, i Aleksej, mlađi brat blizanac. Dečaci od šesnaest godina, sve devojčice lepile su se za njih. Bili su iste visine kao njihov stariji brat, obojica smeđokosi, i crnih očiju. Bili su kao preslikani, pa su ih ljudi raspoznavali uglavnom po tome što je Aleksej na bradi imao mali mladež ali dovoljno primetan da bi raspoznali njega i Andriju.
Nakon što su im čestitale rođendan i dodelile poklone koje su kupovale zajedno sa Filipom i Milovanom posedali su u krug dnevne sobe porodice Vukobratović i bacili se na pričanje.
"Oho, velike sestrice su našle momke. Pričao je Aca za Juliju, ali za Helenu nam nije rekao. Stariji Julija, mnogo stariji hm?" Andrija je bio stariji blizanac i samo za nijansu blesaviji od mlađeg, otkad su se upoznali Julijanu je zvao Julija, a njoj to nije smetalo. Zapravo, bilo joj je simpatično.
"Pa šta ću Andro, ali znaš kakvu slatku sestricu ima? Taman za tebe." Šeretski se nasmešio ali ga je u cerekanju prekinuo Nikola. "Mali smrade, Anastasija je moja. Sebi sam zacrt'o da pošto je Milovan uzeo moju sestru i ja ću njegovu." Prorežao je Džoni pa zagrlio Julijanu.
"Bože Nikola, niko me nije uzeo." Aleksa nije uspeo da se suzdrži, grleno se nasmejao zbog Nikolinog zajebantskog pogleda upućenoj Julijani. "Mmm znači tako, još uvek nije bilo opa cupa. Nije nju niko uzeo, Milovane, kasniš čini se."
"Ma šta ti.....? Nikola ti si jebeni kreten. Ja jedno on deseto, aman čoveče nisam na 'to' mislila."
"Na šta 'to', Cuci, nisi mislila?" Aleksandar se pridružio Nikoli u podjebavanju najbolje drugarice, ova je, damski podigla srednji prst pa ga prvo unela jednom, a onda drugom u lice. Aleksa, Aleksej i Andrija su zajedno sa Helenom urlali po kući.
"Ma prestanite. Uostalom, Nikola je rekao kako hoće da bude Milovanov zet. Milovan mi je par puta naglasio da te neće za zeta. Onako, okolo naokolo mi je objasnio da ti uopšte ne veruje i još mi ovim rečima rekao "Džoni je lud, sve se bojim da mi Anastasija sa sedamnaest godina ne dođe i kaže 'Trudna sam', pa ubio bi Boga u njemu", kraj predstave, svetla se gase."
Mlatila je rukama levo-desno, ispred njih joj nije bilo neprijatno da priča o odnosu sa Milovanom, samo, tu su ovoga puta bili i blizanci koje je volela, ali nije ih smatrala toliko bliskim da priča o njenoj prvoj vezi.
"Dobro, neće sa sedamnaest, ali sa dvadeset ne bih imao ja ništa protiv. Tada Milovan neće imati pravo glasa, jer ćeš ti do tad, već imati troje dece najmanje sa njim."
"Troje? Pa on će da započne sa zanatom čim ova naša napuni osamnaest. Do dvadeset treće će ih bre imati petoro." Helena se zacenila od smeha dok je govorila. Nije to njima bilo toliko smešno koliko su im bile smešne Julijanine grimase.
"Ja ću ih imati petoro? Pa Filip je u tom društvu onaj jebač na baterije. Ne diraj mi Milovana." Retko kada je psovala, umela je s vremena na vreme da se izlaje kao sada, a tada bi došlo i do veselja. Svi u prostoriji su još jače zagalimili. Njihovu dreku prekida Acin tata. Ugledavši sedam tinejdžera kako se valjaju po podu od smeha, iskreno se uplašio.
"Kuku meni, šta mislite o tome da vas podvrgnem testu na narkotike?"
•Sutradan•
Sledeće večeri, Milovan je došao po Julijanu. Upoznao je dva 'besna kera' kako ih je Julijana predstavila. Aleksej je naglasio Milovanu da pozdravi sestru, pa je ovaj brže bolje hteo da ga prebije, ali Julijana i Andrija su ga sprečili u tome dok je Aleksej bežao u kuću pokušavajući da spase tu ludu glavu."Od koga beži onaj mali skot sa ruskim imenom?!" Izvirio je Džoni iz kuće. "Oho od mog šure. Gde si šuro, brate rođeni?"
"Šura? Kakav bre šura, govno malo?" Prihvatio je Džonija u bratsko-prijateljski zagrljaj. Na njegova podjebavanja Milovan se navikao. Ali to još uvek nije značilo da ga želi za zeta. "Ti moju sestru, ja tvoju sestru. Šta kažeš na to stari lave?"
"Slušaj me, mladi zeče, pazi ti čiju bi sestru da.... Hmmm. Julijana kada mogu da ga bijem?" Okrenuo je glavu ka njoj.
"Ne možeš, nemaš prava da biješ. Ne dam ga." Ovešala se oko Nikolinog vrata. "Ohoo gde si Mili? Kako sestra?" Sa terase se čuo Aleksa. Milovan podigne glavom a kada ugleda, definitivno najdražeg klinca kog je upoznao, mahnuo mu je. "Aleksa, nemoj i ti, u oko te ljubim. Dovoljan mi je ovaj mali govnar."
Pokaza rukom na Nikolu, koji je nešto šaputao Julijani usput je golicajući. "Ma de, pa to je naš Džoni. Ne boj se ti ništa, Anastasija ima sreće, imaće ludog muža, al će od svega da je brani."
"Da ste žene tačno bi bili one opajdare i alapače najgore vrste. Mala pozdravljaj se sa ovim gadovima i polazi. Platićete mi, samo da vam kažem." Pretio je, Aleksi, Alekseju, Nikoli i Aleksandru, iako je Aleksandar zajedno sa Andrijom samo ćutke posmatrao.
Posle Nikole, zagrlila je Andriju jer je jedini bio dole. Ostatak momčadije bio je na terasi. "Vidimo se Julija. I sad opet nemoj da dolaziš dva meseca."
"Nisam ja kriva. Dečko me ne pušta. U poverenju, mnogo je ljubomoran." Milovan se zacerekao. "Ma ljubi te tvoj ljubomorni dečko."
Poslala je nekoliko poljubaca momcima i ušla u auto. Čim je i Milovan seo, dobila je jedan poljubac u obraz. "Ajde što me ofiraš da sam ljubomoran. Ali zašto lažeš da te je ne puštam? Sram te bilo, lažljivice."
"Pa kako zašto? Kad čuju da me ti ne puštaš onda neće da navaljuju na mene, nego na tebe. I onda će vremenom da prestanu." Jednom rukom je mazio njene butine a drugom vozio. "Znači ja sam tvoje žrtveno jagnje. Platićeš mi za to, samo dok stignemo u stan. Leteće perje." Nežno ju je lupnuo po unutrašnjoj strani butina.
YOU ARE READING
Otrovana lažima (Julijana & Milovan)
RomanceOna je luckasta sedamnaestogodišnja devojka puna života, radosna, vesela, večito nasmejana. Ali, nije sve kako se čini. Ispod te maske sreće koju nosi na licu, ona je zapravo veoma tužna i usamljena tinejdžerka. Ona je Julijana Lazukić. On je mladić...