Četrdeset četvrto poglavlje

818 41 1
                                    

"I ja postajem ljubomoran na Julijanu. Kako su se pomirili skoro uopšte ne viđam Milovana. Razumem Anastasiju sada." Filip govori Heleni koja se sve vreme igra sa njegovim prstima. "A ja sam ljubomorna na Milovana. Imam osećaj da više pričaš o njemu nego o meni. Jesi to promenio preferencije pa ti je odjednom Milovan lepši od mene? Razumeću naravno, ali ne znam hoće li Cuci razumeti."

Nije mu trebalo puno da se zaceni od smeha. Osim toga što je bila lepa i inteligentna, Helena mu je dokazala i da je vrlo duhovita, pa mu je postala još privlačnija. "Misliš da nemam nikakve šanse kod Milovana?"

"Pa pored Cuci teško da bilo ko ima šanse kod njega. Ali moram da primetim da imaš šanse kod mene, iskoristi to pametno." Iako još uvek nisu bili u vezi, oboje su se ponašali kao da jesu. Čak su stigli i da upoznaju roditelje jedan drugom. Za divno čudo, Heleninom ocu strogom i prekom oficiru u penziji, Filip se na prvu svideo. Danilo i Danijel ga znaju od ranije, dok je Helenina majka posebno oduševljena Filipom.

Filipova majka, ipak ne podržava tu vezu. Ubeđivala je Filipa da se mane ćorava posla i govorila kako to ne bi uspelo, prvenstveno zbog razlike u godinama. Zato je Filipov otac ubeđuje u suprotno jer se jasno vidi koliko mu Helena znači a i koliko on znači Heleni.

"Ne propuštam prilike. Opusti se, imamo vremena." Na licu mu je titrao onaj njegov bezobrazni osmeh, ali i takav Heleni je bio kao mali medvedić. "Mislim da bi najbolje bilo da ja odem dok tvoja mama nije došla. Deluje kao da me mrzi." Rekla je to i svejedno se uvukla u njegov zagrljaj.

"Ne mrzi te, samo govori kako sve između nas nije dobro. Kaže velika je razlika u godinama. I jeste velika, ali ne radimo ništa loše. Tako da me nije briga šta ona misli." Dok je govorio sve jače ga je stezala rukama. Znao je da nju te reči uznemiravaju, i ona je svesna razlike u godinama. "Hel, ne brini. Moja mama ne može da mi govori sa kime ću da izlazim. Njeno pravo je da podrži ili ne, ali da te poštuje uvek mora."

"Filipe?" Dozvala ga je tihim šapatom. Spustio je pogled na njeno lice i po prvi put osetio njene usne. Za razliku od Julijane, Helena je već imala dve veze pa nije osećala neku veću neprijatnost kad ostane sama sa Filipom. Sa njim je pričala o svemu, isto kao i sa Džonijem, Aleksom i Acom, pa tako zna celu njenu ljubavnu istoriju. Nežno joj je uzvratio poljubac. "Nisam mogla više da čekam, izvini."

"I ja sam bio na samoj ivici. Hoćeš da spavamo sada? Maloj bebi je vreme za popodnevni spavanjac." Podigao ju je sa kauča kao mladu i pošao ka svojoj sobi. Baš tada njegova majka i otac ušli su u kuću. Sreli su ih u hodniku, Bilja nije delovala srećno kada ih je videla, ali zato se Uroš nasmejao. "Šta vas dvoje radite?"

"Odlučio sam da joj je vreme za popodnevno spavanje, a njenu narav vrlo dobro znam pa je nosim jer bi se drugačije opirala. Hajde otišli smo da spavamo, laku noć." Nije sačekao nikakav odgovor odneo ju je u svoju sobu pa čim je zaključao vrata, legao pored Helene.

"Filipe ja sam ozbiljna kad kažem da ta žena mene mrzi. Ne ostavljaj me samu sa njom, plašim je se."

"Ma šta te briga i da te mrzi? Bitno je da te ja simpatišem. Lezi sada i spavaj." Okrenuo se na bok prema njoj. Nosevi su im se dodirivali od silne blizine njihovih tela. Jednu nogu je prebacila preko njegovih i privukla mu se.

"Jel možeš da se okreneš na kratko?"

"Zašto?" Upitao je odmah za njom. "Žulja me grudnjak, moram da ga skinem. Hajde okreni se." Odmahnuo je rukom i zgrabio jastuk pa ga bacio na svoje lice. "Hajde skini, lepo sam se namestio, neću da se okrećem. Ne brini, ne gledam."

"Sada možeš da otvoriš oči. Hvala što nisi gledao."

"Da je neka druga verovatno bih gledao."

"Koja druga? Nema tebi druge, uspavaću tu drugu udarcem u potiljak. Eutanaziraću je, jesi me razumeo?!" Ugrizao je njen kažiprst kojim je mlatila ispred njegovog nosa. "Budalo!"

"Nema druge. Spavajmo sada, dođi ovamo. Biće ti udobnije ako me zagrliš." Slatko se nasmejala pa mu okrenula leđa i isprepletala njihove prste. "Ne spava mi se, Filipe."

"Ti si beba, bebe popodne spavaju. Zato sada ćuti i spavaj. Ne zanimaš me. A i ja sam nešto umoran ovih dana."

"Jel sve u redu na poslu?" I tada, Filip je postao svestan koliko je sreće imao kada je Milovan upoznao Julijanu, kada su zajedno došli na plažu, kada je prvi put izašao sa Helenom. Nikada nijedna devojka nije brinula o njemu koliko Helena brine. Ne gnjavi ga za gluposti, puna je razumevanja, lepa, pametna i duhovita. Sve ono što je želeo od devojke. I najbitnije, ona može da mu pruži iskrenu ljubav, a pored toga i iskreno prijateljstvo. "Sve je u redu, ne brini se. Nego sam se juče zadržao duže da bi danas dobio slobodan dan. Pekara je samo alternativa dok ne nađem posao u struci."

"Ne sumnjam ja u tebe. Volela bih da budeš moj profesor fizičkog."

"Opa kakve su to fantazije? Opasna si ti, opasna. Milovan je pogrešio kad je rekao da moram tebe da sačuvam od sebe, sad ispada da sebe moram da sačuvam od tebe." Zakikotala se. "Ti si debil, jel znaš?"

"Znam."

"Hajde spavaj, odmori se. Verovatno ću i ja zaspati, a ako ne preturiću ti sobu. Lepo spavaj." Okrenula se prema njemu kako bi ga poljubila. "Gledaj samo da mi ne napraviš veliki haos. Volim kada je uredno."

"Meni je lakše u haosu. Ne brini se, neću ti rasuriti sobu baš toliko koliko misliš. Hajde laku noć." Ušuškala se u njegov zagrljaj, nasmejao se kad je shvatio da nije prošlo ni petnaest minuta a ona je već bila u stanju hibernacije. Nije mislio da je toliko jednostavno izlaziti sa tinejdžerkom. Pogotvo ne jer je i on sam bio tinejdžer, i u Heleninim godinama je imao prvu vezu sa jako napornom devojkom.

Otrovana lažima (Julijana & Milovan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin