Dvadeset peto poglavlje

861 40 4
                                    

"Još uvek me gledaš, lepotice. Hoćeš uvek da me gledaš tako slatko i zaljubljeno?" Govorio je parkirajući auto ispred Nikoline kuće. Skrenuo je pogled na nju, ovog puta nije pocrvenela. "Hoću." Nagnuo se do nje i ovlaš je poljubio.

"Hoćeš sa mnom?" Uhvatila ga je za bradu kako se ne bi pomerio. "Kako me zoveš u tuđu kuću? Šta misliš da će njegovi roditelji reći?"

"Gaga i Željko su juče otišli na more. Neće se vraćati dve nedelje. Uostalom u ovoj kući sam odrasla, ovo je moja kuća koliko i Nikolina. Kao što je i moja kuća Nikolina. Hoćeš sa mnom? Molim te." Ostavljala je poljupce po njegovoj vilici dok je govorila.

"Hoću mala." Raširila je usne u osmeh i istrčala iz auta. Na kapiji je čekao Badi, Džonijev pas i maskota njihovog društva. Badi nije bio rasan, ali bio je pravi prijatelj svima njima. Kad je ugledao Julijanu kako prilazi započeo je svoju tačku. Skakao je po dvorištu uz glasno cviljenje, ali kad je ugledao Milovana uozbiljio se.

"Pa Milovane, ovo je Badi, moj prijatelj mekane njuške. Badi ovo je moj...... Milovan." Nije znala kako bi ga predstavila, sa smeškom ju je pogledao i pružio ruku Badiju da ga onjuška. Odmah zatim spustio se do njega.

"Badi, vidi, posvađaćemo se. Julijana je moja, a tebe gleda lepše nego mene. Ne može tako, planiram da živim sa njom. Ne smeš da mi je otmeš." Mazio ga je po stomaku, ovoga puta uvijao se od radosti. Ni traga njegovoj ozbiljnoj njušci.

"Hajde Milovane, svakako će i Badi ući sa nama. Ne popušta lako." Povukla je Milovana i prišla vratima. Ispod stare drvene klupe izvukla je ključ od kuće. Kada su ušli unutra zatekli su Dejana. Izlazio je iz kupatila.

"Julijana? Setila si se da dođeš, i to sa društvom. Zanimljivo, šta bi Miloš rekao da te vidi sa njim?" Započeo je sa vrata, krenuo je da zagrli Julijanu ali Milovan ga je odgurnuo. Automatski je stala između njih. "Moj otac je za tebe doktor Miloš, već nas je jednom video zajedno i nije tvoja stvar sa kime ću ja da se viđam. Ti si moj drug i tako treba i da ostane."

Odbrusila mu je i uhvatila Milovana za ruku, iz dnevne sobe čula se muzika, kada su ušli zatekli su ostatak društva kako igra karte. Automatski svi pogledi su se našli na njima troma, i na Badiju koji sve vreme vuče Dejana od Milovana i Julijane.

"Oo gospođice Lazukić, došli ste? Baš nam je drago zbog toga. A imaš i društvo, dobrodošao Milovane, izvoli sedi. Njoj ne nudim mesto, ona jedino meni na glavu još nije sela." Nikola se smejuljio i prišao da se pozdravi sa oboma. Slatko ju je poljubio u obraz.

"Bolje te našao, neću dugo ostati. Ušao sam jer me je Julijana pozvala. Nadam se da vam ne smetam." Pristojno mu je uzvratio i bratski ga zagrlio. "Taman posla, hoćeš da piješ nešto?" Vidno raspoložen Nikola je pričao ne obraćajući pažnju na besnog i ljubomornog Dejana. "Od tvoje drugarice nisam stigao kafu da popijem, zapela da je vozim kod Džonija pa to ti je. Može kafa."

Pre nego što je Nikola krenuo ka kuhinji, Helena je ustala i povukla Julijanu sa sobom. "Skuvaću ja, kakvu kafu piješ?" Imala je gomilu pitanja za drugaricu i nije mogla da čeka da Milovan ode. "Pije slatku..... Zašto me svi gledate tako? Videla sam mu na radnom delu u kuhinji šećer. Imam oči ljudi, ozbiljno prekinite da buljite u mene." Udarila je nogom u pod.

"Dobro je mala, razmišljam da počnem da pijem gorku. Dobiću dijabetes od previše šećera u mom životu." Neprimetno joj je namignuo, prasnula je u smeh. "Milovane pobogu." Okrenula mu je leđa da ne vidi kako crveni ali džabe, odmah je shvatio zašto se okrenula. "Jel opet crveniš? Hajde idi kuvaj tu kafu, da vidim valja li da te oženim."

Zezao ju je, uhvatila je Helenu za ruku i otišla u kuhinju. Osmeh joj je krasio lice, bila je srećna. Zaista srećna. "Šta je bre ovo, on reče da kratko da popričate. Sinoć javlja da si zaspala i da mu je žao da te budi. Šta se desilo?"

Previše znatiželjna Helena ju je napala čim su se vrata kuhinje zatvorila. "Ništa, bio je prilično čudan dan. Proveli smo popodne mazeći se. Spavali smo zajedno a jutros sam se probudila u njegovoj majici. Onda me je još malo gnjavio, i ja njega pa smo došli ovamo. Ukratko."

Dobila je Helenin nezadovoljan pogled. "Maco neću ukratko, nego nadugačko i naširoko ako može." Već malo ljutito je rekla. Nije mislila da će njena najbolja drugarica da krije te stvari od nje. "Možeš naravno, priznala sam mu da sam prvi put zaljubljena. Rekao je da me neće razočarati ali da ćemo ići polako jer ne želi da budem povređena. Posle me je učio da se ljubim, zapravo ljubio me je sve dok nisam zaspala. Eto tako mi je prošao jučerašnji dan. Zadovoljna Hel?"

Sa smeškom, potvrdno je klimnula glavom. "Nemaš pojma koliko sam zadovoljna. Hajde da mu odnesemo kafu." Zgrabila je šolju i šećer i pošla ka dnevnoj sobi.

"E idem da se tuširam, brzo ću. Ti ni slučajno da nisi otišao pre nego što se vratim." Govorila je Milovanu preteći. Klimnuo je glavom. "Dajem časnu reč, neću otići nigde. Idi kupaj se." Čim je otišla iz sobe usledilo je nekoliko minuta tišine. Milovan je pio kafu dok ga je Dejan mrko gledao.

"Stvarno ću te ubiti budeš li je jednom rastužio. Sada je iskreno srećna, bolje ti je da tako i ostane." Nikola koji se do tada šalio sa njim, uozbiljio se. "Neću je rastužiti. Ne planiram da je lažem, niti sam ikada lagao. Neće imati razloga da bude tužna. Obećavam Nikola."

Iz nekog razloga svi su imali isti osećaj, verovali su mu iako ga ne poznaju. Jedino je Heleni neki glas u glavi govorio kako će se sve ovo kobno završiti. Samo nije znala po koga tačno. Pokušavala je da izbaci te misli iz glave ali uzalud. Par puta je odmahnula glavom i pokupila začuđene poglede.

"Zašto mlatiš glavom? Prenećeš mi svoje vaške, kobilo." Zezao ju je Aca. "Imam loš osećaj, sve ovo završiće se loše. Ne znam po koga ali hoće. Milovane ako nešto skrivaš, odmah joj reci. Veruj mi kad se jednom naljuti, džabe ti sve."

Promeškoljio se, sve do tada je bio miran. Nije ni pomislio na Anđelu i obećanje koje joj je dao. Nije znao ni da će se zaljubiti, u ovu igru ušao je totalno hladan a izaći će kako mu se činilo, potpuno slomljen. Jer jednom, stvari će izaći na videlo.

Otrovana lažima (Julijana & Milovan)Where stories live. Discover now