2️⃣1️⃣ වැනි සිහිනය 💗 _ 𝑻𝒓𝒖𝒕𝒉 𝒈𝒂𝒎𝒆

84 15 20
                                    

අපි හැමෝම මේසෙ උඩ තිබුන ස්නැක්ස් කන අතරෙ එකේක ඒවා කතා කර කර හිටියා....

ඒ අතරෙ හෝබි ඔප්ප තමයි ඇත්ත කියන සෙල්ලම කරමුද කියල යෝජනා කලේ. අනිත් ඔප්පල හැමෝම ඒකට එක පයින් එකග වුනේ හරියට කලින් ප්ලෑන් කරන් හිටියා වගේ....

👩‍⚕‍ "ඒ මොකද්ද ඒ? මං එහෙම සෙල්ලමක් කවදාවත් අහල නෑනෙ?"

🐱 "ඒකෙදි කරන්නෙ කවුරුහරි කෙනෙක් බෝතලයක් කරකවනවා.... ඒ බෝතලේ කැරකිලා ඇවිත් ඔයාට පොයින්ට් වුනා කියන්නකො, එතකොට බෝතලේ කැරකුව කෙනා ඔයාගෙන් ප්‍රශ්නයක් ඇහනවා... ඔයා අනිවාර්යයෙන් ඒකට ඇත්‍තම කියලා උත්තර දෙන්න ඕනි.... ඔයාට ඒකට උත්තර දෙන්න බැරිනම් ඒ වෙනුවට ඔයා සෝජු කෝප්පයක් බොන්න ඕනි.... එහෙමයි සෙල්ලම යන්නෙ."

🦄 "හරි එහෙනම් මම ඩ්‍රින්ක්ස් ගේන්නම්..."

👩‍⚕‍ "එතකොට මටත් බොන්න වෙනවද ඔප්පා....?"

🦄 "බය වෙන්නෙපා සාරායා, ඔයාට දෙන්නෙ ඔරේන්ජ් ජූස් එකක් විතරයි."

🐳 "හෙහේ! අම්මෝ ඔව්, එදා මතකනේ අපේ ඩොක්ටර්නිම්!!! ආයෙ නම් ඒ වගේ හදවතින්ම කියන වචන අහගන්න ඕනි නෑ අපට! නේද හෝපා!🤣🤣🤣"

👩‍⚕‍ "අයිගෝ! මේ හොඳ වෙලාවෙ ඕව මතක් කරන්නෙ මොකටද ඔප්පා!"

මං කිව්වෙ එදා පලවෙනි වතාවට සෝජු බීලා මට වුණ හරියක් මතක් වෙලා....

ඇත්තටම කිව්වොත් තාමත් මට ඒකෙ සමහර පාට් හරියටම මතක නෑ...

විශේෂයෙන් ම අරක...

මං ඒක හීනයක් කියල හිත හදාගෙනයි හිටියෙ මේ වෙනකොට. ඒත්, ආයෙ නම් මට ඒ සිද්දිය මතක් කරන්නවත් ඕනි නෑ.

............................................................................

හෝබි ඔප්පා එයාලට බොන්න සෝජු බෝතල් තුන හතරකුයි, බියර් බෝතලේකුයිත් අරන් එන ගමන් මට ඔරේන්ජ් ජූස් එකකුත් ගෙනාවා.

මුලින්ම බෝතලේ කරකවන්න ගත්තෙ හෝබි ඔප්පා....

බෝතලේ ගිහින් නැවතුනේ නම්ජුනි ඔප්ප ලග.

🐨 "ආ...හෝපා, මොනවද මගෙන් අහන්න තියෙන්නෙ?"

🦄 "අලුත් සින්දුව ඉවර වෙන්න ලගද නම්ජුනා?"

𝐴 𝑙𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑀𝑦 𝘿𝙍𝙀𝘼𝙈 𝙁𝘼𝙄𝙍𝙔 : A BTS sinhala fanfiction Where stories live. Discover now