,,V pořádku, alespoň to zkusíme, ale furt si neřekl proč?''
,,Protože chci být s tebou, žít s tebou, vím, že jsme jen přátelé, ale můžeme nechat čas a osud co s tím udělá. Když to nepůjde můžes se sem vrátit. Na turné budeš jezdit s náma.''
,,Neopustím tě.''
,,Pokusím se ti splnit všechny sny. Slibuju.''Z pohledu Rebeccy:
,,Becco! Vstávej!!''doslova řvalo to pako vedle mě. Do toho ještě skáče na posteli a já jen očekávám až skočí na mě.
,,Nech mě spát.''zavrčela jsem do polštáře a přikryla si i hlavu. V tu chvíli na mém těle, které bylo celé zakryté, přistálo jeho tělo. ¨,,Calume to nemyslíš vážně!''vřískla jsem na něj a přitom se rychle posadila. Peřina mi sjela z poloviny těla a už jsem měla výhled a usmívajcího se Caluma, jak si sedí na mých nohách.
,,To sis posral Hoode.''zavrčela jsem a snažila jsem se ho odstrčit, abych se mohla zvednout.
,,Nikam.''řekl s mimochodem úžasným úsměvem na rtech. Jeho ruce mi zatlačily do ramen a já ležela pod ním. Ruce přemístil vedle mé hlavy a čokoládové oči se vpíjely do těch mých. Chtěla jsem se ho dotknout, pohladit ho po tváři, zajet rukama do těch jeho vlasů. Jenže jakmile zaregistroval, že se o to pokouším, obě ruce mi chytl a dal mi je nad hlavu, kde je držel.
,,Hraješ si na Christiana Greye?''vyprskla jsem smíchy.
,,Ne, ale vím, že se budeš bránit.''řekl. ,,A já bych byl lepší než on.''zašeptal mi do ucha. Zalapala jsem po dechu, po celém těle se mi objevila husí kůže. Jednou rukou mi držel moje ruce a druhou mě pohladil po tváři. Očima skákal z mých očí na mé rty a pomalu se přibližoval. Mé podvědomí přímo řvalo, aby mě už políbil. Já jen čekala se zavřenými oči na dopad jeho jemných, plných rtů na ty moje.
,,Dělejte vstávejte! Nebo přijdete pozdě!!''ozval se křik za dveřmi. Mikeův křik. Podívala jsem se na Caluma. Se svěšenou hlavou si povzdychl a pustil moje ruce.
,,Vždyť už jsme vzhůru!''zakřičel Calum nazpět. Zvedl se z postele a zašel do koupelny. I já jsem se z tý postele, která je plná polštářu, vyhrabala a šla si připravit tašku. To mi nezabralo ani moc času, protože díky rozvrhu jsem zjistila, že máme dneska málo hodin, asi nejmíň z celého týdne. Batoh jsem zapla a přešla ke skříni. Venku je docela docela zataženo.
Vytáhla jsem černé legíny, obyčejné, lehce děrované šedé tílko a bilý svetr. Hodila jsem to na postel a šla dolů se nasnídat.
,,No kdopak se nám to vyspal do růžova!''vyjíkl Luke po mém příchodu do kuchyně.
,,Bré ráno bráško.''přišla jsem k němu a dala mu pusu na tvář.
,,A já jsem vosk?''ozval se Mikey na druhý straně kuchyně, přesněji u lednice.
,,Samozřejmě, že ne ty můj medvěde!''rozpřáhl ruce a já ho, dokonce s radostí pevně objala. Všichni mají pravdu, vážně objímá nejlíp. Snad půl minuty jsme stáli u lednice v objetí a potom jsem se odtála. Usmál se a sedl si k Lukovi, otevřel jsem si lednici. Mmmmmm nic.
Odkráčela jsem z kuchyně, vyběhla schody a namířila si to do pokoje.
,,No kde si? Vidím tu věci, ale ty nikde. Mimochodem, dopřipravil jsem ti věci.''při poslední větě se divně zašklebil. Podívala jsem se na hromádku mých věcí. Hned na vrchu ležela černá podprsenka a černé krajkované kalhotky. Vzala jsem věci do náruče a na šla koupelny.
,,Seš prase Hoode.''řekla jsem ještě mezi dveřma a zabouchla jsem za sebou, pro jistotu i zamkla.
Z pohledu Caluma:
Okay, možná prase jsem, ale před ní se nedá udržet.Proto jsem rád, že večer všichni někam jdou, dokonce i Luke. To mi hraje do karet.
To prádlo ještě jednou uvidím..
Uvidím ji v něj, ale i bez něj.
,,Co se tak šklebíš Calume?''Becca vylezla z koupelny oblečená, učesaná a lehce namalovaná.
,,Sluší ti to.''zvedl jsem se a šel k ní.
,,Přestaň Calume.''zasmála se. Chytl jsem jí za pas a přitáhl si jí k sobě.
,,Už by jsme měli jít.''snažila se z mého sevření jakkoliv vymanit. Přitáhl jsem si ji ještě blíž až jsem konečně narazil svými rty na ty její. I přestože jsem musel být skloněnej, protože je vážně malinká, začal jsem pomalu pohybovat rty a čekal jestli se hcytí. A taky že jo, dočkal jsem se. Její rty s těmi mými doslova tancovaly. Rukou jsem sjížděl pomalu k jejímu zadku.
,,Calume.''zavrčela mezi polibky. Přejel jsem ji přes zadek a zase ruku vrátil na její bok.
,,Přijdeme ozdě.''řekla znovu mezi polibky. Jemně jsem zkousl její spodní ret a odtáhl se.
,,Tak jdeme.''
Ale večer už se mi nevymaníš.
Damn! Máme tu novou část, která je tak trochu o ničem. Ale kolegině Irwin si přála, aby Rebcca byla s Calumem :D
Tak si to zatím užívej :D-Nikoletta♥
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fanfiction''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''