XXX.kapitola

78 8 0
                                    

Dívka v opilém stavu leží uprostřed kuchyně. Všude po bytě poházené flašky od tvrdého alkoholu a krabičky cigaret také nechyběly. Nedopalky a zapalovače byly na lince i na stole v obýváku.

Že by se konala nějaká party? Ne. Tohle byl její útěk od bolesti, kterou právě prožívala. Spoustu pocitů, které vyměnila s každou flaškou. Pláč, smích, zlost, zoufalství. Také se to podepsalo na jejím bytě. Rodinné fotky, které byly zarámované, jsou rozbité, některé dokonce roztrhané. Velká fotografie Rebeccy a Caluma nebyla roztrhaná, nýbrž ohořelá, že z ní nezbylo skoro nic.

Stále jen leží, jako mrtvola a kluk stojí za dveřmi a uvažuje, jestli má dost odvahy a vejde nebo ne. Stojí tu tak pět minut možná i půl hodiny, to neví. Dokonce i zvonil, ale dívka se neprobrala.

Přece jen se ty dveře otevřely. Hnědovlasý kluk zvolal dívčino jméno, ale žádná odpověď. Myslí si, že jí vyděsil, ale když ho do nosu udeřil zápach cigaret s alkoholem, rozeběhl se po bytě. V obýváku byly jen prázdné flašky jen od tvrdého alkoholu a krabičky s nedopalky. Procházel ten pokoj a zahlídl rozbité rámečky s fotkami, některé byly  spálené.

Nejistě šel do kuchyně. Opatrně našlapoval, protože všude buď byly flašky nebo sklo. Obešel stůl a vyděsil se. Sehnul se na zem k dívce. Pokoušel se ji probudit, ale nedařilo se mu to. Dívka měla slabý pulz a vyděšený kluk s rozklepanýma rukama volal sanitku.

Nemusel čekat dlouho a přijela. I záchranáři byli vyděšení z toho všeho kolem. Nevzali ho sebou a on se do nemocnice neměl jak dostat. Posadil se na podlahu, obličej dal do dlaní. Lituje toho všeho. Lituje, že ji podvedl. Neví jak dlouho tu mohla takhle ležet. Třeba kdyby se odhodlal a vešel dřív mohl ji on sám probudit.

Lituje toho, že nepřiznal to, že ji miloval.

►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\Kde žijí příběhy. Začni objevovat