V minulé části:
,,Okay, teď máš dva pokoje volný, jsou hned támhle.''ukázal sem na dvoje dveře. ,,Tak si vyber a mi už taky půjdeme spát tak dobrou.''dal sem jí pusu na tvář a táhl Mikeyho nahoru.
,,Ty si..''řekl Mike.
,,Oh bože!''
Z pohledu Caluma:
Probudilo mě příšerné chrápání. Kopl sem a hned to přestalo. Po slepu sem se snažil najít mobil.
*7:03*
Hned co sem uviděl čas myslel sem, že mě to světlo oslepilo. Strašně mě bolý hlava. Už nikdy nebudu pít. Už nikdy. Otočil sem se na záda a poté sem se posadil. Chytl sem se za hlavu a snažil se rozdejchat tu bolest.
Dobelhal sem se do kuchyně a dal si vařit vodu. Vyndal sem si ze skříňky hrnek a dal si do něj kávu. Než se uvařila voda, šel sem zpět do obýváku, bolý mě snad všechno, viděl sem Lucase jak se rozvaluje po celém gauči. Zapl sem televizi a přepínal sem kanály.
,,Vypni to.''zavrčel Lukey.
,,Ani náhodou!''
,,Víš jak mě bolý hlava?''zabořil hlavu do polštáře.
,,Jo vím, nejsi jediný bro.''
,,Fajn jdu do sprchy.''pomalu se zvedl o odešel. Vrátil sem se do kuchyně, zalil sem si kávu a sedl si na linku. Radši nechci vědět co se včera nebo dneska stalo. Znovu sem slezl a šel sem do haly kde sem se obul. Ano chystám se ven jen v trenkách . Ale jde jen pro noviny tak to snad nikomu nebude vadit.
Otevřel sem dveře a asi tři metry přede mnou leželi. Rozhlídl sem se. Nikde nikdo. Došel sem pro ně a zase se vrátil. Zavřel sem a zmakl zul sem se. Z kuchyně sem si vzal kafe a šel si sednout do obýváku.
''Obrovský skandál v baru''
''Nově známá skupina 5 second of summer navštívila nedaleký bar, kde se Calum Hood (baskytarista), Lukey Hemmings (zpěv a kytara) a Ashton Irwin (bubeník) opili a lepili se na ostatní levné děvy v klubu. Dokonce máme fotky kde se Hemmings líba s jednou z dívek a Hood tančí na stole bez trika. A naše poslední fotka je jak, sice s roztomilým usměvem, Irwin nalívá whisky.
Tak co si o nich myslíte teď? Provedou znova něco?''
Začal sem se smát, ale teď sem si uvědomil, že je tu další hnusná věc na naší skupinu.
,,Calume nechceš se oblíct?''sedl si ke mě Luke.
,,Ani ne, ale koukni na tohle.''podal sem mu noviny a usrkl z hrnku.
,,A sakra.''hodil noviny na stůl.
,,Přesně, Mike nás zabije.''řekl sem.
,,Společně s Ashtonem.''dodal.
,,Proč sem zaslechl moje jméno?''společně s Lukem sme se otočili za hlasem. Stál tam Ash s nějakou kočkou.
,,Calume.''odmlčel se Ashton.
,,Áno?''pobídl sem ho.
,,Proč si jen v trenkách.''začal se smát. Ta slečna zčervenala stejně jako já.
,,Sakra.''sykl sem a utíkal do svýho pokoje.
Z pohledu Luka:
POstavil a šel sem k těm dvoum.
,,Ahoj já sem Lukey.''chytl sem jí za ruku a políbil ji. ,,Lukey Hemmings.''dodal sem a stále udržoval oční kontakt.
,,J- já jsem Rose Charlies.''zkousla si spodní ret. Usmál sem se.
,,Tak jo to stačí.''řekl Ash.
,,Ale noták Irwin. Snad nežárlíš?''pousmál sem se nad ním.
,,Ne.''řekl.. Jo žárlí. Znovu sem se usmál. Baví mě to, ho takhle provokovat, ale prostě občas nestačí jen ten jeho ''roztomilý úsměv'' s ďolíčky.
,,Lukasy?''probudil mě Ash.
,,Yeah?''otočil sem se na ně.
,,Můžeš mi tohle vysvětlit.''hodil po mě noviny.
,,Já? I ty tam si!''hodil sem s nima na zem.
,,Už zase se hádáte?''připojil se k nám Mike. ,,Proč se tu válý ty noviny?''vzedl je ze země.
,,Radši se na ně nedívej.''řekl sem rychle a ustoupil od něj.
,,To si děláte prdel?!! Zase ste se ožrali jak prasata a je to ve všech novinách? Oppravdu?!! Další skandál a já to za vás budu řešit jak jinak!!''řval a řval a řval.
,,Takže už to ví?!!!''zakřičel Calum z jiné místnosti.
,,Hoode potáhni sem!!''zakřičel sem zpět.
,,Rozbil už něco?''zašeptal Cal když přišel.
,,Nope, zatím.''odpověděl sem. ,,Hele Mikey, my si to vyžehlíme sami, Dneska na twitter napíšu, že zítra buveme někde vystupovat, dáme nějaký dárky fanouškům, fotíme se s nima a je to.'' pokrčil sem nad tím rameny.
,,Mě už je to jedno.''mávl rukou a sedl si do křesla. ,,A ty seš.''ukázal na Rose.
,,Emm promiň, jsem Rose Charlies.''natáhla se k němu a podala mu ruku.
,,Já Michael Clifford.''usmál se. ,,A promiň že sem tak křičel.''usmíval se dál. Jééžiš ten je trapnej. Nikdo si mě nevšímal tak sem si zalezl do pokoje.
Mám bojovat o tu krásnou slečnu a nebo si ještě počkám? Jak z nám kluky, ještě určitě někoho přivedou. Třeba Calum tu svojí luxusní sestru, kterou sem mu už několikrát přeřízl. Nebyla tak špatná. To jí mohlo bejt tak šestnáct a ano byl sem její první.
Nejsem žádná svině a neberu holky jako špínu to zas ne! Jen si vždycky myslím, že je to pro mě ta pravá, ale snad vždy sem se spletl.
Uvidíme co bude dál.
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fanfic''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''