Probudil mě, ne moc hlasitý, hluk. Pořádně jsem se protáhla a usmála se nad včerejším večerem. Poslepu jsem šmátla na Calumovo místo. Otevřela sem oči abych se doopravdy přesvědčila, zde moje hmatové schopnosti jsou dostatečně dobré.
A ano, Calum vedle mě neležel, ale zato stál u skříně a házel do kufru věci. To mělo vážně cenu to vybalovat a skládat do skříně.
,,Dobré ráno.''pozdravila jsem.
,,Dobré krásko.''otočil se a přišel ke mě do postele. Znovu po čtyrech se ke mě dostal a políbil mě.
,,Nemám ani vyčištěný zuby.''šeptla jsem hned jak sem se odtáhla.
,,Mě to nevadí.''chtěl mě znovu políbit, ale to už jsem se stihla uhnout. Vyskočila jsem z postele a doběhla do koupelny. Zapla jsem teplou vodu a zašpuntovala vanu. Mezitím, než se vana napustila, jsem si vyčistila zuby.
,,Lásko?''klepal na dveře Calum.
,,Hoode chci se vykoupat.''pod proudem vody jsem si umyla pusu a kartáček.
,,A já ti chci dělat společnost.''přešel ke mě a objal mě zezadu. Náš odraz jsem sledovala v zrcadle.
,,Dobře, nechám tě tu tedy o samotě. Musím ještě zavolat klukům, že jsem připravenej.''políbil mě na tvář a opustil koupelnu. Ale já nejsem připravená. Rukama jsem se zapřela o umyvadlo. Snažila jsem se nějak vydýchat to že odjedou.
,,Do háje!''rozkřikla jsem se přes celou koupelnu. Voda začala přetékat a je tu malé jezírko. Okamžitě jsem zavřela kohoutek a hledala nějaký hadr.
,,Co se stalo?''vletěl do koupelny Calum. Když viděl tu menší spoušť, odešel. Po chvilce se vrátil s hadrem v ruce. Koupelnu jsme vytřeli a úplně nacucaný hadr jsem odhodila do umyvadla.
Cccrrr
Rozdrnčel se zvonek a Calum šel otevřít. Vykašlala jsem se na napuštěnou vanu a šla za ním. Ve dveřích stáli kluci.
,,Už odjíždíte?''stála jsem jak přikovaná. Všichni jako na povel přikývli. Nevěděla jsem co dělat. Přišel ke mě Ashton a pevně obmotal svoje ruce kolem mého pasu. Moje ruce okamžitě vystřelily kolem jeho krku.
Řekla jsem si, že nebudu brečet a zatím se mi to dařilo. Když se odtáhl, měl slzy v očích. Okay asi to nezvládnu.
Na řadu přišel Mikey. Tomu už slzy stékaly po tvářích.
,,Jsem slaboch.''šeptl a hlavu zarazil do mého ramene. Už i mě začaly slzy utíkat z očí. Položila jsem si čelo na temeno jeho hlavy. Jeho krásná vůně vlasů mi ihned udeřila do nosu.
,,Budeš mi chybět Mikey, i přes naše velké neshody.''šeptla jsem. Přikývl a šel k Ashovi. Nesnáším loučení fakt že jo.
,,Calume.''to už mi z očí utíkalo více slz. Došla jsem k němu a pevně se přitiskla na jeho hrudník. Jeho ruce mě přímo drtily proti jeho tělu, ale tohle mi bylo vážně fuk. Tohle objetí ucítím až za dlouho.
,,Chci jet s vámi.''šeptla jsem mezi vzlyky. ,,Prosím.''jeho tričko bylo maličko promočené.
,,Nejde to.''řekl. Odtáhl mě, i přes moje protesty přešel s Ashtonem a Michaelem na chodbu.
,,Sestřičko moje.''podívala jsem se na Luka. Celá scénka se opakovala už po čtvrté, čím dál větší vodopád slz, prosby, snad dočasná ztráta čtvrtého člověk.
Šla jsem je vyprovodiť až před dům, kde nasedli do auta, až na Caluma.
,,Miluju tě, nezapomeň na to. Miloval jsem tě a budu. Hlavně nezapomeň ty na mě.''při jeho slovech byly jeho oči ponořené do mých. Zakončil to dlouhým polibkem. Nasedl k ostatním, zavřel za sebou dveře a auto se rozjelo.
Moje polovina říkala, že lhal, ale proč by to dělal? -R.V.H.
Neměl jsem to dělat, prostě neměl. Budu si vyčítat to co jsem jí řekl? Neměl jsem lhát. - C.T.H.
Dva lidé, dvě rozdílné mysli. Každý by chtěl občas nakouknout do něčí mysli. Nikdy si nemůžete být jistí jestli člověk lže nebo ne.
Vy. Vy když lžete, lžete stále, už ani VY nevíte, co je pravda!
Važte si lidí, kteří vám říkají pravdu, i když bolí. Nemůže být vždy vše růžové.
Už je strašné jak vidíte, že lidé nejvíce věří těm co jim lžou. A proč?
Protože jejich lži jsou velmi přesvědčivé.
Jako ta Calumovo.
Tadáá. Nová část je tu :D. Chtěla jsem jí udělat víc deep, ale jsem na to až moc happy :D
Ale snad se vám líbila :))
Nikoletta♥
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fanfic''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''