,,Já myslela, že si s tím skončil. Ty idiote proč?!''zakřičela sem.
,,Protože mě to mrzí.''sklopil pohled.
,,Už to nikdy neuděláš.''kývl.
,,Slibuješ?''
,,Slibuju.'',
,,Dobře a teď pojď se mnou za klukama.''popotáhla sem ho za ruku, kterou měl příšernš pořezanou.
,,Ne. Chci být chvíli sám.''sklopil pohled.
,,Tak já ti to alespoň vyčistím.''vytáhla sem ho na nohy a šel za mnou do koupelny. Ze skříňky sem vyndala obvazy a kysličník.
,,Ne to bude bolet!''řekl jak malý dítě.
,,Přestaň! Neměl sis to dělat!''nakapala sem na jeho ruce dost kysličníku.
,,Allison!!!''zasyčel. Trochu sem se zahyhňala. Dobře mu tak nemá tenhle hnus dělat.
,,Co tu děláte?!''vlítl do koupelny Ashton.
,,Nic.''odsekl Lukey.
,,Brácho už zase?''najednou Ashovi ty jeho krásně zářící oči úplně zhasli. Jako kdyby praskly malé žárovky, které má v očích. Luke nic neříkal.
,,Už to neudělá, teď ho budu hlídat.''mrkla sem na Ashe a zavázala Lukasovi druhou ruku.
,,Děkuju sestřičko a promiň.''pevně mě objal.
,,Luku už se neomlouvej.''chtělo se mi brečet. Dřív sme na tom byli stejně, taky sem se řezala, ale začal s tím on a já byla malá.. Samozřejmě, chtěla sem to vyzkoušet.
,,Jídlo!!!''ozvalo se z jiného pokoje. Podívali sme se s Lukem na sebe.
,,Tak pojď.''pozbudivě sem se na něj usmála a chytla ho za ruku.
Z pohledu Caluma:
Vyndali jsme poslední, v přepočtu pátou pizzu. Ano pro každýho jedna pizza. Rozkrájel sem všechny pizzy a dal je na stůl i s pitím.
,,Kde jsou?''řekl Mike.
,,I don't know.''pokrčil sm rameny.
,,Zase pizza?''ozvala se.
,,Beccy.''obejmul sem jí. ,,A ano zase pizza.''usmál sem se.
,,Calume?''ozvalo se za Rebeccou její bratr.
,,Promiň!''rychle sem dal ruce před sebe. Všimnul sem si obvázaných rukou. Už zase. Nemá cenu mu to vyčítat.
,,Kde je Ashton?''zeptal sem se.
,,Tady sem!''ozvalo se z obýváku.
,,Pojď jíst!''křikla Beccy. Irwin přiběhl a sedl si hned vedle ní. Začali jsme se ládovat pizzou, myslím že by sme to měli rychle omezit.
Z pohledu Ashtona:
,,Beccy?''zeptal sem se jí když sme uklízeli talíře.
,,Ano?''usmála se na mě. Přitiskl sem jí na linku. Vyděšeně se na mě podívala.
,,Nechci ti ublížit.. Jen.''přitisknul sem svoje rty na ty její.
,,Ne!''rychle se odtáhla.
,,Promiň! Já- já sem zpanikařil!''odstoupil sem od ní. Jen se na mě koukala. Nic neříkala a mě to začelo děsit. Najednou se rozběhla a omotala mi její nohy kolem měho pasu. Vášnivě přitiskla její rty na moje. Konečně!! Zaradoval sem se v duchu. Chytl sem jí pod zadkem. Popošel sem s ní ke zdi a stále se naše rty neodpojily.
Vím! Sem s ní jen jeden den a už takhle,ale my sme si spolu dřiv dopisovali, sice tajně, ale nechtěli jsme aby byl Luke naštvanej.
Odtáhla se. Dívali jsme si do očí, chytla můj len trička. Stále jsme udržovala oční kontakt a její koutky úst se pomaličku zvedali do úsměvu. Posadil sem jí na linku a zvedl sem ruce. Přetáhla mi tričko přes hlavu a zase sme propojili naše rty. Položil sem jí na záda, posunula se o kousek dál a já vylezl za ní.
Naše try byly snad přilepené lepidlem. Rozlepili se jen když sem jí sundaval triko.
,,Na co koukáš?''zasmála se Beccy.''
,,Na tvoje nádherný tělo.''políbil sem jí.
,,Přestaň!''bouchla mi do hrudě. Zakňučel se. Ona si propojila ruce za mým krkem a přitáhla si mě blíž. Koukal se do jejích krásně zářících očí. Cítil sem jak mi začíná rozepínat kalhoty.
,,Víš že bude naštvanej.''zašeptal sem.
,,Jop, ale já to už nevydržím.''sedla si a stáhla mi kalhoty. V tý chvíli jako kdyby mě něco koplo a já sem z ní pomalu strhal všechno oblečení. Legíny odletěli, podprsenka..
,,Beccy?'' někdo zavolal.
,,Do háje!!''řekla a znažila se rychle dostat z linky dolů.
,,Beccy?!''hlas se přibližoval. Zapinal sem si kalhoty.
,,Notak!!'' vyděl sem jak se trápí se zapínáním podprsenky. Pomohl sem jí.
,,Ashtone?!'' ale ne. ,,To si děláš ze mě prdel?!! Opravdu si mi tu právě ošukal sestru!!''Luke začal hodně vyšilovat.
,,Luku přestaň nic se nestalo!''rozkřičela se vedle mě Beccy.
,,Jo ? A proč si teda nahá!!''křičeli na sebe a já se jen koukal. ,,A ty!!''ukázal na mě. ,,Nevěřím tomu, že zrovna ty! Čekal sem spíš Mike ne tebe!!''řval mi přímo do obličeje.
,,Neřvi na mě! Nic se tu nestalo!''křikl sem stejně jako on na mě.
,,Rebecco myslel sem, že si chytřejší a ne že si takhle blbá!''
,,Si děláš prdel?! Nenadávej jí!!strčil sem do něj.
,,Klucí nechte toho!''snažila se nás odtrhnout.
,,Beccy!''odstrčil sem jí a když sem se na ní podíval, moje tvář ostřásla obrovská bolest. Dal mi pěstí. Takhle sme si to opláceli.
Po chvíli mlácení do obličeje mě schodil na zem. Kopal mě do břicha i do obličeje, hlava nehlava.
,,Calume!! Miku!! Pomocte prosím!!''slyšel sem jak Becca břečí. Pokoušel sem se vztát, ale nešlo to.
,,Lukasi kurva co tu blbneš! Přestaň!''moje záchrana Mike s Calumem. Odtáhli ho ode mě, Luke ještě vypouštěl z pusy nějaký ty nadávky.
,,Ashi! Ashtone!!''klekla si ke mě Rebecca, brečela a to já nechci.
,,Rebe- Rebecco. Nebreč prosím.''zachraptil sem.
,,Promiň! Promiň.''brečela dál, položila hlavu na mojí hruď.. Pomlacenou hruď. Hladil sem jí povlasech. Začal sem kašlat.
,,Irwin?! Co se děje.''zvedla hlavu a já se otočil a vykašlal krev.
,,Pane bož-.''
,,Ne to je dobrý!''skočil sem jí do řeči a posadil sem se. Pohladil sem jí po tváři.
,,Ashi?''řekla smutně.
,,Ano princezno?''
,,Omlouvám se.''
,,Nemáš důvod se omlouvat.''pousmál sem se.
,,Slibuju, že už se ti tohle nikdy nestane.''řekla.
,,Ne tohle neříkej.''furt sem se usmíval. Snažil sem se postavit a s její pomocí sem to zvládl. Pomohla mi do pokoje, kde mě položila na postel.
,,Děkuju.''řekl sem.
,,Děkuju ti za všechno.''
Další část!! :3
A chci vám strašně poděkovat za tolik velké naskočení jak čtenářů tak votes :O :33 vážně sem tohle moc nečekala :O :')
ještě jednou děkuju :33
I♥Y!
-Nikol
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fanfic''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''