IX. kapitola

188 16 9
                                    

,,Calume.‘‘zašeptala. Podíval sem se na ní, měla slastí přivřený oči. Políbil sem jí. Zatím jen krátce.

,,Chci tě.‘‘zašeptal sem při dalším polibku na její dokonalý rty.

Hra může začít.
Já se pomstím Luku.

Moje ruce sjely na len jejího tričko. Pomalu sem ho vyhrnoval .

,,Calume.‘‘rukama se zapřela o mojí hruď.

,,Co se děje?‘‘

,,Já nemůžu.‘‘odtrhla mé ruce z jejího trika a ustoupila.

,,Kvůli Ashtonovi?!‘‘přecedil sem mezi zuby.

,,Kvůli Lukovi.‘‘sklopila pohled. ,,Chci tě, Chci to udělat, ale mám strach.‘‘ sklopila pohled.

,,Becco. Já alespoň zamykám.‘‘zašeptal sem.  Svůj pohled zvedla. Jen se na mě koukala.

,,Dobře.‘‘tentokrát zašeptala ona a vrhla se na mě. Svoje rty tvrdě přisála na ty mé. Rychlostí světla sem konečně sundal to tričko, které sem někam zahodil. To samí i podprsenka. Najednou se mi vyskytl takový pohled.

,,Nekoukej tak.‘‘bouchla do mě.

,,To nejde.‘‘drtil sem svůj ret mezi zuby. ,,Nevadí ti když přeskočím předehru.‘‘s vykulenýma očima se na mě podívala, ale to už byli její kalhotky na cucky.

Z pohledu Luka:

Za půl hoďky by sme měli jít n zkoušku. Sedím v obýváku s Mikeym a probíráme naše další tour. Čeká se jen na Ashe a Caluma, jako vždy.

,,Nejlepší by bylo kdyby sme ho teda dali na příští týden co ty na to?‘‘promluvil Mike.

,,Eem jasně.‘‘doufejme že to nebylo nic důležitýho, protože sem ho vážně neposlouchal.

,,Luku zase mě neposloucháš!‘‘zvýšil hlas.

,,Promiň Mikeu, já prostě..‘‘nemůžu najít slova.

,,Přemýšlíš nad Beccy že? Neboj ona není tvrdohlavá. Vlastně si jí nic neudělal.‘‘

,,Ale mohl, nebýt Caluma.‘‘povzdychl sem si. Málem sem jí uhodil.

,,Klid brácho.‘‘poplácal mě po zádech. ,,Zvládneme to.‘‘pozbudivě se na mě usmál.

,,A co uděláme s Rebeccou?‘‘

,,Myslíš, až pojedeme na tour?‘‘otázka za otákou. Bože. I hate it!

,,Samozřejmě. Pojede s náma?‘‘

,,Ne pošlu jí k rodičům nebo zůstane tady.‘‘pokrčil sem rameny.

,,Tak co jdeme!?‘‘ozval se dupot na schodech. Vynořil se Ashton jako vždy se šátem ve vlasech.

,,No kdyby konečně Calum vylezl z koupelny tak by jsme mohli.‘‘řekl sem a prohlížel papíry. Cítil sem na mě něčí pohled. Zvedl sem hlavu. Okay hned dva pohledy. Ash s Mikeym na do mě přímo vypalovali díry.

,,Fáájn skočím pro něj.‘‘zvedl sem se a líně vycházel schody. Sakra proč je tu vůbec máme!

,,Lucasi!! Počkej!‘‘zastavil mě Mikeův hlas.

,,Děje se něco?‘‘otočil sem se, přitom on už stál za mnou.

,,Noo mmmm.‘‘

,,Výmáčkni se Clifforde!‘‘

,,Měl by sis jít promluvit s Ashem.‘‘kývnul směrem do obýváku. Má pravdu, ale mě už to nebaví, urovnáme to a on jí zase někde ojede.

,,No já nevím.‘‘poškrabal sem se na krku. Už jen jeho pohled mluvil za vše. Nic sem neřekl a šel za ním.

Z pohledu Mikeyho:

Je mi jasný proč se tak zdržel a vím i s kým. Vyšel sem schody a namířil sem si to přímo k jehopokoji. Vážně nemám v úmysli klepat. Vrhl sem dovnitř a viděl jak si Rebecca zapíná podprsenku a calum jí pozoruje z povzdálí v trenkách.

,,Jasně to vše vysvětluje!''zavrčel sem. Nechci aby sem zase přilítl Luke.

,,Ne Mikeu! Není to jak-.''

,,Jak to vypadá.''napodobil sem jeho hlas. ,,Velmi ohraná fázeHoode! Tohle si už podělal! Vážně!'' křičel sem na něj, ale ne tak aby nás slyšeli kluci dole.

,,Michaeli! Já za to nemůžu.''jasný takže ona prostě z čistajasna přistála nahá na jeho penise aha.

,,Vážne Mikey.''tentokrát promluvila ona.

,,Rebecco. Ty už mě taky pěkně štveš! Vypadá to jako by si nám schválně rozbíjela kapelu nejdřív Irwin a teď Hood! Příště kdo?! Já nebo snad i tvůj bratr!! Seš jen děvka!!''tohle sem asi s hlasitostí přehnal.

,,Kdo je děvka?! Co se tu děje!'' Lucas..

Tahle kapela jí nepřežije..

Ona nás zabijí..

Jednoho podruhém..

Tádáá!! Tak přece jen vyšla :3
Silvestrovská část je na světě! :3
Lásky znovu Vám chci popřát vše nejlepšího do Nového roku :3 Ať se Vám vše daří, kdekoliv :3
Život je krátkej a nikdy nevíme co se může stát, tak ho uívejme na plno! Rok 2014 je za námi.. Byla to naše kniha s 365 stranami a 12 kapitolami.. Stránky mohli být zlé, ošklivé, smutné.. Ale určitě se našli i ty radostné a krásné na které bude rádi vzpomínat :) Ale teď už jí můžete zavřít, nežíte ve staré knize. Zavřete jí, žíjte znovu :)
Rok 2015 je před námi. Je to naše nová kniha s novým příběhem :)
Krásný Nový rok Všem! A děkuji Vám že jste tu byli se mnou a četli mé příběhy :') Taky děkuju mojí lásce, která mi pomáhala se vším :') Procházela se mnou tímto rokem, který z části nebyl nejlepší, ale ona se mnou zůstala :3 Moje láska se kterou chci zůstat co nejdýl :)) protože bez ní si ty další royk nedokážu představit.. I nejlepší kamarádka mi stačí na přežití O:) Thanks !♥

MILUJU VÁS!!!♥♥♥

-Nikolett♥ 

►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\Kde žijí příběhy. Začni objevovat