,,Slibuju, že už se ti tohle nikdy nestane.''řekla.
,,Ne tohle neříkej.''furt sem se usmíval. Snažil sem se postavit a s její pomocí sem to zvládl. Pomohla mi do pokoje, kde mě položila na postel.
,,Děkuju.''řekl sem.
,,Děkuju ti za všechno.''
Z pohledu Rebeccy:
Ležím vedle něj a pozoruju jak poklidně spí. Venku už je nějakou dobu tma. Nevím co se děje s ostatníma. Nikdo tu nebyl. Prostě jako by se vypařili..
,,Nekoukej tak na mě.''zachraptil Ashton.
,,Proč ne?'' usmála sem se.
,,Proč jo?''tak se usmál. Nemůpžu říct protože seš úplně k sežrání a dělala bych s tebou věci, které zrovna nebudou dvakrát slušné.
Z pohledu Ashtona:
Jen se zaculila. Je tak roztomilá..Jen škoda, že sestra mého nejlepšího kamaráda, se kterým sem se popral asi před pár hodinama. Koukal sem do těch nádherně zářicích očí a myslel sem, že se v té modři utopím. Ty její plný rty.. Chci je znovu ochutnat.
,,Ashtone?!'' rozrazili se dveře. Pomalu sem se otočil.
,,Mike! Víš jak sem se tě lekl?'' pomalu sem se posadil.
,,Já se ani nedivím! Sakra Ashi vždyť se tu válíš, napůl nahej s Lukovo sestrou! Kdyby ste se alespoň zamkli.''poslední větu řekl tišeji než ostatní. Měl pravdu.. Neměl bych tu s ní vůbec být.
,,Becco.. Za chvíli přijdu.''pohladil sem jí po tváři a šel s Mikey na chodbu. Zavřel sem za sebou dveře a došel za Michaelem co stál opodál.
,,Ty blbe! Nemůžeš se s ní válet jen tak v posteli.''začal.
,,Já vím.''
,,Tak proč? Proč tam s ní si? Každej máme chuť udělat to co ty málem v kuchyni!! Kdyby třeba v nějakým pokoji, ale v kuchyni?! Vždyť bylo jasný, že na vás někdo přijde!''křičel.
,,Mike! Řekni sám, že bys to neudělal! Já vím byla a je to blbost! Ale prostě nejde odolat, nejde to vydržet!''už to nevydržím. Nevím proč sem to udělal.
,,Klid Ashi.. Dojdi za Lukem a omluv se mu! Okamžitě!''přesně takovýhle je Mike.. Vždy se snaží vše urovnat. Sklopil sem pohled a kráčel k Lukovo pokoji. Postavil sem se čelem k jeho dveřím. Nadechl sem se a se zaklepání sem vztoupil.
,,Luku?''zavřel sem za sebou dveře. Ležel na posteli a koukal do stropu.
,,Copak? Přišel si mi říct, že je Rebecca těhotná?!''přecedil mezi zuby.
,,Luku, přišel sem se omluvit. Byla to blbost.''ppřišel sem k jeho posteli a sedl si. Taky se posadil.
,,Taky se omlouvám, bro.''objal mě kolem ramen. ,,A není ti nic?''zeptla se.
,,Hele! Zas tak si mě nezmlátil!''zasmál sem se.
,,No nevím, pěkně ses tam válel.''smál se mi. Bouchnul sem ho do ramene. Instinktivně se za něj chytil.
,,Ale slib mi něco.''řekl po chvilce ticha.
,,No?''koukl sem se na něj. Stále se díval před sebe. Lehce se nadechl.
,,Neměj nic s mojí sestrou.. Prosím.''podíval se konečně na mě.
,,To ti nemohu slíbit.''moje oči se přilepily na podlahu.
,,Proč? Ashtone! Ty si byl vždycky ten rozumný člověk!''zvýšil hlas.
,,Luku.. Promiň, ale to vážně slíbit nemůžu.. Jediný co tak neudělám to co ty Calumovi. Teda jeho sestře.''mrkl sem na něj.
,,Okay, takže maximálně pozdrav dobře?''
,,Ne! Jedině pozdrav jako obejmutí.''zaculil sem se.
,,Fáánj!''rozhodil rukama.
,,Luku?''ozval se melodický hlas u pootevřených dveří. Rebecca.
,,Pojď dál.''řekl.
,,Luku promiň já-.''zarazila se. ,,Ooouu Ashi, s tebou sem chtěla taky mluvit, ale Luku.. Tobě.. Tobě se omlouvám.''řekla sklesle. Bylo mi jí moc líto, začal sem toho co se málem stalo litovat, ale zároveň bych chtěl aby se to stalo.
,,Sestřičko moje.''přešel k ní Luke a objal jí. Sledoval sem jak mu zarazila hlavu do hrudě, protože je vážně malinká. ,,To je v pořádku.''odtáhli se a oba dva se podívali na mě.
,,Ashi.. Pojď za mnou.''řekla Beccy. Zvedl sem se z postele a šel za ní. Luke si za námi zavřel a nejspíš začal hrát na kytaru.
,,Becc.. Já..''nemohl sem dokončit větu. Její ukazováček přilítl k mým rtům. Nechápavě sem se na ní podíval. Usmála se. Přitiskla svoje měkké rty na ty mé. Vášnivě sme se líbali. Její ruce bloudili v mých vlasech a já svýma rukama zajel pod její triko. Zvedl sem jí za zadek, ona kolem mého pasu omotala nohy. Přirazil sem jí ke zdi. Zavzdychala.. O můj bože tohle nemůžu.
Přesunul sem se na její krk, který sem postupně obsypával polibky.
,,Ashi.''zašeptala moje jméno. ,,Tohle nemůžeme.''dodala.Odtahl sem se.
,,Ty sis začla.''usmál sem se. ,,Nemůžeme, ale tady nemůžeme. Kdekoliv jinde ano.''políbil sem ji.
,,Ale já to chci tady a teď.''zakousla se mi do rtu.
To zní jako výzva.
Nebezpečná výzva...
OMG!! :OO vážně vám všem děkuju za votes a reads! :OO :33 Ste úplně úžasní!! :33
A já se omlouvám, že to tak dlouho trvalo než vyšla tahle část :O :/
ale doufám, že se vám takhle část líbila. :33
Miluju vás! :33 a strašně moc děkuju :33 <33
-Nikol
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fanfic''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''