,,Hej! Pane Hemmings jednu fotku!''
,,Clifford! Je pravda, že se potají opijíte?!''
,,Pane Irwine, opravdu Hood odešel ze skupiny?!''
,,Jak to bude dál s 5 second of summer?!''
,,Lukeu Hemmings jak je na tom vaše matka?!!''
,,Byl jste na pohřbu?!''tahle ostrá věta zarazila blonďatého chlapce. Otočil se na novináře. Najednou bylo všude ticho.
,,Co jste to řekl?''šeptl. Nikdo už se neodvážil promluvit. Hoch na ně nevěřícně hleděl. Jeho kamarádi ho popadli a odvedli do hotelu. Luke okamžitě vyndal telefon a volal otci. Po pár minutách se ozval otcům hlas, zlomený hlas.
,,Ano synu je to pravda, chtěli jsme ti to říct až by ses vrátil.''vztekem odhodil telefon. Hned začal s klukama domlouvat odlet.
Vše se začalo rozpadat. Přátelství. Láska, která ani nebyla opětovaná. Platonická láska fanoušků ke skupině. Rodina. A samotná skupina. Kluci se stále hádali už dřív, než Calum odletěl. Michaele věčně nacházeli opilého. Jednou byl opilý i na pódium a proto ukončovali koncert dřív. Ashton se vůbec nesoustředil na hraní a Luke byl z toho nervózní.
Rebecca Seděla v nemocnici, vypumpovali jí žaludek a teď je vzhůru. Calum ji drží za ruku a stále se ji omlouvá. Neposlouchá ho, opustila svoji tělesnou schránku a poletuje ve svých snech, tam necítí tu bolest. Ztratila svojí lásku, přátele, školu a nejcennějšího člověka.
,,Calume, já chci začít žít znovu.''šeptla.
,,Jak to myslíš?''
,,Chci pryč odtud. Nejen z nemocnice, ale i z domu, ze Sydney, z celé Austrálie.''stále měla sklopený pohled.
,,Jestli si tě to znovu udělá šťastnou, udělám cokoliv.''lehce se na ni usmál.
,,Ale Calume, já chci pryč i z tvýho života.''po tvářích se jí koulely slzy.
,,Jednou jsem slíbil, že splním všechny tvoje sny, ať to stojí co to stojí. Svůj slib splním.''setřel ji slzy.
,,Pak to loučení bude bolet ještě víc.''zvedla k němu pohled.
,,Tak ti slíbím ještě jednu věc.''odmlčel se a polkl vzlyk. ,,Až ti se vším pomůžu, slibuju, že odejdu z tvýho života, nebudu tě už obtěžovat.''
Omlouvám se. Omlouvám se!
Byla jsem teď v Praze a neměla notebook.
Jak to tak vypadá, tenhle příběh už brzy skončí :/
Ale co se dá dělat..
With love Nikoletta♥
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fanfiction''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''