,,Konečně doma!!''rozkřikl se Ashton po jejich obřím domě. Zrovna se vátili z jednoho z mnoha rozhovorů. Michael s Lukasem byli hodně unavení, ale Calum a Ashton měli energie na rozdávání. Mikey a Luke se chystali spát.
,,Počkejte klucí!''křikl na ně Calum. ,,Pojďte někam ven! Noc je ještě mladá.''doplnil ho Ash.
,,Hele vy hiperaktivní pakoňové! My jsme unavení.. Byli sme ve třech rádií a k tomu jedno vystoupení a to fakt nejde.''řekl Mike.
,,Souhlasím s Mikim, vážně toho bylo dost a nechápu jak vy můžete ještě chtít jít ven.''rozhodil rukama.
,,Fajn tak Ashi půjdeme jen my dva ne?''podíval se Calum na Ashtona.
,,Proč ne! Tak vy dva se vyspěte a my jdeme nečekejte nás!!''zakřičel a vtrhl do svýho pokoje a do pokoje hned vedle utíkal Calum. Mikey s Lukem jen kroutili hlavou a říkali si jak můžou být s takovýma blbama za nejlepší přátele, zalezli do svých pokojů.
Ashton už byl vysprchovanej a převlečenej, ale Calum byl furt v koupelně.
,,Cale!! Sakra dělej co tak furt děláš?!''zakřičel Ash na Caluma. On konečně vylezl a ze skříně vytáhl ještě černou mikinu.
Z pohledu Ashtona:
Za tohle ho nesnáším. Strašně mu to vždycky trvá, nevím co vždy v té koupelně dělá..
,,Ashi!''mával mi Cal rukou před obličejem.
,,Jo, promiň.. Zásek.''usmál sem se a utáhl šátek ve vlasech. Zapli sme si mikiny.
,,Jak nějací superhrdinové!''vykřikl Calum.
,,Přesně!''zasmál sem se.
,,Buďte ticho a už vypadněte!!''zakřičel Michael ze jeho pokoje.
,,Asi by sme měli už vážně vyppadnout.''křenil se Calum.
,,Máme všechno?''zeptal sem se a prohmatával sem si kapsy.
,,Jop.''řekl krátce Calum.
,,Tak jdeme.''obuli sme si boty a vyrazili na nějakou menší párty poblíž.
,,Počkejte!!''zakřičel nám povědomý hlas za námi. ,,Jdu s vámi!''křikl Lukas.
,,Co tak najdenou?''zeptal sem se když k nám doběhl.
,,Nebaví mě spát.''pokrčil rameny. Procházeli sme jsme ulicema a konečně se dorazili ke klubu.
,,Takže, myslím že nemá cenu se držet u sebe prostě se sejdeme ve tři tady.''prohlásil sem.
,,To beru!''rozkřikl se Cal a zmizel v klubu.
,,Já taky.''řekl Luke a následoval ho. Bože jak já se můžu bavit zrovna s nima. Vešel sem dovnitř a hned sem ucítil kouř z cigaret a bůh ví z čeho ještě. Samozřejmě že sem se hned odebral k baru. Nesmím tak moc pít. Jak z nám ty dva. Tak je budu muset táhnout domů.
,,Jednu whisky!''křikl sem na barmana.
,,Nazdar Ashi!''podal mi pití.
,,Jéé Tome! Ty tu pracuješ?''trochu sem upil ze skleničky.
,,Jo už asi měsíc. No a teď zase musím.''mávnul a šel k dalšímu zákazníkovi. Skleničku sem si vzal sebou a šel k parketu. Opřel sem se tam o roh a sledoval všechen dav co se na sebe lepil. Zahlédl sem Luka jak se zase lepí na nějakou slečnu a Calum tancoval bez trička asi na stole s dalšími dvěma holkami.
Chtěl sem to natočit, tak sem šel blíž a vytahoval si mobil ze zadní kapsy kalhot.
,,Do háje!''ozvala se osoba kterou sem srazil na zem.
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fanfiction''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''