Klasický příběh o běžných věcech..
''Jsem Calum..Calum Thomas Hood.. Ano tenhle Hood, ze skupiny 5 second of summer. Takže moje nejlepší kamarády nemusím tolik představovat. Jsem z Austrálie, ale to taky víte.. Víte vše, co pomalu o sobě nevím ani já. Je to zvláštní. Proslavili sme se tak rychle.. Máme tolik lidí co nás milují, ale také jsou tu lidé co nás nenávidí..''
''A já jsem Robert.. Tedy Luke Robert Hemmings.. Hlavní zpěvák a kytarista naší již zmiňované skupiny. A jak říkal už tady Calum, nemá cenu se tolik představovat. Přece jen nás lépe poznáte v našem příběhu. A jen chci říct, že nemusíme být takový, jací si nás můžete představovat.''
''Hééj já sem Ashton Fletcher Irwin..Neboli Ash! Bicí.. Znamení rak a narodil sem se 7.7.1994, ale to vás asi nezajímá co? Haha.. Nevím co mám říct.. Klucí přede mnou to už řekli. Chci vám jen poděkovat a říct, že vás moc miluju lidi! A někteří z vás milujou čtyři praštěný kluky, obrovský paka''
''A ten poslední jsem já. Michael Gordon Clifford. A právě teď mám rudý vlasy. Jak všichni už ví.. Miluju barvení vlasů a podle toho to tak vypadá. Noo nebudu tu dál tlachat. Zbožňuju můj nový život, naše fanoušky i haters, ale chybí mi můj klidný starý life. Nechci to ale vracet, takhle mi to vyhovuje. Nám to takhle vyhovuje.''
4 klucí sedící vedle sebe při jednou z rozhovorů. Nikdo doopravdy netuší co se pod těmi jejich slaďoučkými úsměvy skrývá. Kromě jich samotných. Chtěli mít tenhle život, vybrali si tuhle cestu, aby žili svůj SEN.
Mladí klucí co přicházejí na scénu.. Úplně novou scénu.
-Nikol
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fanfic''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''