XX. kapitola

100 10 0
                                    

Pro:Calumos Idiotos
,,Hej bro, nechci tě strašit nebo tak něco, ale tvojí slečnu si v ředitelně nechal tvůj nepřítel. A pro informaci, mě pomalu odtamtud vyhnal.;)''                                              -Connor
Zmáčkl jsem odeslat, ale v tu chvíli jsem toho litoval. Ti dva se pozabíjí.
Ale bude to dobrá podívaná.

Z pohledu Caluma:

Už jso to dva dny. Dva dny co přemýšlím nad tou zprávou od Connora.

Od:Connor Míč
,,Hej bro, nechci tě strašit nebo tak něco, ale tvojí slečnu si v ředitelně nechal tvůj nepřítel. A pro informaci, mě pomalu odtamtud vyhnal.;)''                                              -Connor

Tu zrávu jsem si přečetl ještě třikrát, než mi pořádně došlo do mám dělat. Okamžitě jsem začal balit učebnice do batohu, který jsem následně hodil na záda.

,,Kam si myslíte, že jdete pane Hoode?''vyštěkl na mě náš chemikář.

,,To vám může být jedno.''vrátil jsem mu to stejným hlasem a opustil třídu. Rozběhl jsem se k ředitelně nejrychleji jak jen umím.

,,Calume!''mávl na mě Connor.

,,Co si viděl! Jsou tam furt!!''vrhl jsem na něj hned otázky týkající se těch dvou.

,,Jsou tam, nic jsem neviděl a moc toho neslyším, takže drž hubu!''vůbec nci sme neslyšeli, tedy chvílemi nějaké zamumlání víc nic. Asi po deseti minutách sme museli utéct, protože zazvonilo a lidé začeli vycházet ze tříd.

Tato část se mi stále přehrává dokola. Co tam dělali a dělali to co si myslím?! Rebecca se chová jako že nic, ale třeba nic nebylo a nebo se umí skvěle přetvařovat.

,,Becco?''seděl jsem na barové židličce a pozoroval jí jak nám vaří oběd. Objednali by jsme si třeba čínu, ale ona řekla, že nám radši něco uvaří a zakázala nám to.

,,Nepotřebuju omoc Calume.''odpověděla na nepoloženou otázku.

,,Okay, ale já se chtěl zeptat na něco jinýho.''

,,No tak povídej.''na hrnec dala pokličku a otočila se ke mě.

,,Proč si byla v ředitelně?''okamžitě jsem se zeptal na otázku, která mě docela dost trápí.

,,Musela jsem tam jít s Connorem, protože jsme přišli pozdě.''pokrčela rameny.

,,Becc já vím, že Connora vyhodil a byla si tam s ním sama.''skoro jsem šeptal.

,,Calume.''přešla ke mě.

,,Můžeš mi říct, co se tam dělo?''lehce sem zvýšil hlas a její ruka, která byla namířená k mé tváři aby po ní lehce přejela, se okamžitě vrátila zpět k jejímu tělu.

,,Nic se nestalo, vážně.''

,,Tak proč si tam byla sama?! Proč vyhodil Connora?! Proč si tam byla tak dlouho!''můj žárlivý hysterák je tu.

,,Hoode uklidni se! Nic nebylo, tak proč mi ksakru nevěříš!''vřískla.

,,Protože nemáš důkazy.''zasyčel sem.

,,To jsem ti to měla všechno natáčet? Děláš si srandu?''nevěřícně si na mě dívala. Postavil jsem se přímo před ní.

,,Věřil bych ti.''šeptl sem jí do tváře a šel do pokoje.

►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\Kde žijí příběhy. Začni objevovat