VIII. kapitola

135 16 3
                                    

Ráno

Z pohledu Rebeccy:

Proudil mě příšerný hluk. Rychle sem se posadila a rozhlédla se. Tady sem ještě nebyla. Ten hluk jde z těch dveří hned naproti mě. Odkryla sem své nohy, které následně pohltila zima. Když sem se dostala mým líným krokem ke dveřím, ze kterých šel hluk, opatrně sem do nich nakoukla.

,,Sakra!‘‘zasyčel.

,,Calume si v pohodě?‘‘nevím co se stalo, ale všude byli poházené ručníky, spousta vody a popadaný šampóny.

,,Jaj, já tě probudil viď?‘‘podíval se na mě klečící Calum.

,,No.. Jo ale to nevadí. Co to tu provádíš?‘‘ zašklebila sem se.

,,Ráno, jako vždy, sem si šel dát vanu, no a… Trochu sem usnul ono to trochu přeteklo a když sem se tu málem utopil tak sem začal máchat rukama, až sem tohle všechno shodil.‘‘ukázal na šampóny a různá mýdla. ,,A teď se tu spoušť snažím vytřít.‘‘ dokončil svůj ‘‘velmi napínavý‘‘ příběh.

,,Seš pako. Pomůžu ti.‘‘usmívala sem se jak blbeček. Má vážně dokonalý očka a ten úsměv a to že je tu jen v trenkách. Moment co?! Oooohh my God! To chceš!

,,Tak co pomůžeš mi nebo tady svýma slinama uděláš další potopu?‘‘zasmál se Calum. A ten úsměv aaawwww asi se rozteču.

,,Příště se alespoň obleč!‘‘sykla sem na něj a začala sbírat všechny mýdla. Poskládala sem je na poličky. Ale sakra proč má ty poličky tak vysoko! Teď tu balancuji na špičkách jak pablb.

,,Beccy?‘‘

,,Ano?‘‘neotáčela sem se, protože už sem to skoro měla.

,,Nehýbej se!‘‘vykřikl a někam odběhl. Z nechápavým pohledem se se otočila ,ale Calum nikde.

,,Já říkal ať se nehýbáš!‘‘zakňučel když se přiřítil s mobilem v ruce. Teď mi to došlo.

,,Hoode ty prase!‘‘ nikdy bych neřekla do tohodle dětska, že je tak perverzní.

,,No co byl to skvělej pohled.‘‘pokrčil rameny.

,,A jakto že jsem se probudila u tebe.‘‘ přišla sem k němu blíž.

,,Našel sem tě v mý koupelně ubrečenou, ale už si spala. Tak sem tě nechal tady. A neboj! Nic sem s tebou nedělal, ty kalhoty nevypadaly moc pohodlně.‘‘

,,No jo.. Už si vzpomínám.‘‘usmála sem se. ,,Děkuju.‘‘

Z pohledu Caluma:

Škoda že sem to nestihl vyfotit.  Rebbeca přešla ke mně a objala mě. Nevím proč, ale udělala to. Mám příležitost. Moje ruce které sem měl omotané kolem jejího pasu jsem pomalu nechal  sklouzávat  až k tomu dokonalýmu zadku. Mé ruce se zastavily.

,,Hoode!?‘‘chtěla se odtáhnout, ale to jsem jí nedovolil. Její zadek se zmáčknul.

,,Hoode.‘‘zavzdychala mi na kůže na krku. Yes! Mám jí tam kde jí chci mít. Mými rty sem se dotknul jejího krku. Zanechával sem na něj spoustu drobných polibků.

,,Calume.‘‘zašeptala. Podíval sem se na ní, měla slastí přivřený oči. Políbil sem jí. Zatím jen krátce.

,,Chci tě.‘‘zašeptal sem při dalším polibku na její dokonalý rty.

 

Hra může začít.
Já se pomstím Luku.

No nene :O dvě části za jeden den?! :O :D
prostě mě to napadlo a já to musela napsat protože jak se znám do zítra bych na to zapomněla -,-
Ale ta silvestrovská stále platí to se nebojte :))) :3
Miluju vás mooc :33 O:)

-Nikolett♥

►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\Kde žijí příběhy. Začni objevovat