,,Calume.''zavrčela mezi polibky. Přejel jsem ji přes zadek a zase ruku vrátil na její bok.
,,Přijdeme pozdě.''řekla znovu mezi polibky. Jemně jsem zkousl její spodní ret a odtáhl se.
,,Tak jdeme.''
Ale večer už se mi nevymaníš.Z pohledu Rebeccy:
V autě napadlo absolutně žádný slovo. Jen Calumova ruka přejížděla po mém stehně. Nevadilo mi to, právě naopak.
Když jsme konečně zaparkovali na školní parkovišti, vzali tašky a šli ke vchodu. Calum si mě k sobě zase přitáhl. Zase hrajeme, že jsme pár.
,,Calume?''oslovila jsem ho uprostřed cesty.
,,Ano?''podíval se na mě, ale stále jsme pomalým krokem blížili ke škole.
,,Jak dlouho budeme hrát tuhle hru?''zastavila jsem se a tím se zastavil i Cal, jelikož mě držel za ruku.
,,Dokud to nebudeme muset hrát.''mrkl na mě a dal mi lehký polibek na rty.
,,Hoode!''oba dva nás vylekal hlas kluků, kteří se k nám řítili jako hurikán.
,,Čau kluci.''pozdravil se se všemi Calum, když k nám doběhli.
,,Ahoj Rebecco.''pohled všech padl na mě a okamžitě se na mě všichni namáčkli. Myslela jsem, že mě udusí, ale Calum. Ten si stojí v povzdálí a pobaveně vše sleduje.
,,Tak jo kluci dobrý.''zakňučela jsem.
,,Promiň.''řekli všichni najednou. Potom, po boku Caluma a Connora, jsme se vydali do budovy školy. Vzai jsme si věci potřebné na hodinu, zavřeli skříňky a rozdělili se do tříd.
,,Notak Becco počkej!''volal na mě Tris.
,,Tak si chvátni, za dvě minuty nám začíná hodina a učebnu máme na druhý straně školy.''zastavila jsem a čekala až mě doběhne. Tristan se chystal něco říct, ale přerušil ho zvonek, oznamující první hodinu.
,,Kolik máme času na to aby nás hned neposlali za ředitelem?''optala jsem se. Prý že když se spozdíte o nějaký čas, tak vás posílají k řediteli.
,,Po pěti minutách, když nemáš vysvětlení a když řekneš, že si nestíhala. Tak to neberou.''vykulila jsem na něj oči. Tohle je obří škola s velkými pozemky a stíhejte to všechno. Ten frmol a to vše. Když už jsme konečně stáli před učebnou chemie, podívali jsme se na sebe a já zaklepala. Z poza dveří se ozvalo hlasité vyzvání ke vztupu.
,,Pan Ball a slečna Hemmings se rozhodli, že nás navštíví?''řekl naštvaný učitel. Oba jsme se omluvili a chtěli se posadit, jenže naštvaný učitel, jehož jméno ani neznám, nás poslal do ředitelny.
Stojíme před dveřmi a ani jeden z nás nechce zaklepat.
,,Notak, já klepala předtím.''zašeptala jsem. Connor protočil očima a zaklepal. Znovu se ozvalo hlasité vyzvání a mi vkročili dovnitř.
,,Dobrý den, pane řediteli, poslal nás sem pan učitel Brown za pozdní příchod..''řekl rychle Connor.
,,V pořádku, nechme to být, běžte pane Balle. A vy slečno, zůstaňte tu ještě chvíli prosím.''zabodával do mě pohled. Connor pozdravil a odešel. Nechal mě tu!
,,Slečno Hemmings? Jakto že jste přišla pozdě?''obešel stůl a líným krokem se blížil ke mě.
,,Já-já-á se omlouvám, pan-ne.''bože Rebecco seber se!
,,Měla by ste dostat nějaký trest.''svým ukazováčkem klepal o bradu a dělal jak strašně moc přemýšlí.
,,Ale co Ball?!''vyjekla jsem.
,,A ještě jste drzá.''lehce zavrčel.
,,Omlouvám se.''špitla jsem.
,,Co s tebou uděláme?''byl nade mnou nakloněný a jeho tichá slova se odrážela do mých uší. Mráz mi přejel po zádech. Po chvilce civjení jeho ruce vystartovaly k mému obličeji, který si přitáhl ke svému a tvrdě přisál svoje rty na ty mé.
,,To nejde.''zašeptala jsem mu na rtech.
,,Tvůj nedospělý Hood tu není, jsem tu jen já.''také zašeptal a znovu přilepil svoje rty na mé.
Z pohledu Connora:
Hned co jsem vyšel z ředitelny, jsem vytáhl mobil, v kontaktech našel potřebné číslo a začal psát smsku.
Pro:Calumos Idiotos
,,Hej bro, nechci tě strašit nebo tak něco, ale tvojí slečnu si v ředitelně nechal tvůj nepřítel. A pro informaci, mě pomalu odtamtud vyhnal.;)'' -ConnorZmáčkl jsem odeslat, ale v tu chvíli jsem toho litoval. Ti dva se pozabíjí.
Ale bude to dobrá podívaná.
*Já vím, po třech století nová část -,-
Soo, I'm sorry :O
Doufám, že se bude líbit a omlouvám se za případné chyby :)
Btw.: OMG ta fotka Zaca :OO :333
-Nikoletta♥
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fanfikce''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''