,,Chtěl jsem to udělat už ráno. A pojď už pojedeme do tý pizzérie.'' Odemkl sem auto, otevřel jsem kufr a dal si tam tašku a všechny její učebnice. Nasedl sem si na místo řidiče a to už byla Becca připoutaná, usmála se.
Z pohledu Rebeccy:,,Asi prasknu.''držela sem si břicho, když už jsme jeli domů.
,,A ty se divíš? Vždyť si snědla celou velkou pizzu.''smál se mi Calum.
,,Ty taky!''
,,Jo ale moje tělo je na to zvyklé.''zakřenil se.
,,Jakto, že když jíš tolik pizzy, netloustneš?''
,,Já ani nevím.''rychle se na mě podíval a dál sledoval cestu před námi.
,,Tak fajn jsme tu, ber pizzy, bacha ať se na tebe nevrhnou, já ti vezmu knihy.''mrknul na mě a odepnul si pás, udělala sem to samí a vystoupila. Podal mi pizzy a já šla ke dveřím. Zazvonila jsem a čekala až někdo otevře.
,,Sestřička je domá!''vykřikl Luke, který se objevil první u dveří, za ním hned Ashton s Mikeym na zádech.
,,A má pizzu!''tentokrát vykřikl Mikey. Okamžitě si vzal každy pizzu a rozutekli se.
,,Přežila si.''přibelhal Calum se spousty knihami. Okamžitě sem nějaký vzala a bylo vidět jak se mu zátěží odlehčilo. ,,Měl bych začít posilovat.''dodal.
,,No možná.''popíchla sem ho a šla do svého pokoje.
,,Počkej!''křičel za mnou udýchaný Calum. ,,Nastěhuj se ke mě do pokoje. Ten tvůj je spíš menší skladiště.''řekl.
,,Ale postel tam mám, takže není problém tam být.''mrkl sem na něj.
,,Jo ale nemáš tam třeba stůl, hmm!?''oponoval dál.
,,Calume já nevím.''pokrčela sem rameny.
,,Jen na zkoušky. Co říkáš?''nadzvedl obočí.
,,Okay.''zafuněla sem. V jeho očích se rozžahly malé plamínky. ,,Ale nemysli na žádný úchylárny!''vztyčila sem před jeho obličej ukazováček.
,,Jen někdy.''mrkl. ,,A teď už pojď, nastěhujem tě.''odnesl knihy k němu do pokoje, udělala sem to samé a šla do svého pokoje pro peřinu, polštář a pár věcí. Calum bral ze skříně batoh, potom nabíječku, sluchátka a další velmi potřebné věci.
,,Ták ve skříni jsou ještě volné poličky, naskládej si to jak chceš a já jdu pro kakao, chceš tam marshmallow?''zakřenil se.
,,Jistě.''zvedla sem lehce koutky úst, hned jak odešel, začala jsem si skládat některé věci do poliček. Ještě že má tak velkou postel. Jediný co mi tu ještě chybí je druhý noční stolek. Došla jsem do mého pokoje a zkoušela ho vzít, překvapivě nebyl tak těžký, takže sem ho na jeho.. tedy našeho pokoje nějak dotáhla.
Do stolku jsem si dala některé věci a na něj postavila lampičku, kterou sem si také vzala, s knížkou. Na poličku, nacházejíc se nad postelí, jsem si naskládala další knihy.
,,Jsem zpět.''řekl Calum, stále kontrolující hrníčky, aby nic nerozlil. Roztomilý.
,,Děkuji.''vzala sem si hrníček a sedla si s ním na postel, ,,Takže.''začala jsem. ,,Tady je moje půlka, a tady tvoje, jestli se ke mě v noci přiblížíš, okamžitě odcházím. Jasný?''
,,Uvidíme.''řekl a usrkl kakaa.
,,Jak uvidíme. Neštvi mě Hoode.''zavrčela jsem.
,,Come on, darling. Je to převážně můj pokoj, takže moje pravidla.''přisedl si ke mě.
,,Tak to odcházím.''
,,Ne nikam!'' ,,Budu nějaká pravidla dodržovat.''šeptl.
,,Hodnej.''rozcuchala jsem mu vlasy.
,,Ahoj Becco, hledal jsem tě.''vrhl se k nám do pokoje Ash.
,,Ahoj Ashi, děje se něco?''
,,Ne jen, že pokoj máš pomalu vyklizenej, ty odcházíš?''nevěřícně se na mě podíval.
,,Ne jen se teď nastěhovala ke mě.''řekl hrdě Calum, jako by něco vybojoval.
,,Aha, no chtěl jsem se zeptat, jestli se nechceš jít projít?''pokusil se o úsměv Ash, něco mu je..
,,No dobře.''rychle jsem dopila kakao a lžičkou vylovila zbývající marshmallow.
,,Nebuďte tam dlouho, přece jen už je tma a já vás nebudu někde hledat. A Ashtone nezapomeň zítra máme vystoupení.''varoval nás Calum.
,,Neboj, a zatím se měj!''pozdrav sem křikla už z chodby. Šla jsem po boku s Ashem do předsíně se obout a hodit něco přes sebe. Ještě sem vzala klíče od domu a mohli jsme vyrazit.
Procházíme osvětlenými ulicemi a ještě neřekl jediné slovo. ,,Ashi, co se děje?''
,,Nic.''má ruce v kapsách a kope do štěrku.
,,To sem slyšet nechtěla.''zabručela jsem.
,,Vy, jako ty a Calum, spolu chodíte?''zastavil se a shlédnul ke mě. Přece jen je vyšší jak já.
,,Ne.''odpověděla jsem téměř okamžitě.
,,Tak proč jsi se k němu nastěhovala?''pečlivě mě sledovali zelené oči.
,,Pomáhá mi ze školou.''nemohla sem říct, že u sebe nemám stůl.
,,To bych mohl taky.''
,,Ale Ashi. Jsem s ním ve škole.''
,,Noa? Taky bych tě chtěl po nocích držet v obětí.''zakňučel.
,,Nic takovýho s ním nebude! Dali jsme si pravidla.''
,,I tak. Raději bych tě měl u sebe.
,,Ashtone, přeci jsme si řekli, že jsme kamarádi.''pohladila jsem ho po jemně načervenalých tvářích.
,,Nejlepší kamarádi.''opravil mě s úsměvem.
,,Nejlepší kamarádi.''zopakovala jsem. Chytl mě za boky a přitáhl si mě k sobě. Pevně mě objal. Své ruce jsem obmotala kolem jeho širokých ramen a vdechovala jeho úžasnou vůni. ,,Měli by sme jít, zítra mám školu.''řekla jsem do jeho ramene. Odtáhl se a usmál. To je vážně dokonalej úsměv. Cestou zpátky se konečně rozmluvil, takže jsem se toho dozvěděla celkem dost. Třeba to že Calum naštěstí půjde se mnou zítra do školy, alespoň se tam nestratím.
Milovat přítele, kterého by ste milovat nesměli, je špatné. Proč? Může se stát, že váš nejlepší přítel k vám necítí to samé, i když to tak vypadá. Nebo ublížíte někomu na kom vám také velmi záleží. Další možnost je ta, že nechcete pokazit vaše přátelství, nebo nechcete vztoupit do řeky, ve které jste se už jednou málem utopili.. Tohle vše se dá shrnout jedním slovem...FRIEND ZONE..
Tak máme tu další část :O
měla sem to napsaný už včera, ale bylo pozdě tak sem si řkla, že to přidám dnes :)
Doufám, že se vám bude část líbit :3
Sice je trochu o ničem, ale i tak O:)-Nikolett♥
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fiksi Penggemar''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''