XXVII. kapitola

76 10 0
                                    

,,No-o prostě mi zavolal.''zavzlykala jsem a opřela se o Bradleyovo rameno. ,,Jen tak mi řekl, že mě-ě.''nadechla jsem se. ,,Podvedl.''nanovo jsem se rozbrečela. Asi před půl hodinou mě domů přivezl Aaron a pak jsem hned volala klukům. Jsou tu všichni.

,,Děláš si prdel, že jo?!''ozval se pěkně nahlas James.

,,Víte co?''vyšel z kuchyně Connor. ,,Co kdyby jsme si něco zahráli?''sedl si na druhý gauč.

,,Byla bych už raději sama, můžete tu zůstat a já si půjdu lehnout.''pokusila jsem se usmát.

,,Dobře budeme tě hlídat.''usmál se Tristan. S Connorem jsem odešla do svého pokoje.

,,Connore?''ozvala jsem se když jsme se oba posadili na mou postel, respektivě na moji a Calumovo.

,,Ano?''pohladil mě po tváři.

,,Já tu nechci zůstat.''sklonila jsem hlavu.

,,Půjdeš k nám!''zajásal.

,,Ne, nebudu obtěžovat, půjdu k rodičům.''zvedla jsem se z postele vzala kufr vedle skříně, kterou jsou následně otevřela.

,,Nám by to nevadilo.''objevil se vedle mě Connor.

,,Connore. Radši mi pomoc s balením.''Hodila jsem po něm džíny. Složil je do kufru a přesunul se ke skříni.

,,Hotovo!''ozval se asi po čtyřiceti pěti minutách ticha Connor.

,,Joo konečně.''řekla jsem s očima zapíchnutýma na jednou bodě.

,,Becc vnímej!''zamával mi rukou před obličejem.

,,Ono je to sakra těžký.''navázala jsem s ním oční kontakt. ,,Když si tu bez trika.''dokončila jsem větu.

,,Tě znervózňuju?''zasmál se.

,,Jo.''odfrkla jsem.

,,Ale notak.''přiblížil se o trochu blíž.

,,Ball zapomeň.''uchechtla jsem se.

,,Na co přesně?''jeho dech se odrážel na mé kůži.

,,Nechci udělat to co Hood.''

►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\Kde žijí příběhy. Začni objevovat