,,Co tak koukáš?''zašklebila jsem se.
,,Asi jsem se zamiloval.''šeptl.
*RÁNO*
Z pohledu Caluma
Zase nic nebylo, když jsme si povídali tak mi nejspíš usnula v náručí. Ne, že bych jí chtěl jen kvůli tomu, ale přece jen proč toho nevyužít. Podíval jsem se na ní, stále spí. Zachumlaná do sněhově bílé peřiny až po nos. Je roztomilá, jen škoda, že jí musím opustit. Nebýt školy, jela by s námi.
Pomalu jsem vylezl z postele a šel do koupelny. Sundal jsem ze sebe jedinou věc, která zarývala mojí pýchu. Trenky jsem kopl ke koši na prádlo a zalezl do sprchového koutu. Po zapnutí se na mé tělo začala valit příjemně teplá voda. Jen jsem stál pod proudem teplé vody a koukal na kachličky, které nebyly ničím zajímavé.
Pamatuju si, jak jsem byl úplně mimo, když jsem Rebeccu viděl po prví. Jen jsem koukal s otevřenou pusou. Byla a stále je tak krásná. Bylo mi asi patnáct, ale tak co s každým mlátily hormony. A to samí s Lukem, když se vyspal s mojí sestrou.
Nenávist ve mě znovu stoupla, znovu jsem si uvědomil, proč mám Rebeccu ve svý posteli. Vypl jsem vodu, vylezl z sprchového koutu a omotal kolem pasu ručník. Vzal jsem si kartáček a nanesl jsem na něj pastu, začal jsem si čistit zuby a vyšel z koupelny.
Ještě furt spí a to dneska chci stěhovat. Ze skříně jsem vyndal jeany, černé triko a červeno-modrou košili a samozřejmě ponožky a trenky. Vrátil jsem se zpět, vypláchl si pusu a oblíkl se.
,,Calume?'' ozval se hlas za dveřmi. Otevřel jsem dveře a podíval se na ní, stále jsem naštvaný, furt vím co musím udělat. To co udělal Lucas.
,,Co chceš?''vyštěkl jsem.
,,Radši nic.''odpověděla a odešla pryč z pokoje. Protočil jsem nad tím očima a vytáhl kufry.
,,Rebecco!''zakřičel jsem. Dveře se otevřely a stála v nich.
,,Co se děje?''řekla tiše.
,,Pomůžeš mi s balením?''udělal jsem prosební kukuč. Usmála se a sedla si ke kufrům. Podával jsem jí všechny věci, ať už byly mé nebo její, a ona je skládala do kufrů.
Z pohledu Rebeccy:
Asi po dvou hodinách bylo úplně vše buď v krabicích, kufrech nebo v stěhováku. Ano už dnes chceme vše dovést do nového bytu. Bylo to dost únavné a já nevím jak ještě zvládnu to všechno nastěhovat tam. Kluci nám sice pomáhají, ale ten kdo se stěhoval tak to zná.
Luke není moc nadšený, prý se bojí, že se mi něco stane, ale co by mělo? Budu s Calumem. Už se celkem těším. Tuším, že naše přátelství nebude moc dlouho trvat, nebo si to myslím jen já. Ale vemte si, že kamarádi či nejlepší přátelé spolu začnou bydlet. Mezi přátelstvím a láskou je tenká hranice, to samí jako mezi láskou a nenávistí.
Teď už stavíme před domem s několika byty, kde budeme bydlet i my. Klíče už máme, takže stěhováci nám pomáhali nosit některý nábytek do bytu.
Když jsem se také dostala dovnitř, myslela jsem, že mi oči vypadnou. Je to tu krásné a jednoduché. Už se tu cítím jako doma. Není to tu přehnaně moderní, právě naopak. Útulné a poněkud menší.
Byt byl stavěn z pěti místností mimo chodbičky. Obývací pokoj, kuchyň, koupelna, ložnice a úložný prostor za kuchyní. Vše bylo zařízené kromě ložnice a to té jsme právě nesli postel.
*VEČER*
Uteklo to strašně rychle, celý den je fuč. Sedíme s Calumem na novém gauči a koukáme na novou televizi.
,,Lásko?''zavrněl mi do ucha.
,,Calume. Dívám se.''koukali jsme na můj oblíbený film. Lord of the rings alias Pán prstenů.
,,Mohli by jsme to tu pokřtít.''skousl mi lalůček, ale se mnou to nic nedělalo.
,,To jako tvým spermatem? Hoode gauč je černý půjde to špatně dolů!''odstrčila jsem ho. Chvíli se nic nedělo a já si oddechla, že mě nechá dál se dívat.
,,No tak nebudeme na gauči.''řekl a zvedl mě. Zapištěla jsem, nese mě jako pytel. Ale za chvíli jsem pod sebou ucítila měkké duchny. Hodil mě na postel. Pošoupla jsem se blíž k čelu postele. Calum ze sebe shodil tričko. Vlezl na postel a po čtyřech se blížil ke mně. Já už neměla kam utéct. Chytl mě za kotníky a stáhl mě níž, pod sebe.
,,Já vždy dostanu to co chci.''šeptl mi do tváře a následně mi skousl spodní ret.
,,Myslíš?''šeptla jsem.
,,Vím to.''mrkl a v tom okamžiku přilepil svoje rty na mé. Líbá vážně úžasně, ta vášeň snad i láska. Ze rtů se přesunul na můj krk, kde samozřejmě musel zanechat nějaký ten cucflek. Své rty odlepil jen tehdy, když mi tričko přetahoval přes hlavu, pak se dál věnoval mému dekoltu a břichu. Následně letěla i podprsenka.
Z mých úst se draly napovrch vzdychy a ruce zabořené do jeho hustých vlasů za ně lehce tahaly.
U podbřišku s polibky skončil, lehce mě nadzvedl a stáhl mi legíny. Odhodil je a znovu se věnoval mému tělu. Neskutečně jsem si to užívala. Jeho rty dělaly cestičku z vnitřní strany stehen. Trápí mě takhle schválně a užívá si to. Rty přejel i přes tenkou látku kalhotek.
,,Calume.''zakňučela jsem. Tohle by se mohlo brát jako týrání. Jeho tvář se ocitla nad tou mojí. Jeho rty dravě přisál na ty mé. Cítila jsem jak mé kalhotky sjíždějí po nohou dolů. Stále sme měli spojené rty. Calum se lehce usmál a v tu chvíli jsem ucítila mezi nohama tlak, příjemný tlak. Zavzdychala jsem mu do úst. Prsty začal pohybovat. Mé nehty jezdily o jeho zádech jako brusle po ledě.
,,Bože.''Šeptla jsem, Cal přestal s prsty pohybovat a rychle si rozepínal kalhoty. Ty i s černými Calvin Klein odletěly někam pryč. Znovu se vrátil nade mě a vnikl do mě.
,,Holly shit.''zavrčel a začal se pohybovat. Později i přirážet. Naše stehy se rozléhaly po pokoji, možná po celém domě. Jakmile přesunul svoje rty na krk a začal ho jemně okusovat, vyvrcholila jsem. On mě hned následoval a k tomu vydechl moje jméno. Zadýchaný a lehce zpocený se svalil vedle mě.
Přitáhl si mě k sobě, položila jsem si hlavu na jeho hruď, která se již hýbala pravidelně. Políbil mě do vlasů, otočila jsem se k němu. Usmíval se.
,,Vidíš, já ti říkal, že dostanu to co chci.''šeptl a políbil mě. Má pravdu.
,,Ale tohle kamarádi nedělají Calume.''povzdychla jsem si.
,,A kdo řekl, že po tomhle zůstáváme kamarády?''usmál se.
,,I love you, Rebecca.''he whispered.
,,I love you too.''I answered.
Láska je zrádná. Nikdy nevíte co vás v ní může čekat, a proto jsem se vždy od ní držela dál, až to teď.
Po velmi dlouhé době tu máte další část☺ Snažila jsem se o trochu delší, abych se vám tím omluvila :P
Doufám, že se bude líbit O:)
Btw.: Neskutečně se za sebe stydím :'D
Nikoletta♥
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fanfikce''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''