XXI.kapitola

83 9 1
                                    

,,Možná.''podívala jsem se na podlahu.

,,Já jsem lepší než on.''sklonil se na úroveň mého krku a políbil mě na něj.

,,Nemyslím si.''odstrčila jsem ho. ,,A omluvte mě pane řediteli, ale už musím jít.''popadla jsem věci a okamžitě zmizela z jeho kanceláře. Panebože..

Z pohledu Rebeccy:

Ležím v posteli, je asi okolo desáté večer. Calum je právě v koupelně.vyhrál naší válku v kamen nůžky papír, zná určitě každý. Ale samozřejmě že tu pán navrhl, že můžeme jít společně, ale to sem hned zamítla. Je tam snad už hodinu a já se tu vážně nudím.

,,Rebecco?''ozvalo se následně po mírném zaklepání. Koukla sem ke dveřím, ve kterých se tyčila vysoká postava. 

,,Ahoj Luku.''mile jsem se usmála a posadila se. 

,,Kde máš Caluma?''vešel do pokoje a posadil se vedle mě. 

,,Je v koupelně.''odfrkla sem si. 

,,No tak to bude ještě na dlouho, ale o tom jsem mluvit nechtěl. Co škola?'' 

,,Lucasi, vím že chceš mluvit o vašem turné.'' Pohlédla jsem do jeho zářících oči, tentokrát plné litosti.

,, Ano přesně tak. Mrzí mě že nebudeš se mnou. Tedy s námi.'' Uchechtl se.

,, Ale nejde to a ty to vis. Nejen kvůli škole, ale nemělo by sme na senné čas, stále zkusíme, pořádáme něco pro fanoušky a jediná volna chvíle je v turnbuse a to buď jíme nebo spíme.''sklonil hlavu.

,, Luku já to chápu, nic by z toho nebylo. A neboj se budu chodit do školy, žádný party, slibuji.'' Zasmála sem se a on se na mě výhružné podíval.

,,No jak jinak. Bradley a spol na tebe budou dávat pozor.'' Mrzl na mě. 

,,Oouu Luku dneska spíš s náma?'' Ozval se někdo další. Naše manekýnka Calum. 

,,Pan se uráčil vylézt.'' Do mé věty sem začala ironicky tleskat. Probodl mě pohledem a nezapomněl dodat 

,,Čekal jsem na tebe.''lehce našpulil rty. Luke se na nás ostražitě podíval. 

,,Hoode!'' Zavrčel. 

,,Klídek brácho nic nebude.'' Dál ruce před sebe. 

,,No to doufám, Becc dyžtak volej o pomoc, tvoji mušketýři vždy přiběhnou!''zakřičel a odběhl. Dámy a pánové.. Toto je můj milovaný a téměř dospělý bratr.

,,Takže, víš co jsem ti slíbil.''skočil na postel Calum.

,,Zapomeň Hoode, chci jít do vany''mrkla jsem na něj a zvedla se z postele.

,,Nejdeš.''stáhl mě k sobě do postele.

,,Cale.''zakňučela jsem.

,,Můžeš jít potom.''šeptl a nalepil svoje rty na moje. Okamžitě jsem začala spolupracovat.

,,Chci jít do tý vany.''šeptla jsem mu do rtů.

,,Ale nechceš.''taky šeptl a svoje rty přemístil na můj krk, který lehce okusoval.

,,Calume.''zavzdychala jsem. Cítila jsem jak se usmál a dál pokračoval k mému hrudníku.

,,Hoode, už klídek.''popotáhla jsem ho za vlasy ke svýmu obličeji.

,,Ale noták.''zakňučel. Pohladila jsem ho po tváři. Jeho štěněcí ui jsou úplně úžasný. Do nich by se zamilovala snad každá. A já asi začínám patřit mezi ně. Za zátylek jsem si ho přitáhla blíž a spojila znovu naše rty. Odtáhla jsem se a on se na mě překvapeně podíval.

,,Co tak koukáš?''zašklebila jsem se.

,,Asi jsem se zamiloval.''šeptl.

Snažíte se svojí myslí své tělo. Jenže když přijde někdo, komu nedokážete odolat, tak vaše tělo nedokáže ovládat nikdo jiný než on. Hloupost? Myslíte? A zažili jste to někdy? Kdyby se váš pan dokonalý jen dotkl, ucítíte tu velmi známou elektřinu. Tu paralyzaci pozná určitě každý. Elektřina, která vám nechce ublížit, ale ta osoba si vás chce podmanit. Chce si podmanit vaše tělo.
Přesně jako mě Calum.. 

Dnes přidávám docela pozdě :O
Ale řekla jsem si že ještě dneska jsem chci přidat část :)
Doufám, že se líbila a omlouvám se za chyby :X

With love Nikoletta♥

►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\Kde žijí příběhy. Začni objevovat