XII. kapitola

140 11 0
                                    

,,Kluci dost!!''vtrhnul tam Mikey, ještě že tak už by se válel na zemi.

,,Máme problém. Někdo dal do novin to s Lukem, všichni to ví.''hodil noviny na stůl, ze kterých přímo křičel nápis : SLAVNÝ LUKE HEMMINGS SI CHTĚL VZÍT ŽIVOT, PROČ? ČTĚTE DÁL!

A jsme v hajzlu.

,,Co by ještě nemohli napsat.''zavrčel Mike.

,,Proč se do toho vůbec se*ou?!''začal Calum.

,,Je to jejich práce.''

,,Musíme s tím něco udělat.''začal Michael. ,,Nějaké intervium nebo stream, cokoliv aby sme byli ve spojení s fanoušky. Musíme jim to vysvětlit.''dokončil svůj nápad.

,,Okay, to by sme měli.''zareagoval Cal.

,,Já jsem pro stream, přece jen jít někam zrovna bez Luka je..''odmlčel sem, nějaké zprávné slovo. ,,Divný.''

,,Pravda. Hodím na twitter a facebook, že budeme třeba v šest na streamu.''řekl Mikey a odešel. Zase sem tu jen s ním. S Hoodem.

,,Promiň brácho.''řekl po chvíli ticha. Vykulil sem oči. On a omlouvat se? To je novinka.

,,V pohodě, ale už to nedělej.''konečně sem odpověděl.

,,Co? Myslíš to abych ti jí už nepřefikl?''zasmál se. Bouchl sem ho do ramene.

,,Seš debil.''

,,Ale notáák! Pojď půjdeme za Mikem.''pobídnul mě.

Z pohledu Rebeccy:

Už je tma a já jsem ještě několik ulic od mého domu. Mám docela strach, že já si nevzala toho taxíka!

Je i chladněji, co já bych teď dala za teleportaci.. Zastávím se před ohromným domem, není můj, ale kluků. Mám nebo ne? Asi mě vyhodí, asi určitě. Ale za zkoušku nic nedám.

Pomalu jsem se připlížila k vchodovým dveřím. Vzdvihla sem ruku a máčkla na zvonek. Táák a teď už toho lituju. Nikdo neotvírá. Asi bych se měla vypařit. Otáčím se na patě až se divím že sem nespadla na pusu.

,,Becco?!''ozvalo ze ode dveří, já sem vážně blbá.

,,A-ahoj já nechtěla ru-rušit.''koktám při pohledu na něj. 

,,Nerušíš, pojď dál.''odstoupí od dveří a rukou dělá gesto abych prošla dál. Když kolem něj procházím, vyvinu všechnu snahu a usměju se na něj. Tolik sem mu ublížila a nechápu jak sem mohla. Vždyť je to jako malý, roztomilý štěně a já si připadám jako bych to štěně hodila přes plot. 

Zula sem si boty a znovu sem se podívala do těch zničených, ale přesto krásných očí.

,,Ashi já..''

,,Nic neříkej dobře? Nebudeme to řešit.''skočil mi do řeči.

,,Jen sem se chtěla omluvit.''mýma očima sem okamžitě začala měřit mé spletené ruce.

,,Darling.''vidím jak stojí přímo přede mnou. Chytl mě za bradu, tím mě donutil se podívat do těch úžasnýc očí. ,,Je to v pořádku. Nemusíš se omlouvat.'' pohladil mě po tváři. Na tu chvíli sem musela zavřít oči a užívat si ten moment. Co sem to jen provedla?

,,Musíme jít za klukama.''zašeptal až mrazivě. Chytl mě za ruku a ved mě do jeho pokoje.

,,No kde si? Už začínáme!''zvolal Calum, válejíc se na Ashovo posteli společně s Mikem, hned co se otočil, vyvalil oči. To samí Mike.

►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\Kde žijí příběhy. Začni objevovat