,Vážne Mikey.''tentokrát promluvila ona.
,,Rebecco. Ty už mě taky pěkně štveš! Vypadá to jako by si nám schválně rozbíjela kapelu nejdřív Irwin a teď Hood! Příště kdo?! Já nebo snad i tvůj bratr!! Seš jen děvka!!''tohle sem asi s hlasitostí přehnal.
,,Kdo je děvka?! Co se tu děje!'' Lucas..
Tahle kapela jí nepřežije..
Ona nás zabijí..
Jednoho podruhém..
Z pohledu Mikeyho:,,Lukey, hlavně klid nic se nestalo!''přešel sem k němu a chtěl ho vytáhnout na chodbu, ale vytrhnul se.
,Jasně, nic se přece nestalo. Jako vždy, že?''znělo to vcelku klidně, ale šlo sítit něco ne moc dobrého. Už z něj mám strach i já. Přešel k Rebecce.
,,Takže Rebecco.''začal, o co mu jde?! ,,Jestli tě až takhle baví ojíždět všechny z kapely.''
,,Moment!''přerušil sem ho. ,,Já s ní nemám nic společnýho.''ukázal sem na ní.
,,Fajn, ale zpět k tématu.''přistoupil blíž k Rebecce. ,,Jak už sem říkal. Ráda si zahráváš s náma. Včera Ashton a dneska Calum příště Mikey?'vykulil sem na něj oči i když stojí zády ke mě.
,,Tím chci říct.. Že když teď dáváš každýmu. Taky bych mohl dostat ne?''naklonil se nad ní. To docela dost přehnal! (ponz. a. Myslím, že to bylo v LOL :'D). Lukey ji chytil kolem pasu a přitáhl si jí blíž k sobě. Chci tomu zabránit, ale zdřevěnily mi nohy. Úplně. Podíval sem se na Caluma, s tím to ani nehne.
,,Luku nech ji.''strčil sem do něj, konečně mě začaly poslouchat.
,,Proč?! Chceš jít snad první? S radostí ti ji připravím.''hnusně se zasmál. Co to s ním dočerta je!
,,Lucasi! Co to blbneš, prober se!''otočil sem ho čelem ke mě.
,,Chci jí udělat tak, že na to v životě nezapomene.''bože co se to s ním stalo.
,,Hemmo to nemůžeš vždyť je to tvoje sestra.''řekl sem zlomeně. Nevěřím tomu co se s ním děje. Tohle není on. Zase se otočil k Rebecce, ale tentokrát sem ho evněji chytil za ramena a snažil ho odtáhnout na chodbu.
,,Pust mě!''křičel na celý kolo. Najednou se ozvaldupot a mě hned bylo jasný kdo to je. Ashton.
,,Irwin pomoc mi ho odtáhnout do jeho pokoje.''Luke sebou všelijak škubal. Držel sem ho pod pažemi a Ashton ho vzal za nohy. Bál sem se, že ho koplne, ale ne. Jako by najednou vypnul tělo a jen z jeho úst vycházelo spoustu nadávek.
Dosloval sem ho hodili do jeho pokoje. Rychle sem vzal klíč a zamknul sem ho tam.
,,Vy ko**ti okamžitě mě pusťtě!'' Ozýval se za dveřmi tlumeným hlasem.
,,Myslíš, že se uklidní?''koukl na mě Ash.
,,Mám strach, že ne.''se sklopeným pohledem sem se vrátil s Ashem ke Calumovi. Rebecca seděla na zemi ubrečená a rozklepaná. Ashton se okamžitě rozeběhl a obímal jí a říkal, že vše bude v pohodě. Čož silně pochybuju. A Calum? Ten tu nikde nebyl.
Seběhl sem schody a hledal ho pohledem.
,,Calume?!''nakoukl sem se do obýváku. Nikde nikdo. ,,Cale!!''zase žádná odpověď.
,,Sakra Hoode!!''vletěl sem do kuchyně.
,,Tady!''ozvalo se ze země. Přišel sem k němu blíž a posadil se vedle něj.
,,Zase chlastáš?! Nemáš důvod.''vytrhl sem mu flašku asi vodky z ruky.
,,Ale jo! Kvůli mě je Lukey takovýhle.''hodil rukama ke stropu.
,,Měli by sme jít za ním.''hrál sem si s mými prsty.
,,Hmmm.''odfuněl. Pomohl sem mu vstát a namířili jsme si to k Lukovi.
,,Tak dělej odemkni!''šmátral sem v kapsách a Cale se netrpělivě opíral o stěnu.
,,Konečně!''řekl sem když sem strkal klíč do zámku. Pomalu sem otvíral dveře.
,,Lukeu?''zašeptal sem.
,,Lucasi!''vyjekl Hood. Luke nikde.
,,Jdi do koupelny.''popostrkoval mě. Dveře do koupelny byly pootevřené.
,,Lukey?''zaťukal sem. Nic. Pomalu sem vztoupil dovnitř.
,,Pane bože Hemmo!!! Calume okamžitě volej rychlou!''Calum hned když uviděl to co já, okamžitě vytáhl mobil.
,,Luku ne prosím.''do očí se mi draly slzy.
Ruce od krve svého nejlepšího kamaráda...
Co když je pozdě? Nemůže odejít..
Potřebujeme ho, i přes to všechno..
Don't kill me! :D
A konečně další část je venku :33
Nevím jak to bude teď s částmi.. Zase škola -,- a já nevím jak budu stíhat, ale snad bude co nejvíce, obrázek snad pochopíte :O
Stejně jako story Instruction: Perfect life in ten points :)))
Miluju Vás :33-Nikolett♥
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fanfic''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''