Z pohledu Rebeccy:
,,Slečno Hemmings?! K tabuli!''hodina chemie a já jsem zkoušená.
,,Ale pane učiteli já stejně nic neumím.''řekla jsem když jsem už stála u tabule. Ale pan učitel ignoroval moji větu a pokládal mi otázky. Nic sem nevěděla, v hlavě úplně vymeteno.
,,Za pět Hemmings!''zapsal si známku do notýsku a já se šla posadit.
,,Co se děje Beccy?''ozval se vedle mě James.
,,Chybí mi. Vím jsou teprve tři dny pryč, ale i tak to bolí.''řekla jsem skleslým tónem.
,,A už se ti ozvali?''ptal se dál, ale samozřejmě šeptal.
,,Jen Luke s Mikey.''položila jsem hlavu na lavici.
,,To bude dobrý.''šťouchl do mě a usmál se. A bylo, protože hned jak to dořekl zazvonilo. Sbalila jsem si věci do tašky, rozloučila se s Jamesem a spěchala na další hodinu. Přestávky tu nemáme tak dlouhé a učebnu angličtiny máme v druhém poschodí. Míjela jsem spoustu studentů cestou do učebny. A většinu jsem stoprocentně neznala. No to se dalo čekat. Jsem tu teprve týden a pár dní.
Mým pomalým krokem jsem se konečně dostala do třídy a hned zabrala lavici u okna. Z tašky jsem vytáhla učebnici se sešitem a propiskou.
Se zvoněním se do třídy nenahrnuli jen žáci, ale i učitel s nějakým mlaďochem.
,,Dobrý den třído.''pozdravil nás učitel. Mezitím si ke mě přisednul Tristan.
,,Třído, tohle je náš nový kantor. Bude vás učit místo mě, jelikož já odcházím do důchodu.'' všichni jsme udělali takový ten smutný zvuk, ale podle mě to nikomu nevadilo, obzvlášť holkám. Přece jen výměna pěknýho, mladýho kluka za starýho dědu.
,,Jmenuji se Paul Joseph. Dvacet šest let a čerstvě svobodný.''zasmál se. Joo pěkný a koho to zajímá? No možná ty pindy tady ve třídě. ,,Vás budu nejspíše učit jen angličtinu, ale učím i historii a kdo chodí dobrovolně na zpěv tak se tam potkáme.'' rozhlídl se po třídě. Zasekl se pohledem na pár slečnách a dál pokračoval náš, už bývalý, učitel.
Nakonec se s námi starý učitel rozloučil. A znovu si vzal slovo ten nový.
,,Takže, rád bych vás poznal. Po lavicích se mi budete představovat. Začneme od katedry.''řekl a postavil se první. John jasně, za chvíli na to zapomenu. Další byla Carol a Janny. A přišla řada na Tristana a mě.
,,Ahoj já jsem Tristan Evans.''učitel kývl a Tris se posadil. Odsunula jsem židli a postavila se.
,,Ahoj já jsem Rebecca Victorie Hemmi-.''
,,Ty seš Hemmingsova sestra?''skočil mi do řeči.
,,Bingo.''povzdechla jsem si.
,,Omlouvám se Rebecco, nechtěl jsem ti skákat do řeči. Můžeš se posadit, děkuju.''nesnáším svoje přímení. Ani představovat se nemusím.
,,Přejmenuju se.''zabručela jsem pod nos a skřížila jsem ruce na prsou.
,,Ale Becc, to by sis mě musela vzít za muže.''mrkl na mě Tristan a já vybuchla smíchy.
,,Tebe?!''ukázala sem na něj a utřela si imaginární slzu. Tristan nafoukl tváře a já se smála dál.
,,Slečno Hemmings?!''a až teď mi došlo, že jsem stále ve třídě a je hodina.
,,Známe se jen chvíli a už vás oba právě teď posílám do ředitelny.''ukázal na dveře. Ale ne. Oba jsme si sbalili věci a odešli ze třídy.
,,Noták Tris! Nebuď ženská!''šťouchla jsem do něj. Neodpověděl. Jeho to přejde.
,,Doufám, že ti ředitel vynadá!''řekl před ředitelnou. Není za co! Od kdy je trestné se smát? Tris zaklepal a téměř okamžitě se ozvala výzva.
,,Dobrý den pane řediteli posílá nás sem pan Joseph.''oznámil Tristan. Ředitel přikývl a ukázal na židle před jeho stolem.
,,Jeho první den a vy hned musíte něco udělat?''podezdřívavě se na nás podíval.
,,Jen jsem se smála.''řekla jsem.
,,A slečno Hemmings měla by jste přemýšlet nad doučováním.''řekl ředitel.
,,Co prosím?!''doučování? A čeho?!
,,Matematika vám moc nejde a já bych vás nerad vyhodil kvůli špatnému prospěchu, Co kdybych vám s ní pomohl?''propletl si svoje prsty a pečlivě mě sledoval. Na prázdno jsem polkla.
,,No spíš ne.''hned co jsem dořekla mou stručnou větu mě Tristan kopl. Samozřejmě to znamenalo jediné.
,,Tedy ano, budu ráda.''opravila jsem se.
,,Dobře, po škole na vás počkám před školou a domluvíme se kdy a kde. Teď už běžte.''postavil se se zářivým úsměvem. Tristan dnes zemře.
Vylezli jsme z ředitelny a Tris hned schytal jednu pořádnou facku.
,,Za co?!''vyjekl přes celou chodbu.
,,Děláš si srandu! Já od něj nechci doučovat!''zasyčela jsem.
,,Ale! Proč ne? Bude sranda!''nahodil svůj ďábelský úsměv.
,,Možná pro tebe.''povzdychla jsem si.
,,Klid, Hood tu není a ani tvůj brácha, tak co řešíš?''podíval se na mě podezdřívavě.
,,Jestli se něco zvrtne.. Můžeš za to ty!''ukazováček jsem mu zabodla do hrudníku.
,,By the way, zlatíčko už končí škola!''zavolal na mě Tristan a utíkal do jídelny.
Ale ne!
Šla jsem tedy do skříňky pro bundu a vyrazila před školu. Samozřejmě že už tam čekal.
,,Ahoj Becco.''
,,Dobrý den pane řediteli.''řekla jsem slušně.
,,Mimo školu jsem pro tebe Aaron.''mrknul na mě. ,,Tak pojedeme ke mně?''nabídl mi ruku.
,,Eemm.. Jistě.'nesměle jsem se usmála a přijala jeho ruku.
Třeba to bude zábava..
Nekomentovat!!! Vím jak dlouho mi to trvalo tohle vydat! Nebudu se vymlouvat prostě se mi nechtělo :D
omlouvám se za chyby :))
With love Nikoletta♥
ČTEŠ
►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\
Fanfiction''I remember the day you told me you were leaving.'' ''You said you'd be back.'' ''This is the end. End of the game. The end of our game...''