IV. kapitola

268 21 0
                                    

Mám bojovat o tu krásnou slečnu a nebo si ještě počkám? Jak z nám kluky, ještě určitě někoho přivedou. Třeba Calum tu svojí luxusní sestru, kterou sem mu už několikrát přeřízl. Nebyla tak špatná. To jí mohlo bejt tak šestnáct a ano byl sem její první.

Nejsem žádná svině a neberu holky jako špínu to zas ne! Jen si vždycky myslím, že je to pro mě ta pravá, ale snad vždy sem se spletl.

Z pohledu Luka:

,,Becco dneska ne.''řekl sem do mobilu.

,,Ale Luku.. Prosím, dlouho sem vás neviděla.''zakňučela.

,,Není to tak dlouho.''opřel sem se o zeď. Klucí zašli koupit něco k jídlu a já sem tu zůstal, protože šli brzo ráno a mě nemohli vzbudit. No a vzbudil mě až telefonát od Rebecci.

,,Si děláš prdel Lukasi? Možná i čtyři roky!''vykřikla tak že sem si musel oddálit mobil od ucha.

,,Rebecco Allison Hemmings! Za prví..Nenadávej to se k slečnám nesluší a za druhý nekřič prosím.'' ano Hemmings..moje sestra, která se chystá přijet sem, do domu kde sou ty tři uchyláci.

,,Tak můžu?''zmírnila hlas.

,,Fajn na pár dní, ale budeš bydlet v hotelu.''přikázal sem.

,,Fajn.''frkla.

,,Dobře tak zítra v jednu odpoledne?''navrchl sem.

,,Ne.. Dneska za hoďku. Zatím bráško!''řekla rychle a típla to. Podíval sem se na display.

,,No to nemyslí vážně.''řekl sem si a čučel na mobil jak blb.

,,Kdo, co nemyslí vážně?!!''

,,Si děláš pr-!? Michaeli já tě zabiju!!!!''málem sem dostal infarkt. No představte si, že ste sami doma a najednou na vás někdo promluví.

,,Pomoc!!''utíkal přede mnou Mike a smál se na celý kolo.  Obíhali sem kolem stolu, kde seděli klucí a jedli.

konečně sem ho chytl. ,,Néé pusť mě!!''křičel a do toho se smál.

,,Ne! dneska spíš venku!''snažil sem se ho odtáhnout ven.

,,Sakra kluci přestaňte a pojďte jíst!! Ste jak malý!''zakřičel Ashton. Oba sme stáli jak solný sloupy a koukali sme na něj jak na člověka, kterej není Ash. Byl vždycky pro každou srandu.

,,Ashi co je?''zeptal se Calum s vykulenýma očima.

,,Ježiš co by bylo?! Jen mě nebaví vás tady poslouchat!''prudce se zvedl až spadli skleničky s colou a rozlily se po stole. Asthon odešel do pokoje a nezapomněl pořádně bouchnout dveřmi.

,,Irwin počkej!''křikl Mike.

,,Mike počkej.''chytl sem ho za rukáv. ,,Nech ho být, musí se uklidnit.''zase sem ho pustil a šel pro hadr. Co ho žere? To bude zase večer. Vzal sem hadr a šel utřít stůl. Klucí vždycky zvedli talíře nebo už prázdný skleničky. Pak se to bude muset umýt pořádně, protože to bude lepit jak nevím co.

,,Luku?''

,,Jop?''sedl sem si za stůl.

,,Furt si mi neodpověděl.''zaculil se.

,,Noa?''zasmál sem se.

,,Nový objev?''usmíval se Calum.

,,Ne!''

,,Ale noták! Nějak si nám zčervenal!''řekl Mike.

,,A ty máš zase červený vlasy.''

,,Ne na dlouho.''nahodil vraždící pohled, ale pak se zase zakousl do pizzy.

►I will fulfill all dreams. I promise!♪♫ /Completed♥\Kde žijí příběhy. Začni objevovat