Hello a nevem Lisa Martinez 17 éves fiatal tanulóban lévő lány vagyok .
Olaszországban élek , pontosabban Rómában. Néhány tudnivalót ideje megtudni rólam,a családom nagyon szeretett engem.
Sosem bántott , mindig mindent megadtak , hogy őszinte legyek mintha velem kivételeztek volna.Van egy bátyám Zack, a világ jobb hely lenne nélküle , mindig mindenbe beleüti az orrát ,közben közben helyettem dönti el a jövőm, nagyon érdekes viszont mindenki szereti.
Az emberek úgy ismernek ,mint az aranyos jólelkű maffia gyermek aki mindenkivel kivételez az apám egyszer rákényszeritett ,hogy tartsak velük egy kis gyilkolásra mikor nem akartam menni a fejemhez vágta azt, hogy a család szégyene vagyok nem akartam ezt , mindig is a nyugott párti voltam.
A családom többi része apai ágon durva , mindig is az volt és mindig is az lessz .Soha sem értettem őket, ártatlan emberek életét oltották el. Mindig sirtam mikor megtudtam, hogy ártatlanok hallnak meg. Az életem szinte egy katasztrófa mi jöhet még??Mikor elmondtam nekik, hogy 17 évesen még nem öltem embert szinte , hogy nem vertek meg nagyon leórdibáltak és az apámat okolták.Még azt is hozzám vágták, hogy szerencsére nem én veszem át a maffiát ...mikor mérges vagyok mindig iszok ... mindig ez volt.
A fegyverekhez nagyon értek. Apán néha azt mondta, hogy legalább ennyiben hasznom van egyrészben sértő de másrészt dicsőség volt hallani.
Így nézek ki pontosabban.
Persze itt egy kicsit durvább kinézetem van ,de megnyugtatok mindenkit ,hogy van szivem még ha a családomnak nincs.
Na de ez még csak a kezdetek kezdete...
YOU ARE READING
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...